1.6.09

My Chatty Clown Box

posted by Elena ♥ at 1.6.09
IP Adresses...

Wan : 202.190.128.102
Zureen : 123.136.101.197
Arifah : 118.100.58.253
Imran : 124.13.54.144

The *elena* number 1 : 115.133.85.107
The *elena* number 2 : 118.100.42.174
The *elena* number 3 : 118.100.44.109
The *elena* number 4 : 115.133.77.185
The REAL ELENA : 120.141.120.128

~~~~~~~~~

Yang tules :-

~ apa imran buat
~
weh,aku malas nak update siott!nantilahh...layout aku yang kat atas tu saya ngan IH...cute kan?
~ zetie nyerr blog gila berlagak!"born to be fabulous"..yah right.
~ vanessa update semua nyerr boring je..pasal adam ngan david dyerr jerr..
~ dinah pulak boring mcm semua nyerr celebrity yang tak best..
~ jane nyerr okay je lah...boring skit...zureen,aku ngan kau punyerr kan best?yang TERbest
~ kau rasa ku cute ke pretty? ku rasa aku dua dua nyerr..
~ yoo guyss...sry dah lama tak update..hey zreen ngan arifah!
~ eyh!!aku tak type tu lah!sumpah aku!
~ layout blog aku cantik kan?pink tu cantik ....laki tu memang srang yg kau tau...
~ weyh,sapa ni yg hack aku punyer chat box.
~ bodoh babi mcm beotch tergila-giler
~ you want to fuck with me?you bitch
~ such a fuking ass hole!
~ fuk you!
~ go sperm out your penis lah!bodoh punyer hacker

Sumerh tu bukan aku yg tules.
The only thing I wrote is...

~ OH GOD!!! AKHIRNYA DPT JUMPA NGAN CBOX!!! AND MY BLOG!!! MUAHZZZ
~ =.=" aku rasa aku dh kene ltk id address kat post blog aku yg terbaru ni wahai hacker..
~ ok, i'm gonna work on it now =.="

Aku tak tules banyak minggu ni sbb, no internet connection and if u do want to read my dumb post + kurang aja + funny yg tak funny, silalah baca dari bawah. Adalarh post yg banyak.
Korang mesti kene bukak mata lama2 tokleh kelip sbb mmg panjang post aku =.="""
Besides tht, aku tak tahu sape hacker tu sbb sumerh IP Add berlainan. Mungkin rmh dia banyak pc tapi caye aaa...i'll found out who u are someday.
I hope you readers, yg rapat2 tuh tolong aa carikan sape bdk hacker tuh!!!

Skarang, aku nk...
REPLY TO ALL OF UR MESSAGES :D

Wan: Weii korang kena kasii penghargaan dkat aku sbab aku org pertama yg mngembangkan blog ke sekolah.
My cmmt: Amboi, dia melebeyh lebeyh jugak. Ko kembangkan blog ke, ko kecutkan blog ke, mcm nerh ko tahu ko org pertama?

Imran: mari mari ke blog imran
My cmmt: Ko ni cam peniaga ayam laa plak ek? Nice blog layout and shud I say nice cbox? :D Anyways, spek spesial ko dh ada dlm genggaman???

Hacker: apalahhh imran ngah buat...
My cmmt: Buat apa aku nk tahu? Yang ko sebok asal? Aku pown sebok bernafas tak sesebok engkau yg 100% penyebok. Bengong...

Zureen: ehem2....=P rindu la tuh...=)):P
My cmmt: Ko terpedaya dgn hacker tersebot laa wahai Zureen ku sayang...

Hacker: ye kott...online lah imran! bosan tanpa kau tau?
My cmmt: Ehem2...aku tak tules tu. Tu dinama gatal =.="

Wan: Rasanyaa niee kali pertama Elena x update blog lebih 3 harii...Hehehe...
My cmmt: Yg ko ehehehe tu pasal? Gembira aku off dan x update? Amboiiii...tu bukan kehendak aku. Aku merungut + menanges takde internet tau!!! T_T

Hacker: weh,aku malas nak update siott!nantilahh...layout aku yang kat atas tu saya ngan IH...cute kan?
My cmmt: Mcm mana comel gambar kat ats tuh, kalau ditambah ngan muka Imran mmg dh tak cute. Muka dia hmpeh laa wahai hacker. Dan lagi satu, aku tetap membantah yg ko kata aku suka dia =.="

Hacker: zetie nyerr blog gila berlagak!"born to be fabulous"..yah right.
My cmmt: Tu laa baru elegant!!! ;)

Hacker: vanessa update semua nyerr boring je..pasal adam ngan david dyerr jerr..
My cmmt: Weird...sbbkan update dia laa aku suka blog dia. Ko mesti x baca TOP 5 FAV BLOG aku kan? Haihz...

Hacker: dinah pulak boring mcm semua nyerr celebrity yang tak best..
My cmmt: Eh...emm...utk pengetahuan awk, ko nyerh fikiran mmg laen ngan ak. Aku suka sumerh celebrity yg Dinah post dlm blog dia =))

Hacker: jane nyerr okay je lah...boring skit...zureen,aku ngan kau punyerr kan best?yang TERbest
My cmmt: Aik? Arifah nyerh nama mana? Arifah nyerh blog lagi best dari ZC dan blog Mili ngan Jamil lagi best dari aku. Kesimpulannya blog aku ngan ZC bukan TERBEST =.="

Hacker: kau rasa ku cute ke pretty? ku rasa aku dua dua nyerr..
My cmmt: Aku tak gune perkataan 'ku' dan aku tak rasa aku kedua duanya. Lu pikir laaa sendiri

Zureen: jpjp...ni bkan el kan?? kurang ajr giler...& terlebeh PRASAN!!!
My cmmt: Baru tahu ke =.="

Zureen: sy ngan ih?? jgn harap...=)):P dah sah ni bkan el....=)) die xkn gne saya....=))
My cmmt: Naseb ko tahu yg aku tak gune saya =.="

Arifah: kalo ko elena ko mesti ckp psl blog aku jgk
My cmmt: Prasan laa Arifah nih =))

Zureen: kalo ko btol2 el...update la skunk!=P
My cmmt: Pandai pown!! Aku sentiasa update 2 minit slps aku tules dlm cbox/Aku sentiasa update seblom aku tules dlm cbox.

Hacker: eyh!!aku tak type tu lah!sumpah aku!
My cmmt: Haha! Bodo...aku tak gune 'eyh', sebaleknya aku gune 'eh'

Hacker: layout blog aku cantik kan?pink tu cantik ....laki tu memang srang yg kau tau...
My cmmt: Pink is not my fav colour and layout blog aku mmg aku rasa cantik (LMAO) tapi...still...aku pileh pink pown sbb the colour combination senang + sesuai utk dipilih. =.=" Harap ko lebeyh mnegenali aku...

Hacker: you want to fuck with me?you bitch
My cmmt: Aku tak gune perkataan tak baek dlm cbox and no means no...Ini memalukan blog aku ada larh~!!

K larh..
bye, fav song on FFM :D
Oh not to forget, bye stupid hacker :DD

0 comments. on "My Chatty Clown Box"

Post a Comment