23.6.09

Type, El! Type!!!

posted by Elena ♥ at 23.6.09
Ak dah mula suka la pulak orang panggel ak el :)
pc aku baru di-repair ayah aku semalam!
hari ni rosak balek -.- bodo aa pc aku!

anyways...hari ni lagu Aku Scandal memekak pagi2 buta -.-

"1,2,3 go! Kan ku berikan semua. Katakn saja ku terima. Engkau ttp pergi! Pergi meninggalkan ku sendiri"

Masa 1,2,3 go tu aku dah mmg mengeluh 1001 kali.
Tak sedap aku nak sambong tido hari ni -.-
tros mandi suda lah

stu tros gi skola...
well before tht mesti la pakai baju kan? -.-
don't expect me...NEVERMIND
jgn fike negative...positive suda!

sgr minda maths..
mark didik.
music, en.faisol pnggel gi bekumpol kt kantin!
perjumpaan pengawas.
turun bukit, belok kanan, belok kanan.
ek...tu tandas laki. silap2 :P
go straight, stu jumpa simpang, baru belok kanan.
bukan simpang ke tandas -.-"
simpang ke kantin!
stu cari tmpt dudok...pisah ngan fiqah! haihz..

bersempet ngan kwn 6 Usaha.
laen kali ak x nk dudok sempet ngan diorang =.=
diorang bukannya tumpukan perhatian pown...
biar aa -.- stu cikgu mulakan this and tht..

"kamu pengawas yg berkualiti dan perlu berkorban."

punyalah banyak cikgu puji kitorang.
last2...

"hari jumaat ni hari terbuka"

apa lagi? semua
"alarhhh!!"
"la'eleh!!!"
"urghh!!!"
"pe la!!!"

dah agak dh -.-
cikgu, straight to the point je la laen kali.
takyah nak ckp banyak2.
motif dia sama gak. nk suroh kitorang bertugas!
haihz...

aku bertugas kasik nombor giliran tuhh.
dgn zureen yg baru sahaja bergadoh ngan aku semalam.
hari pown x habes gadoh lagi -.- tinggal siket lagi laa..hehe
aku shif pagi, dia shif petang.
cheh -.-" maksod aku, ak shif 1 dia shif 2!

fiqah shif petang T___T
apa kesah? dia penyambut ttmu -.-
en.faisol kasik dia sama shif ngan HADI.
rofl!!!
den jago 5 amanah.
aku nk penyambut ttmu!!! urgh
yadda3...

pastu music ada 10 minit kowt...
or less...we did..
entah la! clapping game i perhaps -.-
stu english.
cikgu x dtg. wooooohooooo (in a slow motion)
aku x de mood nk woohoo lar -.-"

lps abes keje, ak baca buku wan lagi :)
tak tahu bila aku nk buat surat untuk cikgu -.-
nnt aa malam aku buat!

hihi, stu science.
blaja eclipse yg AGAK memeningkan.
stu agama! yay yay!!!
blaja2...gelak2...tido!
rofl, just kidding.

ustazah suroh hafal 2 ayat dlm surah...
eheehe, korang chek aa sendiri :P
pastu aku tunggu 3 minit utk ustazah marah ismail sbb x hafal pafa -.-
akhirnya dpt pown aku habeskan pafa :)
aku x hafal doa slps azn sbnrnya :D:D:D
hihi..stu gi makan.
hari ni ak x bli pape sbb SHARE je sumerh!
kenyang perot! (tp ttp kuros..hmpeh)

pastu gi blok c!
ak, maza, syahira ngan syafiqah ckp psl sape kitorang suka.
well bukan KITORANG. ckp psl sape maza ngan syafiqah suka je -.-
pastu masok j-qaf dan maen hamburger 3 minit.
hehe, pastu "sape ISLAM?"
aku x angkat tangan -.-
beberapa manusia >>> "APA LAA!"
dan x tahu knp imran kaitkan solat ngan alien -.-
aku x solat, ada sebab munasabah PERIBADI okay?
gile ._.

lps agama...
gi blek kelas.
masa BM.
haihz...aku tak tahu mana pegi penyapu!
tinggal penyapu aku je kt blakang kelas tuh -.-
sapu3...cikgu masok!
chek l.a.b dn kene marah.
stu blaja penulisan.
stu BERDEBAT ngan cikgu TERSAYANG 6 RAJIN
rofl :P soalan yg paleng bodo aku dengan masa tuh...

"Mak saya kata boleh tapi...kene bawak hadiah ke?"
Told by...Sotong

Bongok aaa!!!
Stu kitorang berdebat lagi :P
sambel kuarkan kata kata manis..
stu cikgu tanya aa arifah, ada masalah ke?
aku jwbkan...

"Enjin aeroplane rosak xD"

haha, arifah..jgn marah :P
zureen, high five :P

sori aa..tp ak tokleh bitau apa yg kitorang debatkan.
kalau x, dh lama ak tules isi isi penteng dlm blog nih.
(buat karangan -.-)
tapi...ni RAHSIA yg perlu disimpan oleh murid2 6 RAJIN.

sori kwnku dr 6U...
hihi, secret!
stu maths.
lol lol lol!
en.zaidi nmpk baek je dowh sbb x ejek syafiqah!!!
tp tengok2 -.-
last2... -.-
jahat jugak :P
syafiqah ngan tules2 atas kertas...
cikgu kata surat cinta :P
stu imran kata syafiqah nanges
:P:P:P
stu ada org kata syafiqah ngan hadi kahwin..
imran kata majlis perkahwinan seiring ngan zureen.
zureen dah buat muka annoying
ngahahahahahaha!

aku plak
"banyak pulak kes kes kawen dlm 6R nih -.- dulu org ejek pasal jaya ngan zureen kawen. semalam imran ngan jane kawen. hari ni syafiqah ngan hadi pulak ye?"

hohohohoho!
santa claus is in town!!!

overall, i love BM today...
sbb suara aku nk dkt hilang!
ak suka bm sbb suara ak nk hilng?
siot -.-

btw, luqman buat lawak x menjadi
ngahahahahahhahahaahahhaha!!!
=_____="

k larh!! bai bai!!!
see ya later at...
uh...
at school tomoro.. :)

0 comments. on "Type, El! Type!!!"

Post a Comment