24.7.09

Nak aje aku gunting tudung aku D:<

posted by Elena ♥ at 24.7.09
Rosak sini, rosak sana.
x betul lah tudung aku!
(aku yang pakai, jadi sebenarnya aku ke tudung yang tak betul?)

Lepas perhimpunan,
perjumpaan pengawas. sob sob~!!
pengawas2 kene tegur.

pastu berkumpul kat depan pentas,
en. zaidi terangkan tentang peraturan UPSR.
yay, tak lama lagi aku akan belajar membuat kotak pensil.
tak yah belajar pun tak apa, dah reti dah pun!

habis sudah mendengar taklimat!
masuk kelas. masa kemahiran hidup,
pergi bilik ICT.

en. riduan suruh aku jumpa cikgu azuar kat prasekolah.
(en. azuar ke? entah laa..x ingat sangat. hehe)
cikgu nak ajar guna software baru.
takkan aku sorang kowt? :D:D
aku ajaklah kawan, Shakir.
Shakir ajak Wong, so we three went to the pre-school and learned ABC.

kesimpulannya,
kitorang tak buat projek guna windows movie maker, powerpoint or blogger.
learn something new. hip hip hooray!

pukul bape tah,
cepat2 naik kelas,
takut Miss Geetha masuk kelas, marah kitorang sebab lambat.
phewh, nasib Pn. Azlina ada masa tu :)
kalau tak, mampus udah kami berlima! T_T

masa rehat,
shakir sibuk ngan study group.
haiyo, yela yela!

hari Ahad,
rumah Shakir.

puas, Shakir??!!
aku hiris jugak halus halus Shakir.
aku tak beli apa apa hari ni :)
sebab Maza bawak bekal Nasi Goreng Cili Padi lebih.
dia nak suruh aku dan syafiqah share,
tapi syafiqah bawa bekal, so its mine!
lol lol, takde larh! share share aa :D

pedas nak mampus.
aku siap nangis lagi, aku cilok air sesiapa yang ada depan mata.
hot hot hot!!

masa jaga blok,
Imran: Alien!!!

sabar?
tak boleh sabar dah!
baru makan cili padi pedas,
kena tekan minyak puas puas,
drift je!

aku kejar Imran sampai blok D,
ambik kau! sebelum ni aku tak kejar kan?
(aku x nak lari sebenarnya, sebab takut jatuh. tapi hari ni aku pakai kasut bertumit, jadi peratus untuk aku tergelincir kurang :D)

***kasut sekolah biasa aku licin =.="

penat mengejar.
berpeluh laaaaaaaaaaaaaaaaaagi! ._.
yang aku kesian, kat Harith.
sebab memule Harith nak larang Imran dari lari.
tapi Imran main tolak je dia xD
lol lol lol~~

pastu aku pergi balik kat Syafiqah.
yay to me,
dapat angin kat laluan ke Blok C.
ngahahahahahahaha!

masuk kelas,
Miss Geetha ada dalam kelas.
dot dot dot.
skip subject lah! cikgu kasik homework je semua xD

masa BM.
dapat kertas Penulisan ngan Pemahaman.
woohoo!
woohoo apa? tahu tak aku menggelabah sebelum dapat kertas periksa T_T


Pemahaman: 83%
Penulisan: 90%

pemahaman aku memula menurun, pastu menaik, pastu menurun lagi

bengang arh Pemahaman aku!

penulisan aku semakin lama semakin meningkat..
=_=" subjek yang aku tak yakin pada diri sendiri jugak yang meningkat.

agaknya kalau aku tak yakin kat semua subjek, meningkat tak markah? xD

"main tarik tali...lalalalala"

pahal tetibe nyanyi lagu ni =.=
masa balik, rebut rebut semua!
jumpa wan, "Assalammualaikum Wan~"

bukannya dia dengar pun,
kalau dia dengar pun dia akan jawab "Yo!!"

bla bla bla,
balik~ do this that this that,
esok aku x tahu nak gi ke tak Backyard Science.
but I'm 70% sure I'm going.
TVIQ tuuu :P
antara citerh yang ak suka (excited ni..=.=)

bye!!!

ku telah tergilakan seseorang.
hihi~~~

0 comments. on "Nak aje aku gunting tudung aku D:<"

Post a Comment