17.6.09

Kenapa?!

posted by Elena ♥ at 17.6.09
Kenapa? Kenapa? Kenapa?!!!


Hari ni sama ngantok dgn 2 hari yg lepas.
does first week of school just has to be sleepy?
smlm, aku mmg tak dpt tido yg cukop!

pagi ni pown aku gi sekolah lambat.
pukol 5:50 pagi, 17/6/09
"oh bunyi gitar, irama twist, tidak sabar, si gadis manis"
*pressed snooze on phone*
pukol 5:55 pagi, 17/6/09
"oh bunyi gitar, irama twist, tidak sabar, si gadis manis"
*pressed snooze on phone*
pukol 6:00 pagi,17/6/09...
"oh bunyi gitar, irama twist, tidak sabar, si gadis manis. dengar lagu rancak gembira, hatinya rindu tergoda. ingin dapat teman, menari sukaria. sungguh merdu, lagu ini. siapa mahu, boleh menari. pilih satu teman sendiri, ataukah sihitam manis, kalau sudi mari, kita menari twist!"

*switches off the alarm*
pukol 6:15 pagi, 17/6/2009

"Elenaaaa!!! Dah pukul enam suku! Kenapa tak mandi lagi?!"


and finally went to take my bath =.="
tak hingin aku nak bangon sebenarnya...
pagi tadi mata aku dah sesepet sepet yg mungken!
aku tengok cermin bila nk gosok gigi,
rasa macam aku tak ada mata langsong -.-
lepas aku dah habes pakai baju semua...
kuar bilek, tengok jam...

"omg...ma, dah 6:55 T_T"

mmg aku dah sah lambat!
sampai sekolah pukul 7:04 kalau tak silap.
terok giler!
cikgu dah ada dlm kelas.
phewhh! naseb baik tak kena marah :DD
dimulakan dengan...
"dimulakan dengan bismillah, disudahi dengan alhamdullilah"
ngahahhaha! aku mmg suka nak keluar topik :D
mula ngan mata pelajaran segar minda english.
ok ok je..pastu BM

'saya suka BM' merepek lebeyh =.="
nothing special, cuma dpt tengok wjh guru TOP favourite :)
dan mendapat ilmu yg lebih setiap saat (hihi)
walaupun kadang2 aku ada menguap.
takpe2, itu pown ilmu ;)

lepas tuh Agama...
aku habeskan 99% azan...
so that means i'm so close to be done with my pafa!!!
yay!!
lepas tuh english..
still, takde pape yg best -.-
well actually ade..masa nk baca buku teks..
about the haunted house thinggy majify?
yeah, I like that :D
actually, I LOVED that..
pastu masa nk dkt dkt habes english...
arifah create an invitation card.
not really =.="
using a paper...that paper is a notice of 'sambutan hari guru' actually
she gave me..
and i gave syafiqah...
then i erased "kepada elena"
and replaced it to "kepada semua murid dalam 6 Rajin"
and amazingly, almost everyone knows about this ;)
Zureen bakal berkahwin tidak lama lagi.
dengan Jayavinesh!!!
xD xD xD
mesti meriah majlis tuh nanti pukol 3 :)
kat dewan hilton, btw.. :)
lol lol lol...
and aku tergelak gila gila bila...
shaiyla: zureen, you're getting married??!!
zureen: -smiles-
shaiyla: so young!!!
omg!!!
LAWAK GILERH~!!
stu rehat!
finally! i don't see lots of ants competing for AYAM today though...
that's good!
aku rasa kitorang agk kecoh masa rehat...
gelak + ejek + berebot + memarah
tu keje kitorang :P
biasalarh, syahira ngan syahmi jerhhhh kita ejek :)
stu shakir masih menanyakan nk green or red light.
=.=' penat lah nk bitau dia "red light"
bukannya dia dengar pown!
tak sabar2 ._.
lps tu gi blok A jap...
ak ngan syafiqah pengapit...
hanta syahira ke tingkat 2...
syahira jaga kat situ, berseblahan ngan syahmi plak tuh!
muhahahaha!
mojo jojo :P
stu aku gi blok D
and then C
and aku tak jadik langsong nak ke blok B
kenapa?
mana taknyerh...
gang PENGAWAS lelaki maen baleng dan rebot duit 50 sen.
aku ngan natasha agak heran...
yg maen tuh sumerh org kaya2, kenapa nk rebot untuk 50 sen?
kenapa tak nk cari wang besar???
baik kasik aku jerh 50 sen tuh drpd membalengnya!
rezeki tuh =.=" tak baek baleng..
(macam larh aku tak baleng xD)
stu bila pn. azma datang dr kelas drjh lima..
aku gi dkt ngan blok B, nk bitau diorang yg cikgu dtg =.="
but before i got to them, diorang dh nampak.
dan semua berpecah =.="
siot...tahu pown takot =))
stu diorang sumerh belah!
aku gi kat syahira..
"syahira! dah meminang ke belom??"
dan macam biasa, aku menjadi mangsa :)
(i asked for it =.=")
pastu masok kelas...
fike camne nk buat paragraph ngan syafiqah.
lelaki pown sama...
"keep away the paper! later u'll have 15 minutes to make a paragraph laa"
tu pesan miss geetha :)
dia x nmpk kitorang.
lalalalala!
stu imran nk kuar kelas.
nk bertugas laaa kowt...
unfortunately... but fortunately for imran,
3 seconds before he stepped out of class...
"Kringggggggggggg"
ROFLMAO!
rehat habes. tak ada apa2 utk org membuat tugasan lagi :P
english lagi...
=.=" stu maths!!!
I like this subject the most TODAY!
part2 yg best...
en.zaidi: Imran
imran: -x dgr-
en.zaidi: Ng Ray Chel
raych: -dtg ambek kertas omr-
imran: -maseh tercegat-
en.zaidi: Syafiqah
sumerh: -pndg imran & cikgu-
en.zaidi: -sighs- Ehh, Imran nih nk tunggu sampai nama Syafiqah agaknya baru nk dtg.
imran: -akhirnya gi kat cikgu-
en.zaidi: syafiqah, tolong kasikkan kertas kat imran
syafiqah: -ambek, kasik-
imran: -menerima-
semua: oooooooooooooo + ehem ehem
lol lol lol!!!
rofl!!!
and at one part..
en.zaidi: syafiqah, betol ke awk suka _ _ _ _
syafiqah: -senyum sipu sipu malu-
en.zaidi: _ _ _ _, betol ke?
laki tuh: =P
en.zaidi: ye syafiqah?
elena & maza: -angguk kepala- (menyampok)
en.zaidi: nanti satu hari saya kene buat kamu berdua jadi pengacara suatu majlis lah
syafiqah: -blushing-
elena: ehem ehem -usek syafiqah-
syafiqah: -pukol aku-
elena & maza: cikgu!!! malam kenangan abadi :)
ngahahahahaahahah!!!
bagus bagus~~~
en.zaidi: shaqeel, kenapa awk duduk sini?
farid: nak buat hadi marah :)
bengong!!!
xDxDxD
ramai gak laa yg ckp psl syafiqah ngan hadi masa maths -.-
aku pown tak tahu knp...
(ak x nk bitau korang syafiqah suka hadi ke tak =.=" tapi ak x kata fiqah suka dn ak x kata fiqah x suka! nnt korang heboh ._. dh laa sampai ke telinga DARJAH 5 pulak tuh)
sementara tuh buat pembetulan MATHS lah...
stu science..
dpt markah :)
aku dapat 82%
stu discuss paper 2...
grrrrrr!
cikgu mark soalan pertama aku salah :(
sebenarnya jwpn tuh betol :(
hihi,
markahku dinaik!
yay yay, 84%!
stu kira keseluruhan..
aku dpt brape tah!
tapi peratus aku ::: 86%
sobs...tak dpt potong syafiqah :(
dia 90%
harap2 aku x turun kelas masa gerak gempo T_T
finally! i got 5A!
ujian bulanan pertama, 5A / 4A 1B..
kedua, 4A 1B / 3A 2B
kenapa? sbb ak slalu maen pc
pertengahan tahun, 5A
victory!!!
tapi....dpt 5A utk pertengahan bukanlah maksodnya ak akan dpt 5A smpaii bila2.
bukanlah maksodnya ak akan dpt 5A dlm UPSR...
kalau ye, sng hidop..
so I hv to work, work, work this out!
we can still save the summerrrrr if we work this out!!!
hihi...
bulan ni ak lagi guna pc...
tapi dpt 5A
syukuurrrrrr :)
BM Penulisan: 83%
(maintain. tak dpt mrkh banyak bhg B)
BM Pemahaman: 83%
(walaupun bukan 90 ke atas, at last i get A)
Maths: 94%
(naek satu mrkh. sbnrnya 93%...sedeyh sbb tak dpt kekalkan 99% tapi gembira kerana tetap 90 ke atas)
Science: 84%
(i've been waiting for A for this subject! gembira :) walaupun bukan 90% D:<)
English: 86%
(...no comment. aku tak prnh dpt 90 ke ats utk english tahun nih!)
so...that's my marks :)
sape x dpt 5A...
i know how u feel :(
aku pown pernah T__T
ak berusaha dn berusaha pown x dpt 5A :((
sobs masa ujian bulanan YG LALU...
tapi aku tetap kene faham yg tak dpt 5A bukan bermaksod yg kitorang gagal selama lamanya
tak dpt 5A bukan bermaksod kitorang tak ada peluang lagi pd masa hadapan...
WE STILL HAVE LIFE AND WE HAVE TO MOVE ON!
GO FORWARD AND NEVER TURN BACK!
FORGET ABOUT THE PAST AND THINK ABOUT THE FUTURE!
WHY CAN'T YOU DO IT WHEN PEOPLE CAN?
THINK ABOUT YOU PARENTS...
THEY JUST WANT SOMETHING THIS SPECIAL YEAR!!!
5A'S FOR THE COMING UPSR!
if you know you love your family...
you know what you have to do don't you?
i just hope i dont see tears falling down..
bila keputusan upsr diumumkan that is...
maybe i will hv tears on my cheek...
:)
lets get back to the happy side!
mom just came home.
tadi aku dudok sorang2 kt rmh.
takot ada gak laaa...
tp ada pc nk tmnkan, tkpe la!
drjh 6 kene branie siket bukan? hihi
so...gtg.
nnt mk mrh :(
baibai!
I LOVE ALL OF YOU OUT THERE READING MY BLOG!
(eventhough u might be in when u're reading my blog)
DON'T WORRY, BE HAPPY :D

0 comments. on "Kenapa?!"

Post a Comment