21.7.09

You are not alone... T_T

posted by Elena ♥ at 21.7.09
I am alone... T_T
forget it! ak mcm bdk kecik laa pulak :P
td seblom perhimpunan, ak, maza, arifah, syafiqah ngan zureen picnic kt dpn tnds laki.
=_=" lol~!! kitorang blaja arh ;)
aku tanya banyak gile soalan! tp soalan tu x masuk pun dalam ujian.
bengong..

aku duduk kt blakang meja cikgu, depan syafiqah.
sebelah ak wong ngan ray chel... (chewah!)
ujian pemahaman bermula.
ada 1/2 soalan yang aku bantai.
dan dua dua tu aku salah =.=

jwpn utk soalan apa tah ialah... menangkis
tapi aku buat... menepis
jwpn utk soalan lagi satu yg ak maen bantai ialah... kacang hantu
aku buat... hidung belang

hampeh!
kalau maza banyak salah,
aku lagilah banyak!

buat ujian penulisan.
ok ok lah :)
bhg A, okay lah jugak!
bhg B, seperti biasa, ak x yakin ak dpt mrkh bagos -.-
bhg C, bolehlah!

cikgu kata, utk bhg C,
siapa buat 'Mengutamakan Pelajaran' salah...
T_T aku lah antara org org yg buat tuh!

masa rehat,
basah. purr...sejukk :]
beku den!

ujian maths,
bolehlaa~~~
cuma ada satu soalan yg sah sah peningkan otak.
dan aku rasa kalau ak x check lebih dr 3 kali,
mmg soalan tuh ak salah!

lps hantar kertas maths,
syaf ajk ak g tnds.
shaq kata kitorang lesbo (wht??)

balek2, en. faisol ada dlm kelas.
xD en. faisol tanya, "kenapa x nk ajak Hadi sekali!!!"
stu satu kelas kecoh oh.
ada jugak yang kata "sekarang dh tuka cikgu! Luqman pulak"

dan cikgu mula ckp psl Luqman -.-
Look Man! no wonderlah Syafiqah pown slalu tengok.
lol lol lol!!! just kidding just kidding!!!

best dowh masa ngan En. Faisol.
maseh lawak mcm selalu :)
cikgu ckp psl cinta lah pulak lps tuh.

oh ya!!!
td pn. azlina panggel tee min min,
heng pandang blakang.
hoho, malu!!!
xD xD henggg~~~ ada pape ke ni? :P

back to story :)
en. faisol kata...

"manalah tahu satu hari nanti syafiqah nampak hadi sebagai ustaz/penceramah islam di kaca tv"
"manalah tahu satu hari nanti imran ganti aznil"

imran: Macam Macam???

zzz~~ macam macam imran lah xD
lps 30 minit, tamatlah masa gelak ketawa :(
time for me and syafiqah gosip!
xD xD xD
masing masing emo pasal 'spesial someone'~~~

lek lek...
nnt sekolah menengah jumpa lagi banyak org :)
=.=" still....

~tuka topik =.=~

stu, imran cuba nk jadik mj ke apa?
moonwalk?? xD
moonwalk version imran lopek seyh!
(jangan marah xD)

stu balek...
kt bus stop, ckp ckp ngan mk fadhli, mk syafiqah ngan mak aku
hoho :P

that's it!
bye~~
nk update blog emo aku :)

0 comments. on "You are not alone... T_T"

Post a Comment