20.6.09

SLEEPY, SLEEPY, SLEEPY!!!

posted by Elena ♥ at 20.6.09
Today's one sleepy day alright...
slept from 3 till 6:35
and now's just 6:48.
and right after I got up...

"Konichiwa...konichiwa, KONN NIII CHIII WAAA"

sape laa yg accurate sangat?
sms bila aku baru bangon tido!
arifahhhh~~~ lol
dia kata dia masok rumah hantu sorang2, kawan dia suma gedik2 belaka + takot.
hahahaha. aku mmg betol2 rindu rumah hantu tuh :(
and aku pown rindu taman mini malaysia.
takpe takpe, nnt balek kampong aku ajk mk ayh ak gi taman mini malaysia :D
taman buaya ak rasa xkan dpt pergi nyerh -.-

taman buaya ngan taman mini malaysia banyak souvinier...
so...ARIFAHHH~~~ BELIKAN TAU!
lmao :)

huhu...
k larh!
nak tido blek plak rasanya :P
cheh, just kidding la.
aku dah bangon ni, mesti nk bende SEGAR, SEJUK, SEDAP
so...
bai bai, nk minom air.
dh ambek air tu, makan skali :)

0 comments. on "SLEEPY, SLEEPY, SLEEPY!!!"

Post a Comment