20.6.09

Dah jealous dah nih!

posted by Elena ♥ at 20.6.09
Urgh, kitorang penat2 belajar kat sekolah,
diorang pergi lawatan dan enjoy sampai pukol 9 malam!
menyesal aku tak bayar duit kat cikgu masa tuh :(

my dad allowed me to go on a trip to mallaca..
my mom gave me the money...
WHY DID I REFUSE TO PAY?!!

bodo giler aku!
huahhhh~~~ merana. seksa...
so gonna miss taman buaya ;[
sobs...

diorang happy go lucky pagi2 bersiap...
manakala aku sengsara bangun pagi.
lagu me love drpd sean kingston berbunyi beribu ribu kali pagi nih.
dr pukol 6 dan aku akhirnya bangon pada pukol 6:45
lambat kan? sumerh rushing!
aku sampai sekolah melihat diorang beratur utk lawatan tuh T_T
dan membuatku lebeyh geram, ada bas pink panther ;(
apa unik sangat psl bas tuh? bas tu laaa yg bawak kitorang gi choral speaking!
sobs...I MISS YOU PINK PANTHER!

stu aku, zureen ngan maza nk gi tandas...
sambel check mana arifah...
lagi skali...sobs.
en. faisol, en. ahmad ngan en.zaidi ikot T___T
bes nyerh diorang... grrrr

sedang aku "assalamualaikum cikgu"
en.ahmad >>> "hai alien"
elena >>> o____o

lol? :P
oh well..
apa yg aku harap sekarang ialah,
diorang bawak balek cenderahati untuk aku :D
ngahahaha!
marshiela bawak rm 200 g lawatan? o_o"
aisya bawak rm 150 g lawatan? o_o"
aku dulu bawak rm 75 je =.="
tu pown ada extra tinggal.
hishh..budak kaya zaman sekarang! hehe

ah! tuka topik!
cerita pasal lawatan nih buat aku marah jerh!
dah laa syahira pown melawat bandung T________T
takpe takpe, aku, maza ngan syafiqah dh buat perjanjian ngan syahira!
dia kene belikan kitorang pape dari jenama lesportsacs!!!
ye aa...kt bandung MURAH! so...ambek larh kesempatan :DD

huhu, anyways...
kelas dimulakan dgn mathematics.
it was ok ok. guna buku didik :)
blaja ngan pn. too! she was using dwibahasa language.
good good.
pastu science bersama pn. nita.
hujannnn~~~ BEST!
bau cm hujan batu dowh -.-"
we had proper rain! yippie...
well, for today only la =.="

stu rehat!
aku beli yum yum yum ayam!
sedappp~~~
satu meja makan ayam!
aku, maza, syafiqah, zureen, zatti ngan yang laen.


oh wait..
arifah just called meh!
lol she was like... "SIAPA NAK CAKAP DENGAN ELENA"
and everyone was "NAKKKK!!!"
anddddd sumerh berebot =.="
biseng nyerh -.-"
ooo well, guess not chatting with arifah ari nih...;)
have a great time BUYING ME SOMETHING
lol lol lol

stu naek kelas...tengok football match for free.
andddd BM.
ngihihihihihihi...pn azlina best laaa :)
brandon ngan subash kelakar =))
brandon ckp tergagap gagap :P
pn. azlina kata dia bdk dr sarawak atau sabah sbb dia ckp mcm bahasa negeri tuh!
rofl~!!

pastu..

pn. azlina: suba, apa nama kamu?
sumerh: xD xD xD ROFL!!!
pn. azlina: kenapa?!!
sumerh: LMAO!!!
pn. azlina: kamu yg kata nama dia suba kan?
sumerh: SUBASH laa cikgu!!!
pn. azlina: oooo...
amzan: subatra xD xD xD

hadoi..pnt gelak!
pastu english plak.
pn. shanti ajar!
yayayayayayyayyayayaya~~~

cikgu: you boy, whats your name?
???: justin
cikgu: oh, he justin timberlake is it?
sumerh: xD
heng: JUSTIN TERBALIK

ROFLMAO!!! XD XD XD!!! LOL!!! LOL!!! LOL!!!
i CANT stop laughing to that =))

hadeh...pastu balek!
we're the last to go back home...

andd geng bas sekolah ngah bermeeting.
tapi aunty shila takde!

my mom: eh, shila takde ke? oh..fadhli tak pegi skolah!
maza's mom: anaknya kan balik pukul 9 malam!
my mom: oh..lawatan
me and maza: T___T

sobs...
k la..
-cries in emo corner-

bye...

0 comments. on "Dah jealous dah nih!"

Post a Comment