21.6.09

roflmao

posted by Elena ♥ at 21.6.09
Seperti yg korang tahu,
Wan nih seorang pengkaji dan berazam utk jadi seorang politician.
Seminit yang lalu,

wan: Nie aku nak kaji ni
elena: apa?
wan: Kau tengok apa beza Ouija Board dengan Spirit of the coin.
wan: Aku cari maklumat
elena: woii :( aku laa cari maklumat!
elena: ko tgk
elena: ak x nk nanges ketakutan
wan: aku seram rr
elena: ya allah! ko laki lah!!!
wan: kau tengok, aku cari
wan: aku seram, bukan takut
wan: kau takut, aku pown takot!
elena: =.=' ye la!
elena: aku carik utube nanti
elena: ishhh

T__T
secara jujur, korang pernah ke tengok pengkaji yg penakut?
lelaki pulak tuh! sekarang aku sebagai perempuan kene ambek risiko tengok video video yang menakutkan.
aku tak tahu lah esok aku boleh pergi sekolah ke tak!
rasanya tak boleh tidur pown malam nanti -.-
siot aa wan nih!

tomorrow guys!
its tomorrow!!!
esok ~~~
majlis perkahwinan antara zureen dan jaya!!!
hip hip hooray!

jap jap, aku nk ambek lepat pisang :)

ok ok, sambong crita.
kalau nk success kan majlis tuh, mesti buat persediaan awal!
so aku sebagai kawan setia kepada zureen nk bahagikan tugas!

~elena, arifah & imran~
sediakan + bawa hantaran lumayan

~arifah & wan~
pengapit kedua dua mempelai

~elena~
penyambut kedatangan tetamu sebelah perempuan

~imran~
penyambut kedatangan tetamu sebelah lelaki

~imran~
sediakan katering sedap2
kalau tak sedap, salahkan penyedia

~arifah~
dandankan rambut zureen

~elena~
mak andam, kerja mekap mekap

~wan~
tempah penghibur profesional untuk hiburkan tetamu
contoh: jozan, nabil, sepah, siti nurhaliza, peterpan, dll

~zureen~
layan jayavinesh dgn cara yg sweeeeeeet~~ ngee

rasanya cukop lah tugas nih.
jgn lupa bawa hadiah :) yg murah dh cukup.
tak perlu mahal2.
jumpa di hotel hilton esok petang.
apa2, call nur elena ataupun arifah husna.
nk senang, tanya kt sekolah esok!

sekian...
bai bai

edit: untuk pengetahuan seluruh dunia..
zureen terlalu kaya hingga buat majlis kahwin banyak kali!
hari rabu hari tu ialah jamuan pernikahan
hari ni ialah jamuan perkahwinan
esok ialah jamuan perkahwinan kali kedua + majlis kesyukuran
so siapa yg terlepas peluang melihat pengantin bagai pinang dibelah dua hari ni, (xD xD xD)
bolehlah melihat mereka bersanding esok juga...
:D

0 comments. on "roflmao"

Post a Comment