2.7.09

Segar Semula!

posted by Elena ♥ at 2.7.09
:)
Hello!
Aku baru bangon dari tido :P

Kol 3 aku disconnect.
Geram gile..
Aku off modem dan biarkan dia relax.
Sementara menunggu,
aku makan ais-krim tropicana dulu.
lepas makan,
aku tetido -.-"
dr kepala sampai kaki ak selimut.

bangon2,
dah pukul 6:40
lamanya ak tido.
aku berazam utk tido smpai kol 4 je.

bila mak ak ckp kt ayah ak yg ak tido dr blek skola smpai skarang,
ayah ak ingat ak demam.
rofl :P

ak teros bukak modem dan check internet.
yay!!!
lampu kt modem wane hijau.
lalalalalala!!
aku pown apa agi?
bukak arh blog aku.
bukak2,

"I gotta feeling. That tonight's gonna be a good night,
That tonight's gonna be a good good night"

Harap2 malam ni ak leh tido lagi.
I wanna have a beauty sleep.
Esok drjh 5 atau 6 baca yasiin?

Ah, tak kesah ah!!!
Lepas tuh, aku bukak YM.
"You have got 4 offline messages"

Arifah: Bye
Arifah: Aku kene off sekarang.
Arifah: don't d/c or habes batt next tike.
Arifah: time*

Arifah, baek ko kata..
"Don't sleep next time!"
bye :)

o_o"
the minute i said bye,
Arifah got online!
rofl...
=__="
whatever,
bye.
nk makan & chat
daaa!!!

0 comments. on "Segar Semula!"

Post a Comment