9.7.09

Hohoho...kene kantoi ngan dashboard

posted by Elena ♥ at 9.7.09
Perhatian!
Jangan percaya kepada dashboard kerana dashboard menjampi dn memberitahu info salah.

aku tersenyum mcm kerang busuk tengok msg imran ngan zc dlm cbox.
...kantoi...
aku tak chek pown kt bawah tu sbb ak percayakan dashboard 100%
dia kata 400 posts, aku pown meng-anniversary kan je la ;)

tapi kan...
sebenarnya post tu ak saje je nk kantoikan korang.
nk tengok, korang peka tak kat blog aku ;)
aku nk test korang, korang ni jenis yg mudah kene tipu tak.

(ada lagi tak alasan yg aku boleh tambah?)

ngahahahahahahahaha!!!

buat malu jek xD
change topic!!!
pipi aku dh merah semerah merah yg mungkin.
mcm tomato pown ada aa gak.

smlm,
ustazah suhaili bitau cara2 nk hilangkan tension.
pndg cermin dn anggap kamulah yg terhensem/tercantek di dunia.

"mirror mirror on the wall, who's the prettiest of them all"

tadi ak agak tension.
so aku pown g kat dpn cermin.
buat muka secantek cantek yg mungkin.
but i end up vomiting.

rofl!!!
stu aku cuba aa tengok cermin lagi,
anggap _____ di dpn mata.
(angau)
last2, aku buat pilihan...
aku lebeyh rela jadik tension balek drpd berangan angan dpn cermin.

XD XD XD XD XD

0 comments. on "Hohoho...kene kantoi ngan dashboard"

Post a Comment