3.6.09

Pekak telinga =_=

posted by Elena ♥ at 3.6.09
Cam siot dowh...aku bangon pagi pagi..
Kol 8:35 pagi on pc. No one online :(
Cis...aku pown gi arh www.4shared.com nk download beberapa lagu indonesia ngan inggeris.
Lepas download, aku ambik wire Ipod aku dn plug dlm pc.
Aku transferkan lagu lagu best terbaru dlm Ipod...
Lepas transfer, apa agi? Dengar arhhh

Memule aku bukak arh lagu Ruang Rindu...
Dengar dlm Ipod...tenang jerh.
Disebabkan lagu tu soft, aku bukak arh volume kuat...
Lepas Ruang Rindu, Revolusi...
Best nyanyi lagu tu dgn volume kuat :D
Tapi aku nyanyi...sepupu aku complain =.="
Dia ckp, "nyanyi tu plahan laa sikit! memekak jerh!!!"
=.=" Dah lagu best...nyanyi kuat kuat arhhhh~~~
Lepas Revolusi, Situasi.
Pastu Laskar Pelangi, pastu The Climb, pastu Bye Bye
Pastu lagu OST Upik Abu Dan Laura ngan Bukan Superstar...
(hish!!! asal post ni ada banyak 'pastu'?)
Lepas dgr lagu Bukan Superstar, aku dgr arh lagu Terlanjur Cinta dannnnn lagi skali lagu Ruang Rindu.
Sumerh tu aku bukak volume tinggi sbb lagu tu sumerh plahann!!
Tetibe...
"Fire Burning, Fire Burning...."

Terkejut aku...Siap melatah agi!!!
Bangang~~~ Volume tinggi, lagu mengejot...
Aku ngah santai atas katil...
Cam siottt jerh dowhh~!!!
Dgn paniknya, aku gi tutop Ipod aku tros.
Tindakan gilerh...pastu aku bukak balek =.="
Bukak lagu tuh, tapi plahankan volume.
Cuba korang imagine kan diri korang dlm keadaan aku tadi >_<

Haihz...

~~~~~~~~~~~~

Semalam masa kol 7:30 mlm..
Aku msg kakak aku sbb aku nk dtg Subang.

"Che..dah lama tak makan kek... :D"

Kol 8:15 kakak aku sampai dgn kek Forest...
Yum Yum!!! Sedapppp~~~
Setiap tahon masa b'day ayah aku mesti x bli kek dowh.
Bukan kitorang x nk, ayh aku yg x nk =.="
Tahon nih akhirnyaaaa beli!!! Yayyyy~~~
Kakakku baek :O

Pastu mkn, minom, tengok DVD andddd...
kol 10 cam tu potong kek ;)
Makan makan...aku makan 2 anggur ngan 1 strawberi yg ada kat ats kek tuh.
Strawberi tu masam bangat!!!

Kol 11 mlm, aku ngan sepupu dh masok bilek...
Aku dh baren g dulu. Dia plak nk tengok citerh Chobits (Anime)
Aku dh prnh tengok, so aku bukak jerlaa kan utk dia :D
Aku dh pesan kat dia, kalau aku tertido, dia tutopkan pc.
Budus~~~ Aku mmg tertido.
Tapi dikacau =.="
Aku tido jeee, dia gelak sbb lawak dr citerh tu dn pukol aku beribu ribu kali.
Kalau klaka pown, tak yah arh pukol aku T__T
Pastu aku tertido agi...
Dia tetibe kejotkan aku suroh aku plahankan volume speaker.
Hish, aku tumbok kang...
Lepas plahankan, aku baring sambel tengok citerh tu...
Tetido lagi... =.=""""
Pastu last last, dia kejotkan sbb nk tutop pc =.="
Aku dh pesan daa suroh dia tutop kalau aku tido.
Nyebokzzzz betol!!!
Aku tutup secara manual sbb terlampau ngantok.
Nak tahu cara manual? Tutup suis jerh..
Aku tahu, mmg ni akan merosakkan hard disk pc aku nyerh =.="

Pastu tros tido =.="
Puseng sini, puseng sana...PANAS!!!
Aku bukak kipas full blast - 5...
Dia bangon, dia letk 4... haihz !!! D:<
Pastu aku ke depan ke depan dan ke depan.
Nk ambik posisi betol2 kat bawah kipas.
Pastu mk aku plak bangonkan aku dn suroh kitorang dua tido melintang kalau panas.
Haiyooo~~~~ Tuka posisi lagi.
Nak aje aku tido dlm bilek kakak aku, ada aircond :D
Tapi kakak aku ngah tido dlm bilek tu :(
Nak aje tido kat ruang tamu...
Ada aircond!!! :D
Nak aje tido kat dapo, kipasnyerh sejuk...
Tapi sumerh tu tokleh nyerhhh~~~
Haihhzzzzzz~~~
Pagi ni plak bangon kol 6:30.
Tido lambat, bangon awal =.="

Oooo~~~ welll!!!
Mak aku nk tuka posisi perabot dlm bilek aku skarang, nk ke tak aa?
....
Entah~~~ Fiker dulu!!
Byeeeee nk tengok citerh gakkk

0 comments. on "Pekak telinga =_="

Post a Comment