12.7.09

Terkezut den..

posted by Elena ♥ at 12.7.09
Selama dua hari nih aku tak update,
aku chek cbox, punyalah banyak org comment.
selama aku update nih, x dek pulak yg nk comment ye?
korang nih, benci sangat ke aku smpai tak nk comment bila aku ada?!
baek ak mati je :(

mati? no way! life's brilliant!!
okay fine, sometime it sucks -.-
aku tak update 2 hari sbb internet connection takde.
sementara tuh cari rumah utk pindah.

cbox replies?
aku rasa ak nk post sini sbb cbox aku dh penuh ngan sampah.
lol, no...not exactly rubbish.

elena ~ imran
sebok je larh ko nih!
sabar je lah, nnt bila aku pindah,
baru kau tahu yg aku tak tipu ;(

aku tules yg ada kelas tmbhn tu utk peringatan je.
ko x yah baca part tuh pown xpe =.=
ko bukannya nk dtg kelas tmbhn pown xD

elena ~ zureen
ko baru tahu ke imran jahat?
sape kata aku tipu?
ko caye sangat si imran tu apesal T_T

x kan ko x caye aku???
huhu...korang dua ni sama jahat lah!

elena ~ nessa
nevermind,
just don't say anything,
eventhough u already said something,
when you don't want to,
but... -sighs-

elena ~ jane
hey, jane.
i've been reading your blog everyday after i updated mine,
but you've never update for a long long time.

by the way,
yeap!
i know i do hurt my friends feeling.
-sighs-

and...thanks for visiting!!!
love your blog :)

banyak laaa pulak aku kene tules =.="
oit...
ada manusia bernama imran kata nk update pasal lagu.
takkan lahhh dh lupa.

ada manusia bernama wan pulak apa kes?
tak update update lagi.
i want more facts!!!

esok ak nk tules schedule post psl ari sabtu ngan pagi nih.
so, wait for tomorrow.

(tomorrow is the last day my sis is gonna stay here. sobs...)

k larh!
skarang dh nk kol 10.
aku nk tgk tv.
byeee!!!

p/s - homework apa?
note - ak pindah minggu dpn kowt! x jumpa umah agi...

tata!!!

0 comments. on "Terkezut den.."

Post a Comment