20.7.09

Everytime I breathe I feel brand new ;D

posted by Elena ♥ at 20.7.09
Post title adalah lirik lagu I Lay My Love On You
So in love with that song!!! Aku dah mula suka Westlife :)
First song dr Westlife yang ak dgr ialah Seasons In The Sun

Huhu~
Sampai sekolah, tengok2, tak ada kawan pun lagi :(
Biasanya segar minda, diorang yang sampai awal!
Ish...then Syafiqah, Maza ngan Syahira sampai.
Syahira panik gile sbb dia tk hafal ikrar ;P

Syahira: Weyh!!! Aku lupa.... T_T
LMN: xD
Syahira: Aku lupa bawak dompet T_____T
LMN: WTH, LOL, LMAO, ROFL

Dia utamakan lupa bawak dompet dr lupa hafal ikrar.
stu Syafiqah kuarkan makanan dr beg dia,
Maza first ambik.

Elena & Syafiqah: Susah betul hidup dengan Maza xD

Arifah, aku, Syafiqah, Maza ngan Syahira had our breakfast at school :P
masa beratur kt barisan pengawas, aku mintak ___ diri sebelah ___.
Syafiqah terpaksa jadik conductor sbb x ada sesiapa nk jadi -.-

Masa nak naik kelas,
Syafiqah suruh aku hanta bende ucapan tuh kt meja En. Faisol.
ak ajk Zureen. kebetulan, Pn. Azlina nk jumpa kitorang.
otak aku gile, tertanya-tanya, "Aku ada buat salah ke???"
tengok2 cikgu nk suroh kitorang hanta barang kt kelas :)

Zureen banyak soal dowh! Cikgu pun bengang ngan dia -lol-
Lepas tuh cikgu suruh beli NST.
Aku ngan Arifah org yg last beli NST dr kelas 6Rajin.
malas nk brator, kitorang duduk lepak dulu xD

Masa Sivik, cikgu x suruh buat banyak keje sangat lah.
Sepatutnya aku boleh habiskan homework Tatabahasa 1.
tapi disebabkan aku ulangkaji Maths Paper 2, tak smpt nk habeskan.

Rehat...not feeling well T_T
Buat bodoh je lah...aku beli Nasi Goreng ngan Air Oren...atau Mangga.
Entah lah :P

Masa Maths, pakai spek sbb melibatkan whiteboard -.-
Shaqeel buat cikgu marah :(
Kesian cikgu.....
tak hingin aku nk kesian Shaqeel sbb kene marah >_>

Kajian Tempatan,
kitorang g Makmal Komputer.
budak buat projek smbong buat keje masing2 -.-
kump. ak either nk buat Blogger ataupun Windows Movie Maker.
aku tak kesah sbb dua dua okey!

Kump. Shaiyla buat Blogger kowt...entah,
Sachdave kata kump. Zureen buat Powerpoint.
Tapi tak tahulah cikgu nk suruh kitorang buat apa...cikgu yg pilihkan ;)

Lepas tuh ak masokkan pendrive ak -.-"
dgr lagu xD memule bila ak masokkan pendrive, ak nk maen game Super Mario.
tapi takot cikgu nampak T__T
si Shaqeel nyebok kt tmpt ak!

After a while,
aku check blog en. zaidi.
tgk2 ada keluarga oyehh kat shoutbox cikgu.
beside that ak nmpk bdk laki tules siapa suka siapa.
korang baik hati2 sbb kalau cikgu nmpk, cikgu ban nama karang!
(but no big deal sbb tu pc skolah xD)

Masa nak naek untuk Sains,
naek tangga (incline plane? :D)
rasa cm nk pengsan ada aa...pening kepala!
kalau kitorang x naek kelas,
rasanya yg laen dh g baca buku kt pusat sumber.
lol!!!

Aku maseh ingat peristiwa yg berlaku di tangga masa kitorang nk tolong Pn. Azlina awal pagi tadi...

En. Nadzarawi: Penatnya naik tangga T_T
Zureen: Tau takpe, cikgu!
Elena: Kalau ada lif macam mana? Mesti aman hidop :D
En. Nadzarawi: Ahhh, bagosnya ;)

Btw, masa balek....
Ak antara yg kuar lambat ;)
Nk packing ambek masa berjam-jam!
stu smpai kt bicycle shed...

Aimi: Syafiqah!!!!
Elena: ??? sape yg panggel tu?
Syafiqah: Aimi!!!
Elena: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! OMG~~
LMN: -lari kt Aimi-
Elena: A mass ya!!! (I miss you)
Aimi: A mass ya too!!!

~cakap3...

Aimi: Elena, ko cantek lah pakai baju pengawas!!!
Elena: =.="
Maza: Tengok ni! Syafiqah jadi Penolong Ketua Pengawas!!!
Syafiqah: Well... :DD (bangga xD)
Aimi: Kalau aku tak pindah, aku jadi Penolong Ketua Pengawas!!!!!

stu Shakir dtg, menjerit, sambel mintak nombor tepon Aimi.
lol~~
Aimi dh jadik mcm Michael Jackson yg hidup semula ;P

after a while, Imran ngan Vanessa smpai..
(did they came first or did shakir came first??)
Imran kata... "Kau dah kurus dah Aimi!!!"

LMAO!!! Tu memuji atau memerli? xD
Masa nk smpai USJ 6/2R,
Bas M15 kt dpn. Imran kecoh -.-
Fahim yg dh turun bas gelakkan aku -.-

Kalau jiran ak dgr skali....
mahu nk kasik penyepak, terajang pown boleh >_>
stu masok rumah yadda3.
k larh :) bye!! nk blaja, esok trial T_T

by the way, buku didik pemahaman,
test 5, susah nak mampos! 2 page tak terjawab O_O
Maza yg pndai Pemahaman pown x tahu nk jawab apa!!!

Seperti biasa, bila ak nk baca kt kelas,
ayat ak tersekat sekat -.-
nmpknya ak masih perlukan motivasi Wan Abdul Rahman.
So, Wan! Assalammualaikum! Carikan tips lagi xD

Taaaaaa~~~


0 comments. on "Everytime I breathe I feel brand new ;D"

Post a Comment