18.7.09

Boring day. Nothing to talk about really.

posted by Elena ♥ at 18.7.09
Alarm bunyi lagu Aku Scandal pukol 6 pagi.
Tak prasan apa2 =.="
pukol 6:30, aku dengar alarm...
pukol 6:45 baru bangon!!

sampai sekolah pukol 7:15 dgn air kotak.
air soya sbnrnya :D
aku cari cari kwn aku.
o_o" sorang pown x dtg lagi.
yg ada ialah murid 6 Amanah berkumpul kt bicycle shed.
ak pown letak lah beg kt info corridor.

ak sorang2 jln kt tpk perhimpunan,
spoooky gile!
meremang bulu roma.
purrr..

masa science,
buat science buku didik.
pastu maths, buat dlm kertas cikgu kasik.
ujian pecubaan negeri mana tah!
buat jelah =.="

tertinggi, aiman.
x ada salah.
aku turun banyak!
8 salah. mampos aku...
luqman 5 salah, sama macam syafiqah :)

masa rehat,
beli nasi goreng.
sedap nya!!! ;D
(sbnrnya lapar -.-")

lepas habes mkn, ak ajk syafiqah g kt kakak kantin tu balek,
ak tarek dia.
dia tanya kenapa?
aku kata...

"nk beli lg satu nasi :) sedap..."

=.="
last2, tak jadik beli sbb tak cukop masa.
haih...
masa bm, memule ada penyakit lidah berbelit.
pastu kali kedua ak baca soalan,
tak belit dah. lancar :)
tp ada bende buruk berlaku.
bende tu agak agak diselamatkan..

credits to zetie and dhivya.

and then masa english.
don't wanna type anything about it.
-.-

masa balik, g tandas jp,
biasa aa, betolkan tudung and cuci muka.
thanks syafiqah sbb sudi temankan.

then beli aiskrim bandong,
mandi,
basuh baju,
on pc,
update blog baru,
makan,
skarang baru update blog yg nih xD
k larh bye!

nk chat jp..pastu nak belajar :)
tata!

0 comments. on "Boring day. Nothing to talk about really."

Post a Comment