27.6.09

Lawatan Mengejut!!!

posted by Elena ♥ at 27.6.09
Yippie!!!
Kakak ak tetibe dtg 1 minit yg lalu :)
Woohoo!!! Ada org nk gadoh balek.
Seblom ni ak dok rumah cm ank tunggal =.="
Skarang ada kawan selama...1 hari =.="

Yippie Ya Ya Yippie Yippie Ya Ya!!!

Hey hey hey hey!
Aku tak percaya cinta!!

Aku nk kasik PERINGATAN!!!
Umm..

Berdasarkan quiz,
aku tanya..

"Cuba teka, apakah kartun yg ak gila2 suka bila ak 5-6 tahun"

aku nak DUA jawapan..
terlupa nk bitau :P
dan satu jawapan telah aku dapat dr ARIFAH!!!
akhirnya ada manusia lain menjwab =.="

jawapan quiz
(a) TELETUBBIES

aku skarang mencari jawapan lagi satu!
cept2!!! masa itu emas!!!

..see ya guys tomoro, tengok ada tak yg akn post lg dlm cb aku!
skarang nk kacau kakak aku!!
baiii

cbox replies:
imran, salah!!! naruto aku mula suka bila drjh 2/3!!

0 comments. on "Lawatan Mengejut!!!"

Post a Comment