19.6.09

Hari tergila-gila GILA!

posted by Elena ♥ at 19.6.09
Bende pertama aku buat hari ni ialah:-
bangon pagi, gosok gigi, pakai baju.....

ok ok, nanti kang aku nyanyi jugak lagu kindergarten ni kang :]
pada pukul 5:50 pagi...
"mari kita, mari kita. bergembira tepuk tangan sama-sama. kita menari sambil langkah..."
-switches off the alarm-
pada pukul 6:00 pagi...
"mari kita, mari kita. bergembira tepuk tangan sama-sama. kita menari sambil langkah kanan kiri goyang badan goyang kaki. hore hore, hip hip hore"
-switches off the alarm & hugs my pillow-
pada pukul 6:10 pagi...

"mari kita, mari kita. bergembira tepuk tangan sama-sama. kita menari sambil langkah kanan kiri goyang badan goyang kaki. hore hore, hip hip hore. bergembira, bergembira. hahahaha! lalalalalalalalalalalalalalalalala bergembiraaaa!!! goyang pinggang, goyang badan. jangan malu jangan segan. buat lompat jgn rapat..."

-switches off the alarm-
pada pukul 6:17 pagi, aku ada human alarm.

"ELENA! DAH PUKUL 6 LEBIH! KENAPA TAK BANGUN LAGI?!!"

aku nak off alarm pown tak tahu macam mana...
alarm automatic :) andddd aku bangon, jalan menuju ke tandas.
halfway nk bukak pintu, masok bilek dn badan aku yg lembik lepas bangon tido tros terbareng atas katil...

pukul 6:20 pagi.

"NA! NAK PERGI SEKOLAH KE TAK?!"

bangon dan mandi..
sambel aku merasa shower yg mengalir ke anggota badan aku..
sempat lagi tido =.=" zzzzz...

stu pakai baju yadda3...
kol 6:50 gi sekolah!
before i start anything here...

al-fatihah kepada arwah ayahanda ustaz riduan.
-al-fatihah-

yasin timeee~~~
lepas abes, bangon dn bersalam.
aku jalan cam org tempang xD
kaki kebas, sesemut and whatever else!
perjumpaan puteri islam.
ustazah bitau yg ada pertandingan puteri islam peringkat SEKOLAH pd minggu hadapan.
ustazah nk buat peringkat skolah dulu. lepas tuh pilih murid utk gi...

HARI PUTERI PERINGKAT NEGERI!!!

yeah..kitorang menang peringkat daerah tahon lalu :D
aku nak cuba masok kraftangan since tahon lalu aku dh masok dikir puteri.
oo well...

stu masok kelas.
aku x bawak buku didik! T__T
in fact, i didn't bring any of my maths book except for book B!
so...help maza and syafiqah a lil.
bosan dowh x de keje nk buat -.-
stu kemahiran hidop.
aku tak tahu aku ni hidop ada kemahiran apa.
hmm...
oh! now i know :)

aku mempunyai kemahiran yg teramat baik untuk...bernafas :D

dapat kertas kemahiran hidop!
got 88% ;)
thought i'd get B...and sumerh subjektif aku betol!
success!!!
pastu Syafiqah merajok.
lepas 10 minit, aku nyanyi lah.
tiba-tiba dia ckp ngan aku.
tahu tak aku ngah peacefully nyanyi suara baby, dia alirkan electric kat badan aku sampai aku jadik hangos akibat TERKEJUT!
ingatkan dia merajok >_> rupanya pening =.="
lepas dia pening, aku pulak yg pening! D:<
masa english. best jugak larh :) ngihihihi
english is getting fun :)

masa rehat, aku beli AYAM!
one word, YUM!!
sedappp...aku maseh leh rasa keayaman dlm mulut aku.
not exactly =.="

pastu naek atas...
jumpa syahmi ngah ckp ngan shaiyla.
aku ngan syafiqah...

"kalau syahira nampak ni mesti dia jealous!"

LEMAU! LEMAU! LEMAU!
(lemau ke lmao? xD)

stu ckp ckp ngan syahmi.
stu gi blok a.
aku ngan fiqah tengok countdown....tak tuka tuka pown D;<
stu ak g cari manusia nama imran.
dia kat blok c.
=.=" dia kata ari ni 18/6.
aku plak bertambah tambah keliru.
semalam bukan 18 ke? -.-

syafiqah kemudian mintak clorets.
fine lorh. aku kasik dia satu..
aku makan 21 :)
cheh! tamak gilerh! makan 1 jugak la =.="

stu aiman ngan luqman serbu.
luqman ugut nk tumbok aku kalau tak kasik clorets.
macam lah dia berani sangat nk pukol pompwan =.="
(pomp - WAN?)

stu gi kelas...
english lagi!
yayayyayayayayaya!
masa dh nk habes english best :)
cikgu suro hanta surat kt chekgu.
cikgu pown kasik laa alamat.
dhivya plak tak tahu mana nk hanta...
miss g started explaining =)) and i LOVE her explanation.

"walk along the road and u'll see this box with two holes"

LEMAU! LIMAU! LMAO!
stu imran tak tahu mana nak cari stem?!
MASYAALLAH!!!

"go straight and turn left. you'll find this two buildings called giant and mydin. go in mydin and at the end of the parking lot there's a building called PEJABAT POS"

there u can buy stamps.
xD =)) xD =)) xD =))

stu BM.
gi perpustakaan.
baca buku.
pn. azlina nk cari buku L.A.B sing pei ngan zetie.
stu cikgu kasik pesanan supaya pps menjalankan tugas.
"pengawas, kamu jangan nk berlagak. kamu tak ada kuasa di sini"

selepas 5 minit...
ada lah satu kumpulan nih biseng...
farid pown bersuara... xD

"woi! jangan bising! ini arahan daripada saya!"

ROFL! aku nk glk dlm hati sbb kan tokleh bersuara, tapi x dpt tahan la!
lawak bebeno! =))

stu masok kelas blek bincang buku rabbit.
5 minutes before school ends...
tiga manusia lari masok kelas.
dan sorang manusia bagi salam 2 kali.
xD xD xD

stu cikgu pandang jerh tiga2 tuh!
haduh...lawak, lawak!
"bila masa dh nak habes, kamu balek, kalau masa tak habes, tak balek!"
:P :P :P

then masa discuss last question, masa tuh 2 minutes before going home,
shakir ckp "jawapan 1,2 dan 3!"
ROFL! Aku dh pelek! Asal tetibe 1,2 dan 3? dah habes discuss dah!!!
pastu semua jeret "DAH HABES DAH!"
xDD
shakir ckp blek "ye lah! tapi jawapan 1,2 dan 3!"
again... "DAH HABES DAH!!!"
lol lol lol! dh habes masa bru nk kasik jwapan.
shakir kata kitorang jahat! xD
takkan tak kenal lagi.
kitorang mmg jahat pown :P :P

hadoi...ngok ngek btol!
kitorang pown simpan lah buku arnab.
tetibe... "eh! apesal cepat sangat? ingat tak ada homework ke?"
aku yg dh zip beg dah join kawan2 yg lain ckp "ALARH!!!"
kene bukak beg blek ._.
stu cikgu ckp laa buat page..

pn. azlina: 84, 85, 86, 87, 88...
satu kelas: 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95~~~
SEMUA: -LMAO-

rofl...cikgu pown gelak :P
macam nih, baek habeskan satu buku je =))
senang crita! xD

stu balek...
aku plak kasik GREEN LIGHT kat shakir utk bitau SEORANG kawan sahaja ttg rahsia yg kitorang bitau dia hari tuh :)
and shakir bitau... _______!!! mana leh bitau sape :)
but skarang, back to YELLOW LIGHT!

hehe...stu balek...
aku bukak keta :)
skali lagi, SUCCESS!!!
joanna critakan hamper sume bende yg berlaku masa oral tadi!
hahahaha...kelakar lah aku dgr crita dia.
apa yg dia crita sumerh bongok2..
"look at the bell?"
right... =.="

lepas tuh balek rumah...
buat ni, tu, ni, tu...
bai bai ;)
dh cukop pnjg dh ni.
letih aku!

daaa~~~






0 comments. on "Hari tergila-gila GILA!"

Post a Comment