26.6.09

-yawns-

posted by Elena ♥ at 26.6.09
Ponat den...
tadi ak off, blaja, blaja, blaja..
buat homework...
stu blaja lagi -.-"
post baru imran memberi pengaruh kat aku la!
dulu post arifah yg beri pengaruh kt ak selama DUA hari -.-"

stu zzzzzz....
rasanya malam nih ak nk tido awal :D
yela tuh!
malam nih nk tengok..

Pentas _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
di channel 104 pada pukul 10 malam

~rofl~
korang fiker laa sendiri apa tajuk citerh tu!
tules dlm cbox aku!

kalau korang teka betol,
aku kasik....makanan/chocolate bar!
or maybeh YOSH!
or was it YOSS?
uhh...ala...yg krim disaluti ngan chocolate tuh!!!

haiyaa...whatever lah!
so mmg confem ak x kan tido awal malam nih ;)
tp seblom ak tengok _ _ _ _ _ _ _ _ _ _,
aku nk tengok...FIKIRLAH SENDIRI NABIL!
hihihi :)
tak best laa pulak raja lawak dh takde :(
kalau tak hari ni laaa gelanggang raja lawak.
huhu T_T

haihz...
esok kelas tmbhan.
yay...not!

aku ada banyak lagi keje dr ikot kelas tmbhan tahu tak?!
blogging, dgr music, mandi, tido, makan, minom, maen, menaip!
dan yg paleng penteng aku kene buat, BERNAFAS!
apa laa =_="

ehehehehe...
just kidding...
(mampoi aku kalau ada cikgu baca blog nih. mmg ada pown -.-)

hari ni..
aku, arifah, zc, nessa ngan wan dh update blog..
ada laa gak yg blom lagi -.-"
haih...di saat aku kebosanan, tak ada pulak yg update.
nak upload gamba dlm myspace.
tapi myspace aku bodo.
facebook aku lagi la! x dpt bukak langsong -.-"

k arhhh!!!
bai bai...nnt aku UPDATE lagi..
kalau aku gud mood aa.
kalau tak, biar aaa :P
senang2 jumpa esok kt skola! :D

0 comments. on "-yawns-"

Post a Comment