27.6.09

Nampaknya orang yang sama!

posted by Elena ♥ at 27.6.09
_ _ _ _ _ _ + _ _ _ _ + _ _ _ _ _

equals to...
Jangan Lupa Lirik

Takz..eh silap..
Tahniah kepada Imran sbb mng lagi skali...
hamper ckp takziah xD sori sori!

Imran cepat dr Zureen 1 minit je -.-"
kalau dia x bukak blog ak, zureen laa pemenangnya!
hahaha~~~
so...imran dh dpt 4 crackers.

kalau aku boleh pergi tengok wayang..
aku nak sangat tengok cerita
_ _ _ _ _ _ + _ _ _ _ _

apakah tajuk cerita tersebut?
p/s- hadiah bertukar...aku pown tak fikir lagi apa hadiah, tp bukan crackers!

.terms and condition.
1. akur ngan keputusan yg diberi. keputusan pengadil adalah muktamad.
2. jangan ugut aku untuk jawapan
3. enjoy thinking!!!

~~~~~~

arifah,
aku tak sangka wan pown kebetulan ngan ko xD
ko, dia ngan zc tiga2 tules pasal 'we are the world'
lol...korang...korang -geleng kepala- :P

0 comments. on "Nampaknya orang yang sama!"

Post a Comment