1.6.09

Shud I say 3 in 1? Hehe..

posted by Elena ♥ at 1.6.09
Semalam, ada kenduri sorang saudara mak aku punya anak.
Aku tak kenal rapat sangat :D
Jap...kasik aku nyanyi dulurh..

~~~~~~~~~
~~~~~~~~~
~~~~~~~~~

Back, tadi nyanyi lagu Jangan Bilang Tiba dlm Hot FM.
Hot FM aku suka sbb banyak lagu Melayu terkini dan best best.
Fly FM aku suka sbb banyak lagu Inggeris terkini dan best best.
Aik? Skarang lagu The Climb dalam Hot FM.
Hot FM tergilakan lagu ni...pagi petang siang malam lagu ni je yg banyak kuar kalau diorang nk maenkan lagu inggeris =.="

Anyways, back to the topic...
Bla bla bla, kitorang sampai sana jerh masok dewan.
Salam punya la banyak orang. Rasanya kalau continue salam, sampai esok pagi pown tak abes agi =.="
Mana tidaknya, orang banyak!!! D:<
Lepas salam~~~ MAKAN!!! Aku cumerh suka makan jerh first dlm kenduri, kedua...menikmati makanan...ketiga...menikmati makanan lagi.
Lantak arh apa org nk ckp! Perut kenyang sudah. Don't look on the cover of a book...
Aku kuros, banyak makan gak :DD

Aku ambik nasi puteh...
Ada lagi satu tuh...nasi warna warni aku panggel..
Warna warni seyh!!! Aku tak tau apa nama sebenar. X prnh mkn pown nasi tu =.="
Pastu ambik ayam kari, daging kicap ngannnnn~~~ entah...sayo kowt :D
Makan, makan, makan...Ayam tu punya laa PEDAS nk MAMPOS.
Mampos pown tak pedas =.=" Terbakar rentung...
Dah larh kipas tak guna! Panas!!! Lagi larh rentung.
Hitam legam ala ala charcoal.
Agaknya aku lagi hitam dari charcoal. Huhuhu!!!

Lepas makan, aku minom arh air warna hijau.
Sumpah lillah, air tu TAK SEDAP!!!
Aku tahu laaaa air tu salah satu warna kegemaran aku dan yg tu warna badan aku di planet Musytari (aku kan aliennn...)
tapi, AIR TU MMG TK SEDAP :(( Huahhhh~~~
Air sirap ada, tp malas nk bangon dh ambik. Terbakar, mati rentung dan terbujur kaku.
Kalau dh kaku, camne nk jalan? Bodo laa ko nih!
Sape yg tules? Aku jugak. Aku ni! Memangggg PANDAI :))
Jap jap, ngah syok sendiri :D

Panas + Pedas + Air yg tak sedap...
= Neraka Jahanam (hehehe...ngah merepek)
Aku ngan sepupu aku dh gilerh berpeluhhhh~~~
Ops, terlupa nk bitau yg sepupu aku pown ada kat situ.
Yelah, mmg laaa terlupa, dia ni tak penteng sangat (HAHAHA!!!)
Kitorang pownnnnnn...
kitorang buat apa aa?
Lu pikir laaa sendiri!!!
=.=" Kitorang menghirup udara segar kat luar dewan kenduri tuh.
Matahari terik tapi udara meniup...
Macam mana dia tiup? Cam ni laa >>> WEEEEEEE
Sori Imran, aku pinjam perkataan ko jap. Harap2 jangan marah, angry cukop!

Selepas 10 minit, masok semula.
Walaupun 10 meter drpd pintu masok dewan tu, dh dpt rasa kepanasan.
Haihz...skali lagi aku mampos.
Rentung. Tinggal tulang je masa tuh. Tak caya tanya sepupu aku ;D
Dia kata "Betul3"

Siapa bodo, dia percaya yg sepupu aku mmg kata cam tu =.="
Sape caye, angkat tangan!!! Hahaha...ko bodo >_>

Takkan laa aku tinggal tulang jerh. Itu namanya alien spesis terbaru.
Alien ada laa kulet gak. Yang ni tinggal tulang. Apa kes?
15 minit lepas masok dewan, kuar balek =.="
Tak ada angen...panas lagi :((
Naseb aa gak ada khemah yg agak tak menolong aku utk menghindari kepanasan.
Thanks to you tent, I get all sweaty =.="""

Pastu ambik bubur kacang ngan kuih ngan air.
Ttp panas.
Pastu aku ngan sepupu aku yg tak berapa penteng tuh maen lagu yg penteng.
Bukan cam dierh =.="
Pastu lawak2 ttg warna tema kenduri tuh.
Dewan tu dihiasi ngan wane hijau...
Khemah wane hijau..
Pengantin wane hijau...
Pengapit wane hijau...
Meja wane hijau...
Baju kurung kakak kpd sepupu aku wane hijau...
Tepon sorang manusia yg aku nampak tu wane hijau...
Tu okey aa gak kan?
Yang ni, TONG SAMPAH POWN WANE HIJAU.
Yarabi Ya Tuhan...

=.=" Saket mata memandang!!!
Mengalahkan ALIEN!!!
Kulet aku yg ori hijau pown lagi cantek dr wane hijau kat kenduri tuh.
Hehe...

Pastu si pengantin laki plak bawak keta.
Manusia wane hijau...
Aaaaaaaaaaaaa!!! MATI KEHIJAUAN!!!
Naseb keta tak wane hijau =.="

Pastu ada larh lagi sorang sepupu laki ni dr kampong pown dtg.
Org jeret nama dia macam org gilerh buang tabiat pown tak dengar.
Aku sekeh kangggg tercabot telinga, aku tak tahu sbb takde insurans pown kat telinga tuh =.="
Yadda3..tangkap gambar ngan sepupu kurang penteng aku tuh..
Ada satu tuh, dia nmpk cam arnab...
Imagine...
Nessa, sori pinjam perkataan ko :P

Percayalah..
"Percayalaaaaaahhhhh"
Ops...ternyanyi lagu Siti Nurhaliza :D
Pecayalah, mmg dia SERUPA ngan ARNAB. Naseb nama bukan Zainab :D
Sape laa tuh =.="
Nur...
A..
takpe...tak nk bitau aaa ;D

Anyways, akhirnya...
"Akhirnya, kini pasti.."
Ops ternyanyi lagu Anita laa plak >.<
Akhirnya balekkk~~~
Sepupu aku yg kurang penteng tuh sleepover rmh aku spnjg cuti skola.
Caya aaaa, mmg dia gilerh!!! Macamm....KORANGGGGG =.="

Seblom balek, singgah kat Summit.
Bukan singgah, shopping makanan ;D
Beli Hot Roll yg dikenali sebagai Wrapz di Summit dahulu...
Beli flavour apa entah!!! Tapi pedas....T__T
Terlampau banyak lada hitam.
Aku share ngan spupu aku yg kurang penteng tuhh...
Menanges dia. Ish3....
Siapa gilerh, dia caye yg sepupu aku nanges.
Sape gilerh, angkt tangan...
KO MMG BIJAK SBB KO NGAKU YG KO GILERH :DD
(ayam!!!)

Pastu masa kat USJ 6, singgah kat flat.
Beli air mirinda oren utk spupu aku ngan 7Up revive utk aku yg teramat penteng (HAHAHA...TERPERASAN LAA PLAK)
Pastu gi taipan...
Pastu singgah 7 Eleven dn beli....SLURPEE PERISA MIRINDA OREN..
Asal laa spupu aku ni asyek dpt minuman kegemaran dia jeerh =.=" Jealous semut..
Aku tak jealous, kalau jealous, NO CLASS LAAAA
Hahaha!!! Tak kelakar pown...
Aku mmg arh x jealous...SBB AKU POWN SHARE AIR TU NGAN DIA :DD
Kalau jealous, dia takkan nk kasik nyerh .__."

Yadda3...sampai rumah...
Buat bodo...
Buat bodo...
Mandi...
Mandi...
Dengar lagu...
Dengar lagu...
Maen game...
Maen game...
Dengar lagu...
Dengar lagu...
Buat keje...
Buat keje..
Makan...
Makan..
Buat keje..
Buat keje...
Tengok Jangan Lupa Lirik..
Tengok Jangan Lupa Lirik..
Dengar lagu...
Dengar lagu...
Tido...
Tido...
ZzzzZZzzz
ZzzzZZzzz

Masa nk tido tu...
Susah!!! Sbb...
SEPUPU AKU NI MAEN LAGU JE KEJE.
CITA CITA BUKAN DJ RADIO, TAPI LAGU JEEEE KEJE.
DH LAA GUNA HENFON AKU! HABES BATTERY...(tak habes pown =.=")
DH TAHU AKU SUKA LAGU, BILA DIA MAEN LAGU TUH, SMBEL AKU TIDO, MULOT AKU GERAK GERAK...
MAKSODNYA, AKU NYANYI SKALI.
AND AT LAST, AKU KENE MARAH DR MK SBB BISENG..
=.=""" dia maen lagu, aku jugak yg kene =.="""
Kurang asam punya sepupu. Rumah aku banyak asam, dia tak nk gak.
Dia ttp nk kurang. Budus~~~!!!

Pastu akhirnya tido...
Pukol 4/5 pagi, aku bangon arh...
Sbb...dia jeret "aaaa...sakettt"
Aku plak o__o"""
Dia ni ngah mimpi ke pe?
Tapi mmg kaki aku dh dkt ngah dia aa..
Ntah aa...mungken sbb kaki aku kowt :P
Tapi kalau dia tak jeret, mmg kaki aku dh kene muka dia aa.
Mana taknya, muka dia pown kurang penteng
Hahahah!!! Tipu je laaaa!!!
Aku ni tido ganas. Kaki tokleh nk control.
Sepupu aku pown cadang nk salotape kaki aku mlm ni!!!
Nk lebeyh bukti, tanya kakak aku.
Aku sampai tolak dia jatoh katil.
Huhuhu...dia pown pindah bilek sblah.
Pastu the next day, dia balas dendam kat aku, dia tolak aku ke bwh katel.
Apa bleyh buat? Dh pnt...tido je laa bwh katel tuh =.="

Pastu pagi tadi bangon tpt kol 6 pagi =.="
Dia punya alarm laa yg biseng! Hishh..
Nk tido pown tokleh!! Bukannya aku akan mampos pown kalau x bangon kol 6 pagi =.="""
Pakai tudung aku ambel masa 30 minit. Huhuhu..
Tudung ttp kurang ajar. Dia rosak beribu ribu kali!!!
Pastu gi sekolah..
Sampai skolah jerh aku lari kat Syahira sambel...

Elena : Syahira!!!!!!!
Syahira & Syasya : =.="
Elena : -berhenti btol2 dpn diorang dn senyap...-

selepas beberapa saat senyap...

Elena : CHAK!
Syahira : Bodo! Lari kuat2, sampai kat dpn ckp chak jerh!!! -gelak-
Syasya : -gelak-
Elena : Yelaa, pastu nk ckp apa lagi? I love you, Tak hingin!

Pastu Maza lak sampai~~~ Huhu!!! Kitorang pompuan, cam biasa arh, pok pek je keje!!!
Then Syafiqah sampai...cis, biasanya dia yg cpt, skrg dia lambat.
Pastu gi dewan. Pastu mulalahhh bengkel UPSR :D
Aku dok sebaris ngan Syasya, Zureen, Maza ngan Syafiqah.
Woohoo!!!! Pastu memula aku ngan Syafiqah chit chat aaa psl sesuatu yg amat sesuatu =.="
Pastu kitorang mulakan pembelajaran ngan penceramah khas kita iaitu En. Izalwan.
Mulakan ngan BM Bhg A. Pastu C...
Pastu B... Masa B tu cikgu sentuh aa ttg Karangan Fakta ttg Hari Suka and yadda3.
Masa part olahragawan jerh, ada budk sebelah aku tersenyum simpul.
Huhu~~~ lu pikir laa sendiri ;)

Pastu rehat. Sori arh aku x citerh banyak ttg BM.
Rehat, kitorang what perh aaa?
Ohhh~~~ beli makanan.
Aku beli arh nasi goreng. Stu Syahira nk 2 ketul ayam goreng.
Kakak kantin tu x layan dia, Syahira marah.
Dia jeret "AKAK! NK DUA AYAM!!!" sambel ketok ketok meja cashier!!!!!
Aku dh nk pekak dh dowh o_O"""

Pastu makan laaaaa..
And then Tie Merah dtg tanya sesapa ada duet singgit sen.
Pastu aku exchange duet. Yay..duet kertas menyenangkan diri aku ;)
Lepas 15 minit, Syafiqah teman Syahira beli air.
Hahaha!!! Syafiqah hampir nk jatoh!! Hahaha!!!
Jahat dowh gelak kwn sendiri...
Anyways, lepas tuh gi aaa kat blok C.
Kitorang berebot chewing gum si ZC.
ZC kasik Fiqah. Pastu FIQAHHHHH~~~ sasaran utama ;))


Huhuuhu...
Lepas tuh kitorang masok blek dlm dewan.
Science...
Woohoo???
Kitorang blaja pasal Seksyen B :D Heheh...
'Teacher' tuh slalu ckp Tip Top dowh.
Aku naek bengang dh tip top tip top nih :D
Pastu cikgu ni ckp Why Why Why?
Seiras cam Mdm Nita yg slalu ckp No No No
Hahahah!!!

And then, ada laa sorang budak ni nama Imran bukan dr kelas 6R nyerh.
Dia berjaya jwb soalan. Pastu cikgu ckp aaa syabas yadda3.
Then "Apa nama kamu?"
Dia ckp arh Imran. Mmg aku rasa sumerh 6R pandang Imran Haziq arh masa tuh.
Pastu cikgu ckp "Saya doakan Imran berjaya dpt 5A"
xD xD xD
Imran plak prasan sangat smpai buat memek muka yg menunjukkan macam dia btol btol diucap oleh penceramah tu cam tu.
Siot xD

Pastu cikgu ckp aaa mana klas last.
Sumerh "6T"
Pastu 6U tu agak gilerh dr biasa. Dia kata diorang klas last.
Takde keje =.=" And then ada skali tuh cikgu tanya aa apa laen tie merah ngan tie hitam.
Tie Merah ketua murid, jawab kitorang.
Cikgu dtg ngan suroh Imran jwb soalan. Imran jawab tp tersekat sekat =.="
Pastu Syasya memberikan jangkaan sama cam apa Pn. Azlina ckp.
Haha =.="
Back to the topic,
Tapi cikgu puji arh dia sbb suara kuat =.=" Right...
Pastu cikgu tanya arh sape penolong.
Kitorang tunjok kat Fiqah ;D
Dia ke dpn nk jwb soalan, dia jawab memule SOFT gilerh...
Tapi pastu dh okay aa :)
Jawapan dia dh diiktirafkan penceramah bahawa jwpn tu betol...
YAY!!! GIRLS ROCK!!!

Pastu yadda3...balek.
Beli ais krim. Sepupu aku yg bernama Iqin dh ada kat situ ngan mak aku.
Sampai kat keta, dia ckp "Ko dok blakang!"
Aku ckp, "Ehem ehem, sape bagi arahan?"
Pastu dedua gelak. Cheh, aku cam leader plak.
Huhuhu...pastu balek, makan, minom...
Buat air...dia buat air Ribena.
Aku buat air Ais Kosong...
Ais Kosong tk perlu dibuat pown =.="
Letak air biasa, ltk ais >.<

Pastu tadi, aku baleng arh bantal kat spupu aku..
Dia plak...

Dia : Inna
Aku : xD xD xD
Dia : =.=" + LMAO
Aku : Ko ingat nama aku ni surah ke apa?
Dia : xD xD xD
Aku : Inna Anzalna hufi lailatil qad

Huhuhu!! Siot!!!
Okey, bye...nk update for the next post :D
Lap my blog :D Biar berkilat kilat

0 comments. on "Shud I say 3 in 1? Hehe.."

Post a Comment