17.6.09

Diriku PENAT!!!

posted by Elena ♥ at 17.6.09
I'm tired, tired, tired!
but I had fun, fun, fun!!!
tadi aku gi kokurikulum...
dush~!! sampai lambat.
korang nak tahu ke actually kenapa aku lambat?
takpe lah...malu xD
kol 3:15, aku siap sedia pakai baju nk gi koko, yadda3 and yadda3...
gi skolah dgn air ribena :D
FINALLY!!! selama 2 bulan tak minom air ribena...
akhirnya mk aku beli =.="
tapi setiap kali ribena ada mesti ada minuman laen yg hilangkan dahaga aku!
contoh : cincau, sirap andddd ais limau!!!

yummy, yes?
ngahahahaha (apesal aku suka ckp perkataan nih?)
stu jumpa syahira, maza ngan syafiqah...

elena: -lari ke arah syahira-

after 1 minute (lmbtnya aku lari ==)

elena: chakkkk!
syahira: -lmao-
elena: :DD

stu kitorang semua bodek syahira belanja :)
ngihihihihihihi!
dpt jugak! aku ambek air soya...
sebenarnya aku tak tahu mana satu nk pilih!
teh bunga atau soya bean?
tapi memandangkan syahira sebagai PEMBELANJA ambek soya..
aku ikot je larhhh ambek soya :)

kitorang jalan ke arah kusi kusi kt kantin...
ada sekali...

elena: -cakap beribu ribu patah perkataan kat syafiqah-
syafiqah: -tak jawab-
syahirah: -cakap beribu ribu patah perkataan kat maza-
maza: -tak jawab-
elena & syahira menggunakan isyarat hati: "diorang dua ngah mengelamun pasal __ & __"
maza: hah? apa? apa? -pukol aku-
elena: T___T
syafiqah: -maseh mengelamun-
kitorang 3: =.=" temenung ___ la tuh!

syafiqah...syafiqah...
stu ada skali tuh dia tercari cari ___ =.="
TOLONGLAH! APA YG BAGOS SANGAT PASAL ___ TUH?!
shish...

stu usahawan muda!
aktiviti pada minggu ini - jual makanan yg dibeli cikgu khas utk kitorang jual :)
lelaki jual apa tah (kuih koci kowt)
pompuan jual...ntah! tak tahu nama kuih tuh =.="
memula offer kat pn. azlina abu :DD
T_T cikgu x nk beli!
stu offer kat miss geetha :DD
T_T cikgu vegetarian...(BETOL KE?!)
stu...jalan jalan jalan..
lelaki dh jual 2 dah!
kitorang...0 :((
stu gi kat belakang makmal komputer yg ada bimbingan dn kaunseling...
diorang sumerh malu nk gi...
nk patah balek kt kantin..
tapi ak fikirkan balek..."mana tahu ada naseb, ada jugak untung"
aku puseng balek dn ajak maza.
aku offer kat cikgu :)
cikgu beli SEMUA!
tengok macam mana bagusnya aku berniaga >_< (perasan lebeyh)
yay!!! kitorang balek kt cikgu dn kasik duit.

stu kitorang kene buat crossword puzzle!
aku antara creature yg habes awl!
yippie~~~
stu aku kene tandatangan kat buku cikgu (aku kan artis terkenal! semua nk tandatgn aku!)
lol lol! sbnrnya tandatangan kt buku rekod usahawan muda lah!
aku setiausaha, kene la tandatangan =.="
stu lari kat bilek pn.nik dn letak buku.
lari balek kt kantin.
tercungap cungap aku T__T

pastu gi badminton.
yay!!! vanessa ada!
dia kata "elena, i'll be missing you when badminton later" masa ngah jual makanan tadi...
aku "ooo...aww...okay" :(

tapi...YAY YAY!!! VANESSA ADA =))
maen...=.=" vanessa berlawan ngan shaiyla..
haduh...sorang monyet sorang tilapia.
mesti laa aku pileh monyet!
sarah pown pileh =))

septtnya sarah pileh tilapia sbb monyet mkn banana xD

oo...most wanted chart nombor 1 hari nih...
NO BOUNDERIES (did i even get tht spelling rite?)

back to the topik..
lepas maen ngan nessa, aku maen ngan sarah!
bertenaga (bleyh laa =.=)
sarah HEBAT!!!
stu maen 2 vs 2
aku ngan kelvin...imran ngan sarah
=.=" imran sebok mengejek!
aku bengang btol ngan imran D:<

tau laa ko pandai maen badminton sampai kalahkan cikgu!
urghh! kang aku panggel lee chong wei, sekali baleng ko dh pengsan!
padan muka!!!

maen..maen..maen
stu sarah masok group kitorang and vanessa join imran.
3 vs 2!
ngahahahah, imran kan pandai badminton, mestilah boleh kalahkan TIGA ORANG tros...
=.=' but based on my conclusion, imran drools when sarah is not helping him.
wakakakakkakakakaka!!! xD xD xD

stu blek..
beli Arifah Izzati Sarah krim... (AIS KRIM)
perisa bandong :)
yum..
stu ada manusia mintak tlg pegang cawan.
den pogang...
stu manusia tuh ambek balek.
andd marshiela masa tuh agak bengong =.="

then aku nk masok keta..
aku tekan lah button biru..
tak berbunyi pown =.="
aku guna kunci..
bukak pintu, tetibe ada bunyi siren yg mmg sah memekakkan telinga aku!
ooo tidakkk!!!
aku cemas dn tekan sumerh button yg ada kt kunci tuh!
LMAO!
stu mk ak dtg..
ak kasik kunci =.="
mk aku sng je nk hentikan siren tuh, aku...hmpeh ==
stu blek...
andd tros mandi...
MELEKIT BADAN! =.="!

yadda3...

arifah: tu la! tapi best perh lagu tu dinyanyikan suara baby (:P)

zureen: =.="

imran: aku dh lama tuka layout nih, baru sekarang ko nk bitau =.= ko mesti tak baca blog aku lama dh kan? ...kalau ko nk aku tukakan gamba tuh, get online and give me a picture of yours so i can edit! aku tak ada gamba ko banyak la. sumerh lopek macam engkau!

~~~~~~~~~~

btw...
this happened a few minutes ago!

aku masok bilek lps ambek gula2 kat dpor dn nk dudok kt ats katel jap..
aku terduduk kt bucu katel tajam tu and..

elena: ow! ow! my butt hurts T_T

tak ke bodo tu?
k larh! nk buat homework! bye :)

0 comments. on "Diriku PENAT!!!"

Post a Comment