2.6.09

Happy Birthday :D

posted by Elena ♥ at 2.6.09
Hello hello!!!
Lama x jumpa :)
(semalam baru post =.=")

Ari ni ari jadik ayah aku ngan ari jadik Joanna.
Diorang kata ari jadi Sachdave gak....
Btol kerh? Apa aku kesah xD xD xD
Anyways,

Happy Birthday!!!

Hehehe...
Hari ni mak aku mesti masak sedap sedap dowh...
Aku plak seperti biasa arh~~~ balek, KOMPUTER!!!
No, blom agi mandi dn aku tak jejakkan kaki dlm dapur lagi.
Hehe...itulah Elena :P

Hari ni aku sampai sekolah pukul 6:50...
Ku nampak Syasya yg rupa cam nk nanges =.="
Dia rindu Syahira kowt, tertanya tanya "Mana Syahira" jerh.
Pastu Maza datang. Kawan semaken ramai. Bleyh buat WWA.
We Want Ayam... =.="
Dah lama club ni tak diactivekan (hahaha)
Kitorang gi kat depan dewan dan letak beg.
Seperti biasa..., GOSIP!!!!!!
Not exactly...kitorang dgr secret Syasya jerh :D
Pastu Syahira datang. Teman dia ltk beg plak.
Pastu...

Syahira: Eei!!! Syasya, bleyh tak sikat rambot awk kemas2? Rimas kita tengok tau tak?!!!
Syasya: Malas...
Syahira: Ada cekak, cekak laa dari dpn ke blakang.
Elena: Mengembang cam org gila. Cubalaa betolkan!
Syasya: -ambik sikat dr beg-

Lepas Syasya betolkan rambot & simpan sikat dlm beg...

Elena: Ya Allah! Syasya!!! Awak sikat ke tak? Betol2 laaa!!!
Syasya: Biarlaaa
M & S & E: RIMAS!!!
Syasya: -bukak beg-

Selepas 2 minit...

Elena: Takkan hilang kowt wahai Syasya?
Syahira: Baru skjp awk simpan, dh hilang ker!!
Syasya: Dah hilang larh!!!
M & S & E: -LMAO!!!-

Pastu lepas Syasya btolkan rambot dierh, kitorang gi tengok gambar kat muzium gambar SK Seafield.
Diorang gelakkan 1 gmbr aku yg rupa cam hantu =.="
Rambot aku masa tu blom potong...
Muka pnoh ngan pasir...
Mata tertutop...
Pocong agaknyerh (xD)

Pastu tetibe Zureen lari menuju ke kitorang dn tros tanya "Weyh, Elena ko dh bli NST?"
Aku dah..."Shoot, Shit, Shot"
Aku blom beli seyhh...agaknya ari nih punyerh NST sama tak Didik?
Hentam arh ;) Ooooo well...
Pas 10 minit, kitorang gi kat depan dewan lagak cam org gilerh.
Pastu Syafiqah sampai. Semua lari kat dia.
Aku ngan Maza bertubi tubi tanya soalan pasal rmh dia (hahaha)
Syafiqah jwb sumerh ;) Pastu..

Elena: Bila nk buwat projek sivik?
Zureen: Aaaa tula?
Syafiqah: Korang beli laa bahannyerh
Elena: Bahan apa?!!!
Maza: Awak tak bitau pown!
Elena&ZC: Bincanglarh SKARANG!!!!
Syafiqah: Okkk...bincang skarang.
Elena: Last minit. Esok buat, arini bli
Semua: -pok pek...-

At last, kitorang tak bincang satu bende pown =.="
Pastu Syasya ngan Syahira dtg.
Kitorang ejek Syahira sprti biasa :3
Yadda3...

Syafiqah: Syasya, nk air Sarsi awk.
Syasya: Nah!
Syafiqah: -minom-

~~~~~~~~~~~

Syafiqah: Manis sangat larh.
Elena: Ko minom air orang, bleyh x jgn banyak songeh
Syafiqah: xD
Syasya: Tah!!!
Elena: Sya, nk sikit...
Syasya: -kasik aku air-
Elena: -minom-

~~~~~~~~~~~

Elena: Sya, MANIS LARH!!!
Syasya&Syafiqah: -LMAO!!!-

Aku dua kali lima jerh :P
Pastu masok dewan. Aku dok ngan ZC ngan Maza.
Si Syasya + Syafiqah + Syahira x de tmpt so diorang berpisah.
Syahira dok dkt ngan Syahmi seyh ;))

Pastu blajar Maths...
Cikgu tuh best dowh! Banyak video kitorang dpt tengok.
Memule, aku suka part kuceng gelak tuh.
xD xD xD
Zureen kata gelak sama cam aku
Aku glk sampai kepala terbareng atas meja. xD xD xD

Pastu video iklan pencuci baju tu pown best gakkk!!!
Huhuhu...best
Tapi masa Maths tuh aku banyak ubah posisi seyh =.="
Sekejap tangan kat bawah meja...
Sekejap bawah dagu...
Sekejap kat depan mata...
Sekejap silang tangan ats meja...
Sekejap buat gaya cam mengelamum...
Sekejap goyang kaki...
Sekejap buat kaki yg menyebabkan getaran...
Sekejap statue...

=.=""
Fahim plak gelak lebeyh2.
And then kasik jawapan maths merapu rapu
Aku dh >>> =.="
Pastu entah bila tah, Sachdave dpt RM 3.
Aku dh o___o"""
Nakkkkk~~~ LMAO!!!

Pastu rehat nk beli ayam
Tapi ayam takde :(
So beli laaa french fries :D
Pastu makan3...
Then dlm prjalanan gi dewan, syahira kasik aku air soya dia sbb dia dh x nk.
Aku pown minom setengah. Lagi setengah aku kasik Syafiqah.
Syafiqah kata dia tak nk.
Tapi bila aku kat "Aku buangkan nnt..."
Dia ambik tros!!! Hampeh...
Pastu Marshiela ngan aku rebut sesama sendiri utk tin tuh.
And then aku buang arh sbb dh habes.
Pastu kat dpn dewan.
Aku, Maza ngan Syafiqah buat lagu tajok "Syahira suka Syahmi....Syahmi suka Syahira"
Huhuhu!!! Pastu aku ngan Syafiqah cuba nk tolak Syahira kat Syahmi =.="""

Pastu masok dewan, Syahira nk tuka tmpt ngan Fiqah. Jangan harap!!!
Pastu English, Mr. Ranjit lmbt sampai...
Tunggu...Aisya gi tangkap gambar Aku, ZC ngan Maza.
Zatti pown sama :D Pastu bila cikgu sampai.
Banyak aa yg diajar. (aku ngah taip cpt nih. mls nk tules panjang2 sbb mak aku dh panggel aku...)
Dia ada buat quiz gak psl Banana and Elephant.
Pastu ada satu soalan yg tanya kenapa elephant tak nk mkn banana tuh!
Pastu Shaqeel jwb arh yg sbb banana tu toy.
Sbnrnya jwpnnye ialah sbb banana tu plastic.
Huhuhu!!! Siot...aku dh "Sarah plastik?"
LMAO!!!
Pastu ZC ngan Maza ngan aku saleng mencubet..
Maza cubet...tak saket langsong =.="
Aku cubet paleng kuat.
Hahaha!!! ZC cubet pedeyh... o_O"

BRB...
Makan...

Back!!!
Sedap sambal ikan + telur bawang + ayam tadi :D

Yadda3...
kol 12:30...
"Asal x balek2?"

Rupanya cikgu ingat kitorang balek kol 1..
Ish...
Pastu masa balek aku gi kat Syafiqah je..."____ budk nakal"
Dia gelak =.=" Ooooo welll....
Then Syahira kata dia dh gadoh ngan Syahmi.

Syafiqah: Korang break!?!!
Syahira: Ha ah, lebeyh kurang...kitorang gadoh aaa td.
Elena: Ertinya ko ngaku laa ko suka dia ek? xD

Pastu mula aaaa pukul memukul...
=.=" Aku bunoh gak kang dia..
Dah aa...aku nk layan tiga2 kwn aku nih.
Seblom tu nk mandi.
Hahaha!!! Gilerh nyerh elena...

Before tht...let me reply you!!! (cbox)

Imran: wow! tahiniah elena kerana menebus blog kau dgn posting
My cmmt: ko ingat aku nyerh blog ni emas ke apa bleyh gadai dn tebus?

Imran: oh muka aku hamperh ahh sekarang
My cmmt: Ehem2...ko baru prasan kerh? Muka engkau bukan skrg jerh hampeh...muka kau sentiasa hampeh :DD Jangan marah ek..

Imran: spectacles tuh masih dlm pemprosesan sbb alien itu semakin HODOH! hahaha
My cmmt: o___o" Sape alien tuh? Tak kenal, tak kenal!!! :DD

Zureen: weyh ko dh beli NST???
My cmmt: Tak :D Aku bangga x bli :D

OKAY, BYE!
MANDI...then...
CHAT CHATTTTTT~~~

0 comments. on "Happy Birthday :D"

Post a Comment