19.7.09

Bahaya betul...

posted by Elena ♥ at 19.7.09
Tadi, mak aku masuk bilik aku, nak guna pc.
Aku pun sambung je lah kerja yang aku sedang buat.
Sambil aku buat kerja, aku mainkan playlist blog dalam laptop ayah aku.
Kebetulan bila mak aku masuk, lagu Don't Trust Me.

Freaking scary weyh,
masa tuh, aku bayangkan mak aku marah sebab pasangkan lagu ada huruf F.
I mean yeah, selalunya aku bukak lagu sekuat yang mungkin sampai satu lorong rumah boleh dengar,
Tapi mak aku buat pekak telinga jek. Ataupun, aku turunkan volume speaker.

But hello, she was in my room!!!
Lepas ayat "T-tell your boyfriend, if he says he's got beef",
aku dah ready depan laptop. aku dah sedia untuk mute-kan lagu masa part ****.
:) selamat! lepas tuh, aku perlahankan volume.
masa part "shushh girl, shut your lips! bla bla bla",
aku pown perlahankan volume. kurang ajar gak kan part yg tu =.="
aku cek dlm pc, 'ho' as in 'don't trust a ho' ialah perkataan tidak baik.

pastu aku bukakkan lagu Lucky - Jason Mraz dari WMP aku.
nothing to worry about. Aku bukak speaker laptop sekuat yang mungkin.
aku bukak lagu tuh saje nak ambik hati mak aku :P
mak aku suka lagu tuh! aku pown xD

zc just called :)
dia ckp suara aku macam teletubbies!
=.=" dia smpt tanya aku tengok teletubbies lagi ke tak.
aku jawab lah "tak"
dia kata dia masih tengok. lol!!!

and now we're talking about footballlll~~
huhu, semalam MU menang.
Malaysia kalah 1 mata!
Esok, Malaysia ganti Indonesia.... zzzzzzz

bye bye~!!

0 comments. on "Bahaya betul..."

Post a Comment