21.6.09

Imran & Arifah, sila ambil perhatian

posted by Elena ♥ at 21.6.09
alamak! ada lagi satu tugas aku lupa 100%
sape nak sediakan
party pack...
bunga telur...
angpau... (cheh, smpai angpau pown nk kasik)

alarh!!!
ni lagi satu yg grm!
zureen x online :(
sebok nk testing testingkan baju pengantin yg bakal dia pakai esok kowt :)
hehe, harap2 muat.

MAKLUMLAH, zureen tu GEMOK siket...
hehehe, esok jgn sampai zip terbukak sudah la
roflmao!!! zureen!!! jgn marah aku xD
ko yg banyak makan ayam, berlemak laa kan?!

~teehee~
hmm...
tugas tambahan!!!

~elena~
bunga telur
cheh, telur dtg dr ayam ._. mesti zureen akn makan banyak

~arifah~
ang pau
50 sen cukop aa. bajet x cukop :p

~imran~
party pack
banyakkan gula gula :)

pape tmbahan lagi..
aku edit nnt!
ingat, aku edit! bukan post
so kalau korang visit blog ni the next time
and nk tahu kalau ada tugas tmbhn, check the end of the post...

korang faham ke bahasa rojak aku? lol
k arh...nk g bli bende bende!!! :)
aku dh tahu mana nk bli SEMUA bende utk kawen..
kalau tak tahu, call je laa kakak aku :P hahaha

bai bai!!!
contact- 017 ...lu pikir la sendiri!

kuala lumpur, petaling jaya, nilai,
HERE I COME!!!

0 comments. on "Imran & Arifah, sila ambil perhatian"

Post a Comment