6.7.09

Gile gile ari nih!

posted by Elena ♥ at 6.7.09
Good afternoon!
Welcome to the most boring-blog-in-the-world!
Hehe!
You should know what I'm about to type?
Sekolah, sekolah, sekolah!
Add up..nk tules pasal semalam gak :D

Okay!
Let's see.
Where should we start? there!!
Sedang aku syok sendiri pada pukul 8 malam semalam main Flyff,
aku tak layan pown kakak ak yg tgh agkt barang dr keta.
Haha!!! Jhat? Yup, sape tak kenal Elena?
kakak aku yg baru smpai dr tmpt keje,
masok dlm rumah...
she's sleeping here for one whole week.
abg ipar aku g kerja kt oversea.
business? i dunno, i dun care!

after 5 minutes tak layan kakak aku,
baru lah keluar dr bilek.
:D

"she should thank me for being such a good girl"

Hehe!
Kakak aku tak ada ayat yg lain bila jumpa aku kecuali,

"Kau takde keje lain ke? Main je keje!!"

Aku jawab selamba dek je.

"Tak, Ena mmg tak ada keje :)"

Siap senyum lagi tu!
Pastu aku masuk balek bilek,
main Flyff dan layan sahabat ak 'in the game'
10 minutes later,
signed out and signed in MapleStory.
i finally chose my job!
A magician.

Aku benci betol panjat pokok pokok yg bewane hijau kat satu tmpt nih yg bernama..
Elena!
Eh, wrong! Sorry...
Ellinia!
Nak panjat sini sana exactly macam castle & Alice Academy.
grr...

Ooooo well!
I'll continue play that killing game this weekend.
Tepat pada pukul 9 malam,
aku ucap farewell kat Joanna yg merupakan kawan pertama ak dlm MapleStory =.="
and then,

"Jangan Lupa Lirik, here I come!!!"

Asal sumerh peserta JLL sekarang ni...
nevermind! nnt ada yg terasa pula :)
Sedang 'Nana' (peserta minggu ini) nyanyikan sebuah lagu,

Elly: Lagu apa ni?
Mak: Ala, lagu -inserts song name-

After 10 seconds,

Elly: Oooo!!! Lagu ni! -sing a long-
Elena: Elleh! Ye la tuh! Ada lirik, mmg lah tahu!
Elly: -.-"

After 6 seconds... -sighs-

Elena: Oh cheh! Lagu ni! Ena pown tahu :P
Elly: Tahu ke? Belah aa..

Pastu kakak aku sambong sing-a-long..

Elena: Che, dah mendung dh la :(
Elly: Mendung? Ko nampak ke? Sekarang gelap la. Nak ejek pown agak2 lah dulu!
Mak: Elena, awak tahu tak mendung tu apa?
Elena: ROFL!! Tahu, tahu! Terlupa je :D:D

and then mak aku starts explaining everything.
lol. kakak aku gelak je tengok ak ngan mk aku :)
pukol 9:30,
aku pujok mak aku, ak nak tido ngan kakak aku.
motif aku satu je sebenarnya, nk dpt aircond.
mak aku agree but hancur hati aku bila...

"Ly, tido bilek depan (my room)"

Noooo!!!
Nampaknya aku ttp tido dlm bilek yg x de aircond T_T
Aku tak kesah! Mlm ni aku nk pujok jugak D:<

tpt2 pukol 10,
ak dh terbareng kt ats katel.
mak ak dr dapo, menuju ke bilek ak..

Mak: Elena!!! Dari pagi smpai malam takkan maseh maen kom..
.


mak aku tak jadik smbong ayat kerana,

Mak: La, dah tido rupanya...

ROFL!!!
Mak aku igt aku maen komputer??
xD xD xD
Kalau aku maen komputer kol 10 lebeyh,
mesti pagi ni ak bangon lewat~!!

Lepas tu,
apa lagi? ak tersedar dn teros gelak macam org gila.
Satu kuarga gelak.
Hadehh...mama, mama...
xD

Pagi ni,
aku terpaksa mandi dulu.
Kalau dulu, aku ngan kakak ak saling memarahi.
Sbb dedua malas nk mandi pagi =_="
tapi skarang, drjh 6..
ada segar minda, tepaksa siap awal.
Haihhhhh!!!
Malangnye tahun ni..

Aku mls nk tules pasal sekolah keseluruhan.
Cume nk tules part2 ak rasa best sbb,
smlm Wan marah aku sbb tules bende skolah 100%,
and dia kata aku utamakan 6R dlm post aku.
o...m...g

Blog is to express my..
NEVERMIND! nnt aku kene marah lagi.
tak sanggop ak kene mrh dgn big boss ak.
nnt tak dpt gaji, susah gak
(sjk bila ak dpt gaji?)

Segar Minda..
Aku smpai je tetibe ada beberapa org menghalang jln aku.
haih..
tgh nk alihkan lebah rupanya.
kecoh -.-
pastu shaqeel tanya ak ada trial ke tak ari ni..

shaq: sape yg ckp?
maza: -points to fiqah-
fiqah: elena la! ak pulak -.-"
elena: imran la! aku pulak -.-"

Masa perhimpunan,
aku ngan syafiqah g pejabat utk tuka nombo countdown.
ambek nombo berjam-jam!
jalan mcm kura2 berjam-jam!
smpai di tmpt ltk countdown,
hmpeh...cermin dh pecah!
sbb, ari tu angin gile kuat nk mampos.
kejadian itu berlaku pada waktu malam.
aku tak tahu apa2 sbb ak lena tido :)
mak aku yg bitau sbb mk ak tersedar.

lps tu ada lah pulak persembahan dikir puteri.
=_="
fatin nurjanani is suppose to be the solo singer!
darn...
aku tak dgr pown diorang nyanyi,
aku tumpukan perhatian kat gendang je!
aku jeles ngan aqilah yg leh maen gendang dgn begitu SEMPURNA

and then what?
oh rite..
guru mana tah ckp psl majalah skola.
essay, sajak yadda3

en.zaidi: elena, kamu boleh masok
elena: hah?
en.zaidi: kamu banyak idea!

o_O
idea banyak ke?
keje ak update blog je.
tu pown pasal skolah -.-"
mana ada idea cikgu!

before before tht...

en.zaidi: oh ptt lah kamu duduk sini, syafiqah. boleh nmpk **** dgn lebeyh jelas.
syafiqah: o_o mana ada cikgu!!!
elena: roflmao!!!

pastu masa bm,
nothing much happened.
tp jelas di ingatan yg pn. azlinah ckp gigi ak cm arnab
rofl!
tk kesah pown :P ak siap gelak lagi xD
dh ak sdr yg gigi ak cm arnb :)
mungken sbb bile kecik suka makan carrot kowt!
hahahahaha!!

p/s: bdk jenis macam aku mmg tak malu walaupun diejek, diperli mahupun disindir.

yadda3,
sivik.
nothing much again.
cuma ada gelak psl beribu ribu *sesuatu*
hihi,
biarlah rahsia!!

masa rehat,
imran jadik traffic light,
hlg perjalanan ak nk beli makanan utk isi perot =_="
thennnn
buat bodo, bodo, bodo smbel menikmati ais limau yg dh takde ais.
mk ak buatkan pagi ni!
yayyyy~~~
sedapnya :D

masa maths,
cikgu ckp psl upsr aa gak siket.
and tego shaqeel.
drn... 63 more days!!!
lps ni mmg confem ak nk off.
arifah, sorry :) no online!!

masa kt bodo aa gak.
nyanyi lagu kemerdekaan.
lalalalala~~~

masa science...

ada org ckp "AEROPLANE"
rofl!!!
xD arifah!!!!
jeles zureen karang...

pastuh...

syasya: cikgu, nk jumpa dgn elena ngan arifah
mdm nita: elena, arifah ada org nk jumpa
elena: -gets up-

tengok2 izz ngan syasya nk kasik blek buku durian yg kitorang pinjam kt diorang.
arifah x bergerak sejengkal pown dr tmpt duduk dia -.-"
bila aku masok...

mdm nita: saya tahu laa elena tu cntek, pdg lah saya.
imran: macam tu cantek!?!??!!!
sumerh: xD
elena: kurang asam!!!

masa nk kuar,
ak ngan fiqah ckp pasal the latest harry potter.
yadda3, imran menyampuk =.="

syafiqah: awak elena ke?
imran: ye saya :)
syafiqah: oooohhh, ok...
elena: -pukol imran guna nst-
imran: tak saket pown

=_________="
mmg laa x saket! tak kene pown!
kene pown kt beg dia.
ishhh~~~

then balekkkkkk!
yippie :)
and thts the end of my story,
tp at last kita pown dpt tahu,
yg ada seorg alien gile dlm bilek,
sedang merapu rapu...
kantoiii

xD
aku mengubah lagu
zee avi - kantoi

ngahahhahaha!
so bye!!
BOOOOOOO!!!

0 comments. on "Gile gile ari nih!"

Post a Comment