24.6.09

Bawak Bersabar...

posted by Elena ♥ at 24.6.09
Uhh...Wan...
Sabar yek? Jangan marah...
nanti terbakar semut :(
Kesian semut tuh T_T
(aku lagi laa...spray ridsect tros! rofl)

~~~~~~

Aku sampai sekolahh kol bape tah!
Tudung aku ari ni ok ok tapi bolehlaa.
bila smpai dpn 6Usaha, Pn Shanti ngan borak ngan Pn Ranjit.
bulan ni ngan bulan lalu, ak x prnh sampai lagi awal dr cikgu T_T
kenapa cikgu awal sangat?!
grrr...

belaja...belaja...belaja...
no fun...no fun...no fun...
whtever~!! stu BM.
Syafiqah banyak marah aku -.-"
katanya aku tak concentrate & cm x de minat nk blaja....
darn...aku concentrate sepanjang masa Pn. Azlinah ajar.
camne dia leh kata ak x concentrate???
lol? :P:P:P

apa yg best jadik masa BM aa?
hmm..entah la! ak dh lupa :)
stu Agama. lalalala~~~
kita enjoy! mane ada =.=
blaja...something about raya :D
lps baca azan raya...

"Assalammualaikum!!! Kami datang nak raya!!!"

-hulur tangan tanda nk duit raya :D-
huhu...pastu ingggeris...
dot...dot...dot
buat keje, keje, keje dan kemudian rehat!
aku beli nasi goreng. yum? yum!

stu bertugas kt kantin...
gaah! den bosannnn T_T
5 minit seblom habes rehat,
ak ngan sarah naek kelas.
dan tak tahu kenapa ada satu group dtg serbu kitorang -.-
ikot jee kitorang! cuba menghalau tapi x menjadi.
hampeh btol!

pastu ak g kt 6Usaha..
6Rajin ada Miss G...takot sbntr so, x masok kelas...

Dinah: Do you have clorets?
Someone: No...you have?? I want!
Dinah: No, thts why I'm asking you...
Elena: Umm...Dinah... -seluk poket-
Dinah: -tadah tangan-
Elena: -gives one clorets-

T_T dan semua datang...
laen kali aku kene berwaspada laa!
ish~geram! habes sumerh clorets aku
but actually tht make me go LOL!!!

kini tinggal hanya kenangan...
bekas clo...rets di dalam poketku.
harus nyatakan kau benar benar sedap
dan memedaskan lidah ku oh akhirnya berasap
cerita tentang engkau diperbuatkan itu
sungguh menyentuhkan perasaan diriku.
akuuu benciiiiii...ka aaa muuu
akuuu benciiiiii...ka aaa muuu!!!

gile -.-
pastu masok kelas...
aku terlupa yg cloret ada lagi sikt dlm mulot aku...
aku tros minom air o_o
kebakaran kebakaran!
somebody call nine one one!!!

:D hehe
pastu maths.
ari ni cikgu baek arh...
x ejek pown syafiqah :P
terLAMPAU baek -.-
pastu ada laa free time siket...
syafiqah ngan maza sambong keje...

"kau ni, macam tak takot kene marah je ngan pn ranjit"

-.-
hadehhh...sabar aaa! aku nyerh keje maths blom abes, nk buat english.
sabar rr.
stu maza tiru gaya fiqah siket..
aku dlm senyap2...
GELAK GILE NAK MAMPOS!! xD

stu science!
gi lab....
sampai2...berator...
stu yadda3...
aku termenung nun jauh.
melihat pemandangan cantek menarek tertarek kau mmg the BOO!
kdg kdg ak teringat gk peristiwa yg berlaku dua ari lepas...

elena: you got me hatin on the...
zureen: -pushed my hand-
pencil lead: -pokes my palm-
elena: you got me hatin on the...OUCH!!!!!!!
ak, arifah, zc: ROFLMAO

oo well..
stu tetibe alas meja yg tergantung kt luar jatoh..
ak x pasan
stu cikgu kuar..
"eh. knp x angkat!!?"
imran: -angkat- apa laa!!!

ngok -.-
memule bende tu jatoh masa laki ngah buat bodo sambel pompuan berpok pek..
aku gakk yg hang blek!
tengok! betapa baeknya hati aku :D

hati elena: kembang! kembang! kembang!

haha!
stu cikgu mintak tolong utk kemaskan lab..
aku tak terpileh -.-
cheh!
stu tetibe maza panggel aku masok dlm lab nk tunjok sesuatu..

after 2 minutes...

boys: WOI! ELENA! KELUAR LAA!
elena: o_o...maza yg... -x smpt nk habes ayat-
boys: TAH! KELUAR LAA!!!
elena: -.- siot -.-
syafiqah: bila masa awk masok? td kita jaga gate...
elena: maza kasik kebenaran
maza: :DDDDDDDDD
syafiqah: >_>
elena: ;P

stu blekkk klas.
penoh ngan ANAKKK WAYANG seblom science!
-.- tp bila lepas science...

"DORAEMONU!!!"

doraemon laa pulak!
lol.
stu ak tanya fiqah dh anta ke blom didik eng..
dia kata jeremy dh kutep tadi.
i'm dead T___T
x prasan pown jerami ambek!!
stu zc ngan arifh pulak kene tego -.-

KENAPA HARI NI BANYAK SANGAT KENE TEGURAN AA?! =.=!
BENCI AKU!

pastu balek rumah...
sampai rumah..
mandi, kemas bende, makan, bersedia utk koko.
x smpt seminit pown utk aku online -.-
pukol 2:45 tros gi skola..
ari ni kene awl sbb putri islam ada pertandingan.
memule gi dewan...
stu tengok latihan persembahan kumpulan dikir puteri diorang.
stu gi kt kantin...
stu nmpk zureen...
stu dia lari...
stu aku jalan..
stu dia keja balek..
stu gi dewan...
stu gi bookshop..
stu gi dewan..
stu mintak cikgu tukakan zureen dr jahitan masok kraftangan sama ngan aku...
stu berkumpulan..
stu mula buat kraf tgn..
stu bengang...
stu gelabah...
stu buat hasil yg gila gila gila BUROK (seriously)
stu buang...
stu buat blek..
stu perah otak...
stu give up...
stu ada idea..
stu buat...
stu hanta...
stu kemas...
stu dpt blek kraftangan...
rasanya kalah...
stu beli air...
stu...

en.ahmad: :D
elena: assalammualaikum cikgu
zureen: assalamualaikum cikgu
en.ahmad: suroh imran update blog
zureen: dia malas
elena: tah, dia pemalas laaa cikgu!

~~~~~~

zureen: dia kata dia x de masa nk update
elena: ye la tu! ada pulak masa nk maen game!
zureen: DIA MAEN GAME EK!?
elena: aku tak caye kalau dia x maen =_=

so...
IMRANNN!!!!!!!
ATAS TARIKH BLOG KAU LARHHH!!!

~~~~~~

stu kitorang search satu skolah utk unit beruniform slaen tunas ngan putri islam.
tunas + puteri islam = tunas puteri islam

stu ak, zc ngan pn vimala adakan..
unit beruniform hunt instead of treasure hunt.
sumerh dh dissapear!
tengok2..sumer kumpol kt padang, selain putri islam laa..
diorang balaja taekwando ngan guru yg tlah dipanggel dr mana ke mana tah :P
and then aku ngn zc berpiknik kt tepi dinding smbel mengintai diorang dr jaoh...
aku bawak kuih koci mak ak :D
boleh makan :P:P:P
stu dia bawak gula gula...UNTUK DIA SORANG D:<
chehh!!! takpe ko, aku bawk ayam :D ngeee~~

lepas makan, minum..
lepas minum...
burb...
LOL! LOL!
thts not in the list.

LEPAS MINOM ALHAMDULLILAH LAA
(cheh, elena! blakon alem konon)

pastu balek...
balek je...
ak x smpt nk bwat pape,
ayah ak ajk g carrefour BARU utk repair printer T_T
first time in history aku pakai tudung gi shopping.
hihihi!!! x smpt nk bukak tudung gak :P:P

oo yeah,
wan esok ak kasik blek buku tu ek?!
dh habes baca smlm tp lupa nk kasik ari ni :D

stu blek, tros buat homework ngan mandi...
ak habeskan h/w dlm masa...35 MINIT!!!
yay!!!

k larh...
byeee!!
nk tido...zzz

kol 10:02 pm skarang ni..
nk dgr radio lagi ambek masa 2 jam..
just kidding =.= bai!!!

0 comments. on "Bawak Bersabar..."

Post a Comment