27.6.09

Aik?

posted by Elena ♥ at 27.6.09
Kenapa semua orang offline sekarang ni?
apesal sumerh tak jawb quiz ak nih??
=.=" zureen cuba meneka, tp tak dpt jwpn :P
arifah tak tahu pown aku dh buat 2 quiz selain dr yg ank wyg tuh =.="

p/s- aku tak tahu laa kalau hadiahnya masih asam tuh sbb kemungkinan akn bertukar.
kenapa? sbb aku ni...kalau nmpk sesuatu yg bleh dimakan, mkn je la.
kan sbnrnya aku nk kasik chocolate? tp...mlg naseb korang. aku habeskan mlm tu jugak :P

maybe esok aku akn ajk mk ak g memana utk membeli sesuatu pack makanan/chocolate/candy
yg mmg KHAS untuk diberi kepada pmng pmng quiz aku :)
tapi buat masa skarang ni...aku kasik je la apa yg ada kat dapur rumh aku!
hehe...

soalan quiz terbaru:
jikalau aku diberi peluang utk tengok wayang,
aku teringin sangat nk tengok
_ _ _ _ _ _ - _ _ _ _ _

aku rasa..arifah tahu kowt jwpn.. 'KOWT'
pembaca tetap blog nih sepatutnya tahu sbb aku rasa aku ada tulis kat blog aku...
fine..aku kasik clue!!

clue: crita tuh merupakan crita yg agk
~jiwang
~poyo
~penuh dengan peringatan
~kelakar x nk mampos
~siot

lagi satu, cerita tuh bukan dlm bahasa ALIEN..
harap maklom :)

cpt lah teka adek/abang/kakak oiii...
aku nk cpt nih! lepas habes quiz ni, ak dh tahu apa aku nk tanya :)
fikir fikir fikir!!

kisah elena

itulah tajukk cerita tersebut.
kalau korang jwb tu dlm cbox aku,
confirm 100% korang lulus.
confirm diluluskan bahawa korang mmg salah!
aku blom famous sepenuhnya!
ak baru keluar satu movie!

monster vs ALIEN!

hihi...
BOO! xD xD xD
asal aku suka sangat BOO!?
from now on...I'm gonna say..BOO!
okay?
so...BOO!

;)
bye guys..
(boooooooooooo)

0 comments. on "Aik?"

Post a Comment