16.6.09

Feeling like I wanna "zzzzzz"

posted by Elena ♥ at 16.6.09
Kali ni kali ke 2 kita on hari nih...
haihz...so tak banyak chat after all :)
but i had a great time just now ;P

What time is it?
9:46 pm...
yes, late!
masa untuk aku bareng atas katel, pukol 10 pm...
kalau tak dpt tido, alamatnya ak tido pukol 11 lebeyh =.="
tengok lah mata aku...berat ke ringan :)

penat aku...
haihz...dh laa zureen skarang nih tengah kasik soalan bertubi-tubi..

kepada wan, rupanya ko tua selama ini :)
arifah, ko off 46 minit seblom ak on..knp x nk tunggu T_T
zureen, ko maseh banyak songeh

kritik orang, tapi diri sendiri hampeh jugak kan?
haha, aku lagi terok dr diorang.
berdepan dgn computer je sepanjang hari.
but from now on, ak takkan banyak online petang2/tengah hari
sebab aku dah tekad nak belaja sama2 ngan seseorang manusia.
hihi...
aku sebagai seorang alien nk blaja dengan nur elena!
kalau ko nk percaya, silakan lah...kalau tak nk, pown sama gak, silakan lah!

but i'm not kidding this time.
from 2:45 pm till 9:45 pm today, ak mmg tak on dan tak bukak pc pown!
nk proof? tanye arifah..
dia rindu kat alien :D tapi alien rindu kat owang laen :)
hihi...rindu kat nur elena! huhu

aku punya mata dah rabon,
tak pakai spek kat sekolah,
kat rumah pakai kadang2
masa guna laptop/pc asyek lupa nk guna/mls nk ambek...
mmg kerabunan ku bertambah.
macam manaaaa larh shaiyla ngan nessa maseh boleh nmpk tanpa spek?

aku dah habes sumerh homework ku pada pukol 8:59 malam tadi..
aku mkn lmbt hari ni...
demi homework ak tinggalkan makanan seketika =.="
bukan seketika dah, lama tuh!
biasanya makan kol 7:45/8 pm =.="

pafa sudah ku habes menghafal topik akhir aku!
azan dn iqamah :D tapi...ada satu part nih aku tak ingat ingat.
panjang sangat =.=" jadi 98% je aku hafal azan dn iqamah walaupun topik nih sbnrnya senang kacang.
tapi harus difahamkan bahawa senang itu bukan kacang.

HAIWAN!!!
equals to HAI, WAN!!!

lol lol lol..
Wan, ko baek hati...
jangan marah alien yg innocent nih yer..
laen kali kiterh annoy engkau dgn memaenkan KUCENG FM...
masa tuh aku tahu ko mesti lebeyh *BAIK HATI*
sekian trima kasut...

baibai :D

0 comments. on "Feeling like I wanna "zzzzzz""

Post a Comment