17.7.09

Hilangkan rasa bosan...

posted by Elena ♥ at 17.7.09
Dengar lagu Aku Skandal - Hujan.
nasib x hujan. tadi aku bosan gile nk mampos. aku buat tutorial untuk New Post. saje2 buat. kalau ada sesapa nak tanya pape bende pasal post, aku kasik jelah tutorial tuh.

Lama aku dah x baca blog Mili ngan Zureen seyh.
=_=" diorang x update, camne org nk baca!
bosan arh. dh lah maplestory aku gile.
esok pulak ada sekolah.

buku pulak belambak kt dpn aku -.-
ckp psl buku..
Buku Nilam aku tak berisi banyak pun!
tahun nih aku malas nak tulis,
kalau tahun lalu aku suka menulis dlm buku nilam,
tahun nih malas.
kalau tahun lalu, bulan Jun aku dh ada 2 atau 3 buku nilam dh.
tahun ni...1 buku nilam pown x pas.
zzzzzz

sape yg dh isi lebeyh dr 50 tajuk buku dlm buku nilam?
bitau aku dlm cbox!!!
and one more...CHAT WITH ME LAH!!!

no one online..
zzz..
arifah, x nk chat ke? T_T

p/s- made a new blog, first it was private,
and now its public again.
but not telling all of my friends...just SOME

bai bai

0 comments. on "Hilangkan rasa bosan..."

Post a Comment