1.6.09

Ngah nak merapu :D

posted by Elena ♥ at 1.6.09
Hi again!!!
Rindu blog jadi aku update larh banyak banyak.
Tebusan sebab tak update blog ari tu, ari tu dan ari tu...hihi
Masa no internet tuh ak cumerh baca 'The Big Book Of Science Experiment'...
Nnt aku nk beli bhn and buat 1 experiment. Tengok jadi x :D

...
...
...
Siot dowh!!! Semalam, semalam, semalam, beribu ribu semalam ngan ari Khamis yg lalu, aku merana tanpa internet...
Ni lagi trok dari masa exam. Exam aku bleyh aa on jap masa break time, ni tak..
Bukan exam pown dah tokleh on. Bodo punya internet!!!

Advantage psl P1Wimax :-
~ Loads faster
~ Easy to use internet
~ Yadda3

Disadvantage psl P1Wimax :-
~ Slalu DISCONNECT!!!

Urghh...
Rumah ni dah didiami oleh :-
~ Maxis Broadband
~ Telekom Net
~ DAN BANYAK LAGI!!!

=.=" Slalu tuka sbb internet lembab.
Yang ni tak lmbb tapi slalu disconnect.
Aku rasa cam nk baleng jerh.
Aku sumpah x nk keje kat tmpt tmpt pasal internet nih!

Sorry lagi skali arhhh kat sesape yg check blog aku, tapi tak de update pown.
Mungken ada yg kecewa :(
Aku prnh kata x sah kalau tak update sehari...
Tapi skarang ni aku x update ada sbb.
Sbb yg bodo...INTERNET PUNYA PASAL!!! D:<
And sorry arh kat sesapa yg nk chat dlm MSN/YM tapi ak x on on pown...
Blame my internet, please =.="
Aku pown rindu arh nk baca blog korang..
And aku nk reply dlm korang yerh cbox..
Huaaaahh :(
Mesti Zureen dah post banyak dowh..
So as Arifah...
Wan...tokleh harap. Dia update kene ada mood >.<
Imran...lagilarh tokleh harap. Pemalas! >.<
Mili & Jamil, I CAN COUNT ON YOU AND YOUR BLOG!!! :DD
I mean, caye tak? 1 WHOLE WEEK WITHOUT INTERNET T__T
First time aku x update blog lama tuh :(

Anyways..
Yeap, aku blom check blog korang lagi.
Sabar...
Tapi jangan risau, baca blog korang ialah wajibulngunnah (btol ke aku eja nih?)

Bla3...
Apa aku nak taip aa dlm blog skrg nih slps dh puas marah?
Kasik arh idea. Aku buntu akal nih.
Oh!!! Aku dah fike idea dah...
Aku nak tules pasal BM (Kata Adjektif)
So...its learning while blogging time ;D
Sape yg dah bosan + malas nk blaja, sila tutop blog aku SEKARANG.
Bab kata pepatah Nur Elena, now means NOW and no means NO!

Pepatah = Pe patah? = Apa patah? = Apa yang patah...

Bab kata apa yg patah Nur Elena...yadda3

Kepada ayat tersebut, aku pown tak tahu apa yg patah.

Sipot ataupun Babi? Pileh satu...
Ya betol!!! Siput babi...
Ko ni mmg sah....tooooooooooot

Huhuhu!!! Yg t double triple o t ialah pandai :D
Aku tak tahu apa lagi nk taip laa BOD_H!!!

Sekian...Tu je larh pasal Kata Adjektif.
(Ajaran sesat. Tak kene mengene ngan Kata Adjektif pown post aku nih ==)

Byeeee~~~

Tetibe rasa cam tak nk bye lagi larh...
Hi!!!!!!!


Okeyh skarang nk taip apa?

Apa apa aje boleh ditaip kerana apa apa aje adalah ditaip sebagai apa apa aje. Dan apa apa aje selalu diungkitkan pasal apa apa aje dan apa apa aje is just apa apa aje. So u dont dare say apa apa aje to me cause I'll slap u like apa apa aje. Example, apa apa aje. Jadi kesimpulannyerh apa apa aje FM akan ditubuhkan dalam conference YM....apa apa ajelaaaa. =.=" Korang mesti cakap apa apa aje. SAMBONG BALEK APA APA AJE. Apa apa aje juga adlah salah satu rancangan di dalam tv yg agak gilerh. Bila cakap ttg apa apa aje yg saya pown tk tahu, terasa seperti nk ckp pasal jalan jalan, cari makan.
..........
..........
..........
..........
..........

Bye!!! Dah lapar dah :D
Dush~~~~!!!
Nanti aku akan post pasal CBOX drama aku bila aku x on =.="
Cbox hacked eh? Stupid hacker...gune nama aku =.="

0 comments. on "Ngah nak merapu :D"

Post a Comment