29.6.09

Hari Yang Hepi buatku

posted by Elena ♥ at 29.6.09
Ello!
Apa khabar semua?
Harap semua sihat2 belaka di samping keluarga!
(apesal aku cakap macam deejay radio?)
Malas aku nak taip proper BM =_="
Aku sampai lagi awal dr Syafiqah!
Muahahaha! Mojo Jojo!
Smlm aku tido kol 10:30, pagi ni bangon kol 6:15.
Pada aku, 6:15 tak awl sgt, tak lewat sangat.
Kalau nk diikutkan, aku nk bangon lambat lagi!
Tapi disebabkan lagu Alvin And The Chipmunk
MEMEKAK
kat telinga aku, tepaksa bangon!
larikan diri!!!
Sampai2, aku ltk beg yadda3
Tengok tak banyak sgt org dlm kelas.
Imran dtg, aku kasik hadiah quiz.
Dia ingat aku kasik 2 crackers?
=____="
Aku pegang pada janji, kalau 4 ertinya 4 larh!
Pastu aku kasik hadiah kt Zureen ngan Arifah pulak.
Boleh ke Arifah tanya..
"Sedap ke?"
Bengang gile aku!
Dekat rules dh trg2 ak tules
"accept whatever the prize is"
Stu cikgu masok!
mule belajar sgr minda bm.
skip subject! pastu perhimpunan.
imran suro syafiqah tuka countdown.
tuka schedule katanya
mangsanya ttp aku ._.
"elena! brape countdown?"
~dan aku jugak kene hafal nombor countdown SETIAP hari~
persediaan awal utk ditanya ketua/penolong ketua murid lah katakan!
pastu tetibe,
slps nyanyi lagu, ikrar, doa..
ak ngan zc dipanggil faqihah utk bratur kt dpn pentas?
o___o"
aku terkejut...
aku ada buat salah ke?
aku ada join pertandingan ke?
semua org termasuk aku tanya!!!
tengok2...ak ngan zc dpt tmpt kedua utk kraftangan masa ari puteri hari tu!
omg!!!
kerja tangan yang gile gile buruk macam tu dpt nombo dua?
biar btol cikgu nih! =_=
persediaan takde, sumerh takde.
ish, ish, ish!
syafiqah & syahira:
"macam mana drjh 6 boleh kalah kt drjh 5?"
ok aa gak kan?
x buat persediaan pape, dpt nombo 2!
naseb tuhh~!!
xD xD xD
lps perhimpunan,
masok kelas...
cikgu masok agak lmbt,
stu cikgu kata.
"buat didik pg 3, cikgu ada panggilan maut di bawah"
aku terpinga-pinga...
panggilan MAUT?
shaqeel pulak tanya soalan bodoh.
"sape nak mati?"
selamba je dia ckp!
lepas bm, sivik.
masa paleng kelakar! :P
cikgu buat aerobic!
stu...dinah dipanggel...
lol! aku rasa, baek aku jgn post psl 'dinah'
nnt fikir laen pulak!
ngahahahahahahahahahaaha
pastu buat keje keje keje.
rehat!!!
aku nk beli ayam,
tapi tak jadik :P
last2 beli wedges...ngeee
yummy gak!!!
lps tu ak jaga kt blok a.
skip part jaga2 nih,
ak nk citerh pasal part yg klakar + bodo!
imran ngan aiman tah sesat mana nyanyi lagu yg buat cuaca jadik mendung.
pastu...
someone: farid uses a facial wash!
shakir: so what if farid uses a facial wash? i use facial wash too!
dinah: -quarrels-
imran: hey, i use a facial wash too!!!
farid: tah! gigi dh la tak gosok, cili pown tersekat
everyone: xD xD xD
dinah: -chases farid-
lol!!!
i was lmao!
i just wanna tell you guys sumthing...
I USE A FACIAL WASH TOO!!!
(uhh, sumtimes, when i'm not lazy)
-.-"
and lots and lots of ppls were asking me for clorets!
and imran asked for crackers!
and farisyah was sad i didn't gave her one.
pastu balek kelas,
maths time...
cikgu kasik keje yadda3
cikgu: saya ada berita gembira utk kamu semua! mulai sekarang, hari rabu tak ada koko
aku tak happy satu saat pown -.-"
sbb hari rabu kene stayback belaja!
drjh 6 ada kelas tmbhn!
grr...mcm ah kitorang tak tahu.
imran: cikgu, kls sgr minda masih berjalan sprti biasa ke?
cikgu: ye
menangis sudah!
kenapa aku darjah 6??!!
huahh!!!
kene bangon awl, balek lmbt!
bila masa aku nk pegang komputer?
(org fikir upsr, aku fikir internet)
urgh!
lepas maths,
kajian tempatan, pergi ict!
ak malas nk citerh pasal kajian tempatan tp..
mmg bila masok ict room tuh,
bau bilek mcm..
entah laa!! fresh gile aa!!!
pastu tgh2 belaja, ada bunyi yg mcm familiar!
mana lah dtg lagu tuh!
rasanya dave yg bukak kowt..
then baru ak tahu lagu tuh lagu apa lps imran bitau!
PIRATES OF THE CARRIBEAN!
LAGU TUH DARI BLOG WAN ABDUL RAHMAN!!!
-.-" masa belaja dlm kelas guru besar pown leh bukak blog ye?
bagos betol...
pastu ak tengok shaiyla bukak blog aku.
gile!
zc pulak bukak blog wan, dia sendiri ngan blog ak.
berani betol >_<
stu ada dua org manusia mengejek SYAFIQAH.
-________-
lepas kt,
masok kelas balek utk science.
mdm nita tak dtg,
ak ngan maza cari pn. siti aida sbb nk baya utk yuran pps.
aku tmn maza je :P
aku terkejut...
yuran pps yg dulu hanya 24 ringgit dh naek!
skarang RM 36 .___.
bila masok kelas balek,
tengok ada cikgu ganti.
tak tahu apa nma cikgu tuh..
tapi satu bende aku tahu,
cikgu tu pakai pensil box RIBENA!
ngahahahahahahahahahahhahahahahaha!!
pencil box ribena aku dh nazak..
satu lagi dh hilang entah kemana -.-
ak, maza ngan fiqah buat didik maths.
aku tingggal 10 soalan and then HOMEWORK habeessss!!
woohoo!
smasa aku di bus stop...
shaqeel: weyh elena, ko on ym ke lps balek sekolah nnt?
elena: hmm, tah, tak tahu lagi. tengok aaa
imran menyampuk: update blog arh!
pastu balek..
skarang nih ak ngan typing
(duhh)
korang~~!!
kenapa x jwb quiz aku?
arifah je yg cuba menjawab!!!
korang nih, YAKIN lah pada diri sendiri!
maen bantai je ltk jawapan!
bukannya test pown >_<
okeyh! adios!!!

0 comments. on "Hari Yang Hepi buatku"

Post a Comment