27.6.09

Teman Sejati

posted by Elena ♥ at 27.6.09

Aku dah suka lagu nasyid Teman Sejati - Brothers
hahaha, smooth je lagu dia (ada ke nasyid yg rock? -.-)
skarang air fav ak...CINCAU!!!
ngihihihihihihi :)


aku bosan nih!
sedang mendengar lagu "Don't Trust Me"
got addicted to that song since yesterday.
hahaha.

cbox replies!!! (bilalah aku boleh reply dlm cbox?)

Yana:
Hello, thx sbb check blog aku!
Eh? Bila masa dapat gelaran 'QUEEN' nih? haha

Imran:
Huhu, nampaknya kita sudah ada pemenang.

Arifah:
Ngahahahahaha!
Laen kali, bila aku update, tros check blog ak supaya x terlmbt :)

Zureen:
Lo sudah 100 persen terlmbt sudaa

Imran:
Yeap! Asal ko x gi skolah?
Mesti ko tido -.-" btol tak?

Zureen:
Tak, dia sama mls ngan ko xD

~~~~~~

"Tak bisakah kau menungguku..."
Aku pown agak addicted ngan lagu tuh :)
dulu ak suka, stu jemu, stu suka!
hehhe...
korang, ada idea tak apa ak patut buat sekarang?
bosannya!
semua kwn ak off T_T

arifah..on laa blek!
zureen..chat aa ngan ak -.-"

malam nih...
pukol 9 - 10 mlm aku nk tengok...
_ _ _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ _

kat channel 104 :)
p/s- yg simbol dash tu ialah space sbnrnya.
kalau ak x letak tuh, nnt sumerh underscore bersambong!
sape cpt, dia dpt...



bukan satu ye..
tapi 2!!!
kalau imran mng lagi skali,
naseb aa korang..
dia akn dpt 4 termasok smlm nyerh!
haha!!!
so, jgn biarkan imran menang lagi.
korang kene cepat cepat cepat!!!
check blog aku setiap jam :)
woohoo!!!
bai bai
jap...
lagi satu cbox reply..
imran: tak, bukan clorets! xD

0 comments. on "Teman Sejati"

Post a Comment