18.6.09

Thursday is one sweaty day!!

posted by Elena ♥ at 18.6.09
Penat bin. Haus
tu aku reka sendiri...nama baru :)
trend zaman sekarang!
sampai sekolah pukol 6:54.
masok kelas. penat memanjat tangga.
kenapa sekolah tak ada lif??!!
oh ya...ekonomi meleset =.="
buat buat lupa pulak :DD

cikgu maseh takde dlm kelas...
so, masok je larh =.=" tunggu apa lagi?
tahon depan???
en.nadzrawi tetibe masok...guru relif.
-sighs- tetap kene belajar :P

buat..buat..buat.
5...4...3...2...1

PJ!!! THAT'S THE WAY AHA! AHA! I LIKE IT, AHA AHA!

memule sbnrnya patah hati sbb hujan T_T
tapi hujan behenti!!! yayyyy~~~
alhammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmdullilah
yg "mmmmmmmm" tu jangan lupa dengung tau!
ngahahahaha

kitorang maen baseball.
like usual lah =.="
aku dpt tolong kumpulan aku tmbh markah 2 kali :)
zetie ngan ness banyak kalau x silap aku!
diorang expert arhhh~!!

syafiqah ngan maza rebot utk air aku =.="
tahu laaa air sejuk...takyah la habeskan =.="
stu syafiqah belanja 1 ringgit sebagai ganti air tuh!
maza...dia gantikan dgn muka tak seberapa cute >_>
buat aku rasa nk muntah ada laa =))
haha, tak kesah pown :P

aku pown belila air baru dan habeskan air tu masa rehat =.="
dn lepas rehat aku merana sbb kehausan dn minom air arifah :)
sekarang bibir aku pecah T_T
tidak!!!!!! sobs sobs...

anyways...lepas PJ...
science!
buat keje siket dn tros tuka baju.
jalan kt blok D dn nmpk beberapa org murid ngah buat oral.
aku ngan syafiqah >_> "shhh...jgn seret kaki!"
and maza started tip toe-ing for 2 seconds ._."

aku ambek masa paleng lama nk siap xD
1st siap, Maza
2nd, Syafiqah
3rd, Arifah...
Zureen takde sbb ayam dh pupus jadi dia menangis ngan Jaya.
sorry to hear that Zureen.
at least you got a pet ant from me yesterday...
hantaran dah laa beribu ribu =.="
duhhh~~~ buat pown kt hotel hilton >_>

back to the topic!
lepas tuka baju naek balek kelas.
and time for Agama!!!
dlm perjalanan ke bilik j-qaf...
imran mengejek ak sbb kalah dlm permainan badminton semalam D:<
aku nyerh muka dh memang segeram geram yg mungken!

WAHAI IMRAN HAZIQ,
AKU KALAH SEMALAM ADA SEBABNYA!
SEBABNYA IALAH AKU TAK DPT TUMPUKAN PERHATIAN APABILA MELIHAT MUKA KO YG HAMPEH, FAHAM?!!
KALAU KO X MAEN MASA TUH, AKU BOLEH KALAHKAN LEE CHONG WEI LAGI!

>_>
bila sampai bilik j-qaf..
kitorang buat info jawi dn aku tolong ustazah tules nama atas kad pafa.
lelaki bajet sbb dpt buat keje berat dan penteng!
takpe...perempuan buat keje lemah lembut, sopan santun :)

TU LAH NAMANYA PEREMPUAN WAHAI PARA LELAKI SEKALIAN!

humph!
stu rehat...
aku, arifah ngan syafiqah menjadi orang gaji =.="
takpe...KEJE PEREMPUAN lah katakan >_>
kitorang kene beli makanan utk SEMUA perempuan yg ada dlm bilek j-qaf.
dan masa tuh ada 9 org dlm bilek j-qaf =.="
urgh!
lepas beli, gi blek kt bilek j-qaf.
imran nk beli air milo yg kitorang pgg =.="
hotak kau! ada tangan lagi, pegi beli sendiri!
farid pown 2 x 5!
kalau ye pown tunggu laa sampai tangan org kosong dulu!
syafiqah jawab >>> tak bolehlah, ni amanah drpd org. kene jalankan dulu!

o_o"
polite gilerh budak nih >_>
cheh! dpn kawan2 lelaki, polite gilerh nk mampos!
dpn kawan2 baek, hek engkau polite.
kene belasah lebeyh ada la!
kalau dpn _ _ _ _, lagilah polite xDxDxD
terlampau polite sampai lari setiap kali bertembung
-LMAO!!!-

stu mkn luar bilek j-qaf...
dah TERPAKSA!!!
urgh..
stu maen hamburger...
sambel2 tuh aku cuba hafal 1% pafa aku lagi.
=.=" x dpt hafal. ish...
esok lah ak gi kat ustazah!!!
lagu fire burning tetibe muncul kt telinga aku bila laki sumerh nyanyi!
merdu giler suara.

bila aku pandang kt luar, dh mendung rupanya.
ish ish ish =.="

stu masok kelas.
tidakkkk!!! english.. hrp2 miss geetha tak marah :(
yay~~ miss geetha tak marah :)
best gak lah hari ni english!
ghost....spirits....
macam true singapore ghost stories lah plak
ngahahahahahahahaha!!!

stu BM...
yaya :)
buat pemahaman.
lenguh tangan.
tulangku berbunyi beribu ribu kali apabila ditekan.
grr...me no likey pain pain!

then buat bhg c.
masa nk balek, kitorang maseh sebok buat bhg c.
rajen sangat xD
stu pn. azlina ckp...

"sekarang semua orang dh jadi macam shaqeel, saya suka bm. semua orang tak nak balek"

TEACHER GOT ME ROLLING ON THE FLOOR LAUGHING MY tooot OFF!

then balekkk~~
aku ambek kunci dr mak aku dn bukak pintu keta :)
mk aku brape kali pesan "blue button, blue button, blue button"
stu aku tersepak batu..
aku pown ingat, "green button, green button, green button"
lol, sampai kt keta...
"blue or green? dedua favourite aku..."
stu joanna ingatkan...BLUE!!!
aku...oo yeah :))
kunci keta tu baru!
yg lama rosak, aku tak biasa lagi ngan yg baru.
tu sbb tak ingat >_>

hish..
tekan blue button..

elena & joanna : "SUCCESSSSSS"

lol!!! i guessed i pressed the right button.
stu bukak radio ngan aircond.
and mak ak hanta nanthinny kt flat.
terserempak ngan bus M15...
sedang aku nyanyi lagu 'Mad'...

"nothing...nothing...should be..."

tetibe nmpk ketua pengawas...
aku pown dh nyanyi bende laen >_>

"nothingg...nothingg...should be...WEEEEE"

ROFL!
stu smpai rumah..
do this do that and BYE!
mk panggel :) utk...
adalah >_>

0 comments. on "Thursday is one sweaty day!!"

Post a Comment