25.6.09

Cis! Berani engkau!

posted by Elena ♥ at 25.6.09
=_= post title takde maknanya...
aku hentam je ltk title tuh. x tahu nk ltk apa lagi :)

geram dowh...
mixpod aku dlm pc ak tak berbunyi...
cbox x berfungsi...
dan ym ak bodo...

so skarang ak dgr lagu dlm blog rifah jew.
cbox plak...aku cume leh baca dari www.cbox.ws tp tokleh reply.
ym, aku terpaksa guna www.ebuddy.com

~~~~~~

reply cbox...

@wan:
hah? ada apa?
mata, mulut, hidung, rambot, kepala??

@wan:
ooo, baru aku fhm!
imran ada jane, zureen ada jaya, hadi ada syafiqah!
tak, aku x de lagi.
bak kata imran, sape nk suka alien? -_- buat2 lupa plak

@zureen:
jgn huayak, karate sudah aa!

@arifah:
amboi rifah...
sedap mulot! aku ngan sape? jawab la!
JAWAPAN MESTI SESEORANG BUDAK ISLAM :))

@arifah:
o_o wan...suzen?
ooooooo!!! ehem ehem :)
(lepas nih mesti wan marah aku. 100% dia akan kata "fitnah!")

@arifah:
kalau diorang nari2 dgr lagu blog ak,
ertinya, lagu tuh best :D
tengok aaa sape yg pileh :P

@imran:
amboi...
"atas permintaan ramai"?
macam lah ko tu HOLLYWOOD STAR!
"dengan secepat mungkin"?
-checks www.imkatz.blogspot.com-
x update pown =__=

~~~~~

pagi ni lagu Fire Burning jadi bahan memekak.
ingatkan pilih lagu tu boleh buat aku tido lagi lama sbb x de laa kuat sangat dlm henfon aku.
tapi....laen pulak yg jadi...
sekali dengar tros bangon.
stu mandi..

tolong lah...
sejuk giler nk mampos air :(
aku dah laa malas nak panaskan -.-
ngantok. mata tertutup je!

pakai baju, pakai tudung, pakai stokin..
one step out of the room...

"ALAMAK!"

tros masok bilek, bukak beg,

"manalah aku letak buku smart aku...."

baru gi sekolah!
phewh~~

science
belaja..

pendidikan jasmani
maen netball

science
gi bilek ict.
wooohoo!!! aircond, love ya :D
10 minit seblom abes science,
cikgu bnrkan kitorang naek kelas.
so, ak, zc, arifah, syafiqah, maza tuka baju.

syafiqah abes first...
then maza..
then zc...
then me...
then arifah...

maza ngan fiqah dh gi naek dh dulu.
zc ngan ak tunggu arifah pakai tudung ngan tie...
last2, kitorang naek dulu sbb takot lambat.
masok kelas...

aku diberitahu yg cikgu marah giler tadi seblom ak ngan zc masok.
shoot D:<

stu agama!
hafal ni, hafal tu, baca ni, baca tu, buat keje ni, keje tu...

stu rehat!
woohoo.
beli french fries dn makan bekal maza sikit :D
banyaknyer cili padi yg diletak -.-"
pastu bertugas jp dn g bilek j-qaf.

tolong ustazah hanida siket stu abes rehat...
sambong mata pelajaran agama.
imran plak nyanyi =.=

aku : sumbang aa...
imran: tahu

harith pulak tego aku!

harith: weyh, suara dia sedap la! merdu D:<
aku: ak tahu laa, lek aa! aku tipu je

(imran ngah kembang hidong aa tuh! kempiskan siket -.-)

pastu naek kelas utk english..
buat didik, jwb soalan.
lps 30 minit, ness, shakir ngan imran masok kelas...

miss g: so how was it?
n,s,i: -ckp serentak-

ak x dgr satu hapah pown yg diorang ckp!
sumerh serentak. berbelit belit @_@

stu ckp pasal spelling competition.
rofl ;) best aa gak.
siot siot je :P
the winner of 1 round get ONE THOUSAND?!
wth wth wth....

mulut ak dh terlopong...
mata ak dh terbeliak...
pensel yg ak pegang hamper tejatoh...

saat tuh aku dh boleh fikekan mcm2 yg ak leh beli ngan RM 1000
o__o tak boleh percaya dowh...

pastu bm..
cikgu x msok kelas.
pn marina gnti..kan?
:D stu tolong cikgu cr bdk 5B ngan Pn Rahimah.
stu blek kelas...buat bodo.
stu balekkkk~!!

beli ais krim...
tunggu joanna..
lumba lari sampai ke kereta.
yay! aku menang :P
stu...

1,2,3...
-presses blue button-

=.=' x berbunyi pown!

-uses key-
-opens car door-

and guess wht?
the car became an ambulance! >_>

elena: like i guessed!

stu tutop pintu,
tkn butang biru balek dan masok keta -.-
wasnt 100% success!
cis...

stu bukak enjin keta,
aircond...radio and i started driving.
lol, ak x drive aaaa.
blom dpt lesen ada hati nk bawak keta xD

yadda3..
esok bertugas!
woohoo~!!
lepas bertugas...
akan ada kenangan skolah rendah yg xkan dpt ak lupa ;)

ak nk belah arh...
bai bai :D
-charges handphone-

0 comments. on "Cis! Berani engkau!"

Post a Comment