27.6.09

Dah aku agak =.="

posted by Elena ♥ at 27.6.09
Seperti yg dijangkakan, hari ni mmg aku bangon gile lewat!
semalam, tpt pada pukol 10 malam ak dh terbaring kat sofa sambel tengok anak wayang.
aku smpt tengok tugasan yg pertama diorang je sbb 10 minit selepas tuh,
aku teros tertido atas sofa. =_=
kemudian mak aku kejot dn ak terguling ats lantai dn tros berjalan cm org mabuk ke bilek.
tak sampai 15 saat aku dah zzzzzzzzzz...

pagi ni,
6:40 aku buat segala galanya.
tu akibat kalau aku tido lmbt -.-"
smpai sekolah, ak, maza ngan syafiqah mengomel >_>
sumerh mls nk bangon awal.
maza nk bangon pukol 10.
syafiqah kol 10 lebeyh...
aku >>> =.=" 11 lebeyh...

kalau kakak aku >>> 1 lebeyh ._.

anyway, ak ngan syafiqah disuruh pn. suzana susun kusi meja kelas 1 G.
ex class aku la tuh -.-
kitorang ajak maza ngan syasya skali!
lepas tuh tros naek kelas.
syafiqah tiru aku nyerh buku arnab,
aku tiru dia nyerh buku didik.
hihi, terdesak :D maseng2 terlupa nk buat.
~teehee~

stu en. zaidi masok.
ak tersengih sengih je kat syafiqah.
mana lah tahu kene ejekan lagi :P:P
syafiqah pulak bengang ngan aku =.="

masa kh pulak,
kitorang pergi bengkel
buat jahitan yg dh lama ak x buat!
grr....

2 minit seblom kh abes,
semua bergegas naek kelas takot kene marah ngan miss g.
awal nye cikgu masok kelas -.-"
kitorang tanda buku smart all the way.

dan..rehat!
aku beli milo, tu je :D
mknn ak share ngan syafiqah.
(maza buat mihun + cili padi lebeyh satu bekas utk ak ngan fiqah share)
sedappp :) yummm...
lps tuh, naek kelas...
dlm perjalanan, ak nmpk cermin..

elena: yay! cermin -hajat nk betolkan tdg-
syafiqah: -tarik ak jaoh2-
elena: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

=.=" tak smpt nk pandang cermin pown.
cheezels..
lepas rehat maseh lagi english.
kita smbong mark.
lepas tuh, kitorang suroh cikgu jgn kasik h/w.

miss g: who's birthday today?
elena: -angkat tangan-
miss g: hahaha.

hohohohohohohoho.
mojo jojo -.-"

and finally, cikgu x kasik homework :)
pastu sachdave kasik jokes dr buku jokes yg dipinjam dr pst sumber.
one comment..

LAME!!!

overall aku ketawa sbb jokes tu tak kelakar!
lmao.
tapi ada satu part yg pleng ak suka aa...

sachdave: wht is black on the outside but white in the inside, -tak smpt nk habes-
someone: MICHAEL JACKSON
everyone: ROFLMAO

pastu bm...
thts the way aha aha i like it aha aha.
spent about 15-20 minutes salen 10 soalan.
pastu mark buku rabbit.
lol, kitorang smpt mark 1/10 keje yg kitorang buat je!
sbb masa yg selebeyhnya jadik KAJIAN TEMPATAN.
best laa ngan pn. azlina :D

kitorang bercakap pasal kerajaan :P
mana raja tinggal...
istana kat mana...
pakaian apa diorang pakai...
bape ringgit dpt...
and before tht...

pn.azlina: aqasyah, apa atas mulut awk yg hitam tu?
aqasyah: ha?
pn.azlina: misai ye?
aqasyah: tak nmpk
pn.azlina: ke tangan awk koto pegang?
aqasyah: -senyap- ...............tak nmpk
everyone: =.= + xD
pn.azlina: nampak je kecik, tapi dh besar
aqasyah: -blurrr-
pn.azlina: kmu dh mimpi?
aqasyah: blom
pn.azlina: oh fhm, ingatkan x fhm
aqasyah: :D

stu aqasyah ngan dinah tarek pensil box..
"maen tarek tali...lalalalalaa"

pn.azlina: eh, kamu berdua kenapa tarik kotak pensil?
sumerh: oooooooo :D:D
pn.azlina: aqasyah selamba je -.-"

lol lol,
=.=" cikgu ckp mk ak ckp yg ak ni mls buat keje kt rumah.
mak ak ckp bende yg sama setiap tahun :P
mmg ak mls nk blaja pown -rofl-

stu back to the kerajaan thinggy...
arifah ckp ngan aku saja "bila merdeka?"
aku xD xD
dan...

elena: CIKGU!!! ARIFAH TANYA, BILA MERDEKA?!
cikgu: HAH!? memalukan je budak 6R tak tahu bila merdeka
arifah: woi!
elena: :D:D
sumerh: XD XD XD
maza: arifah, esok!

ko smbot laa sorang2 arifah ;P
smpt jugak ckp psl.... nevermind =.="
stu balek...
beli aiskrim, roller coaster, bika and bye bye :)

and now, i reli meant bye..
so bye!
nk buat h.o.m.e.w.o.r.k

dann...TENGOK TV huahuahua :P

0 comments. on "Dah aku agak =.=""

Post a Comment