6.7.09

Merasakan kenikmatan memegang keyboard.

posted by Elena ♥ at 6.7.09
:D
Dari pagi smpai lah pukol1:30,
aku akhirnya memegang keyboard rumah aku.
dari 2:30 hingga lah 6:30 ptg,
aku terpisah.
takde laa seksa sgt =.='
aku maseh boleh hidop selama 2 hari tnpa pc kt kem insaniah ngan kem muhibah.
tapi, di kem, ada aktiviti bes.
di rumah, buku di rata2 tempat memanggil aku utk membuka page satu demi satu.

haiyoo...
mungken panggilan mereka berjaya lembutkan hati aku utk bukak satu demi satu.
oh, how boring.
rofl!!! just kidding :)

aku tak kata aku dh insaf dn dh tak nk guna pc mcm dulu ye, arifah!
mungkin esk ak on agi..
hihi.
mungkin la, tp rasanya tak on lama kowt.
sbb esok ada penulisan T_T
and kalau aku nk reka karangan tu,
fhm2 aa...low class siket karangan aku ;D

hari rabu, aku rasa on sejam dua je kowt sbb,
lepas balek skolah kol 3:30,
first activity aku nk buat semestinya tidur.
aku tak tahu mana aku dpt disease 'sleeping' nih.
kemungkinan besar drpd kakak aku.
tapi aku tidur, takde laa kritikal sgt macam kakak aku...
kakak aku....haih....

ari khamis,
mungken on lama lama mcm biasa.

ari jumaat,
confirm on lama2 lebeyh drpd mcm biasa,

ari sabtu,
100%

ari ahad,
kurangggg siket :)
sbb sehari seblom mula skolah balek ==
mulalah rushing nk buat homework.
mesti ada homework buat buku manggis.
eh...i mean, buku durian!!

ak baru baca post arifah.
hahahaha!
dia igt apa?
aku call setiap kali utk suruh dia on?
banyak songeh.
aku lagi rela maen game!!!
(jahatnya budak ni...)

org call nk tanya ada homework tak selain buku durian,
dia salah faham.
agknya ko tgh buat apa laa dlm tandas masa tu arifah oiii =_="
(pdhl x g tnds pown, mnipu lebeyh)

aku dgn bangganya gelak bila ko tules
"I'M MADDD"
hohohohohoho!!!
santa claus xD
no no no..
ngahahahahhahah!
that's elena :)

esok,
ak akn mencoba,
utk off dr pagi smpai petang.
ok fine -.-"
smpai malam!

apa aku nk buat lps ni?
homework udah siap..
homework cuma didik maths kan?
ok...
blaja, check!
aku dh blaja smpai otk ak hamper pecah!
solving here, solving there..
examining here, examining there..
apa lagi kalau bukan blaja maths ngan science?

masa otk buntu,
mula aa,
sumerh kaku, keras, kejang.

nk tahu kenapa?
=_="
sbb bila otk buntu, ak x gerak.
bila ak tak gerak, drh x ngalir.
bila drh x ngalir, terjadilah yg ak taip kt atas tuuu~~

kalaulah dpn rumah aku ada swimming pool...
ataupun mini park..
ataupun playground..
ataupun, TAMAN BUAYA..
ataupun, TAMAN MINI MALAYSIA..
oh indahnya..
lps blaja je MERDEKA.
=.="
tapi selagi tak upsr,
rasanya tak merdeka.

aku rasa tahun ni 31 Ogos..
bagi murid drjh 6,
tak merdeka pown.
sbb?
=___="
merdeka 10 hari seblom UPSR.
mcm mana nk merdeka kak!?
masa diorang ngah tengok bunga api kt tgh jalan,
kitorang sumerh tgh melayan drh yg kuar dr kepala setitik demi setitik,
memerah otak...
membaca, belajar, segala galanya!!!

dan akhirnya,
mati, dikebumikan.
huhuhu,
mcm kes budak pompuan ketok kpl ats meja.
stress sbb layan kawan2 kurang sioman,
tambahan pula, kene belaja siang malam pagi petang.

SESEORANG kawan aku tahu kes apa ni :)
hope u still remember =.="
nk tanya gk apa terjadik kt keluarga pompwan tuh.
:D

so....
ak rasa dh cukop aa ni..
oooo!!
hey rifah!
yg ko kata ba alif ba ya, *****, poyo sumerh tu...
ditujukan kpd ak ek?
if yes, sorry!
if no, simpan je laa sorry tu utk kesalahan yg mungkin akn ak buat di masa hdpn.

(Satu hari nnt ak akn payback! rofl!!! just kidding)

TAK BAEK DENDAM DENDAM!!!
(mula laa pulak ceramah -.-)
MALAS AA NK TULES CERAMAH PNJG2!

BYE JELARH!
~tata~

0 comments. on "Merasakan kenikmatan memegang keyboard."

Post a Comment