29.6.09

Terbawa sungai ke ujung mata...

posted by Elena ♥ at 29.6.09
Aku pelek..
sungai dibawa ke hujung mata?
ak check kt cermin, takde pown sungai kt mata aku -.-'

Anyways...
just to inform..
Aisya kata yg Pn. Azlina kata esok ada ujian GERAK GEMPO.
believe it or not, I was nearly dead.
took some vitamin.
i mean, LOTS!
kalau aku overdose vitamin, agaknya aku mati tak?
(ada pulak tanya soalan tuh! -.-)

kalau betol yg esok ada ujian,
tak heran ah ak ngan maza nmpk miss g tengah pegang
BERIBU RIBU kertas kt bilek sblh bilek mesyuarat tuh...
ada ke penulisan?
aku harap tak!
sobs...kalau ada, mmpos aku :((

korang,
aku nk kekal 6R!!!
aku sayang kwn2 aku dlm kelas tu :(
aku dh selesa dh duduk dlm kelas tu.

aku penat mendaki,
akhirnya sampai jugak ke bukit...
aku tak nk turun lg T_T

korang fhm2 kan lah apa ak sampaikan..
wan & arifah should understand.
tapi wan...

aku penat mendaki,
tak sampai ke puncak,
namun, aku dah bangga dgn pencapaianku,
dan aku dh x nk mendaki,
ini kerana ku sudah penat...

:P
wan is always number one.
(nope)
xD xD xD
wan is always the BEST in politic!!!

~lalalala~
o_o
arifah tgh berjiwang nih...
nyanyi lagu kt aku dlm ym -.-"
oh well, bye!
nk baca buku penulisan dn fhmkan format!

adios!!!
xoxo,
alien



0 comments. on "Terbawa sungai ke ujung mata..."

Post a Comment