23.7.09

Finally! Trial Exams are over!!!

posted by Elena ♥ at 23.7.09
So I say a little prayer,
and hope my dream will take me there.
where the skies are blue,
to see you once again My Love

Westlife songs are so sweet!!!
zzzz...kol 5:55, alarm handphone aku memanggil.

They told him don't you ever come around here,
don't wanna see your face you better dissapear.
The fire's in their eyes and their words are really clear so..
Beat it, just beat it!

I was like: Okay fine! Tak nak jumpa aku sudah lah. Senyap je lar, aku nak tidur!

dan aku sambung tidur.
pukul 6:15,
Mom: Elena!!! Bangunnnnnn

budak darjah 6 masih perlukan mak untuk bangunkan.
tapi, tak guna jugak. bukannya aku endah pown.
masih tidur. sweet dreams, zzz

patutlah kakak ak ngan ayah ak x nak belikan alarm clock baru.
sedangkan guna alarm handphone pun tak boleh bangun.
kakak aku bengang bila aku mintak alarm clock.
kata kakak aku... "Buat apa? Kau ada 100 alarm pun tak bangun!"

Haihh!
tu lah sebabnya aku tak suka sangat tidur kat sekolah masa exam.
takut tertidur tak bangun bangun (selain drpd ak mati lah..)

pukul 6:30,
terdengar bunyi jam dinding ruang tamu aku yang memekak.
ding dong ding dong~~~
rushing gile aku! sumerh jadi lintang pukang =.=

test Science, Section A.
aku ingat aku dah bebas dari sakit kepala,
aku rasa aku dalam syurga :3

bukak Section B...
tolong, aku tersekat dalam penjara!!!
soalan 1 ngan 4, cilakak!
aku x faham soalan D:< bantai je lah.
apa nak buat?
aku yang bodoh tak faham konsep.
macam mana Maza boleh habis cepat?

lepas hantar kertas..
shakir, imran, luqman, maza, syafiqah ngan aku kumpul.
cakap2 pasal study group.
this is gonna be my second study group.
haih~!! berusaha tangga kejayaan =_="

masa rehat,
aku rasa aku terbau ayam, tapi tak tahu di mana.
pusing ke arah abang kantin tuh buat kali ke 10,
barulah...

elena: syaf! syaf! syaf! ayam ada, ayam ada! :D

gembira.
akhirnya dapat beli ayam minggu ni :)
masa kat Blok C,
sekali lagi, aku kantoikan Syafiqah.
ngan Zureen. Syafiqah gelak tak habis2,
bukannya kelakar pun.

kalau aku dikantoi,
aku bengang ngan org yg kantoikan aku.
syafiqah pulak, buat bodo je.

cuma bezanya,
kalau lelaki, syafiqah kejar lah,
kalau aku, aku buat dek je xD
except for Shakir! Shakir tak boleh dibiarkan,
kene cukup cukup. padan muka :P

pastu Imran ngan Aiman nak identify planet.
Syafiqah cakap bla bla bla.
Hati Zureen: membebel lah mak cik nih

roflmao =))
balik kelas,
guys were laughing at something, in a book...
=_=" mesti bende tak senonoh ni

sedang aku buat kertas ujian English.
aku dengar manusia menyanyi dr kantin...

sedapnya suara!
nak main bola sepak ke???

aku kerutkan dahi,
sambil tu, geli hati gak xD
haih~~

lepas buat Paper 2,
aku ambik pembaris, nak ketepikan 'erasers dust',
cikgu tegur aku..
Imran gelakkan -.-

a while after that...
Imran ngah membuat entah apa tah menggunakan pembaris, pemadam and yadda3.

Pn. Azlinah nampak, hohohohoho~

lawak lagi :)
Pn. Azlinah jeling jek!
huhu, kantoiii

time aku pulak nak gelakkan dia~!!!
padan muka ;D

then Aqasyah tak habis2 buat lawak.
mungkin kepada dia tak lawak.
tapi untuk kitorang, lawak xD

masa balik,
baliklah! k arh...
bye, ak nk mandi :D

*jumpa korangg kol 3 nanti~

0 comments. on "Finally! Trial Exams are over!!!"

Post a Comment