16.3.09

16/3/2009

posted by Elena ♥ at 16.3.09
Hari ni ada kelas bimbingan. Bleyh lah. Not too bored, not too best...

BM hari ni...boring...
Pn. Padmini yang ajar...betul ke ejaan aku?
Dia beritahu fakta yang salah lah pasal karangan...Lain daripada Pn.Azlina ajar
Kalau buat macam tu dalam ujian...issh! x leh bayangkan...
tak berani lah aku nak buat sbb takut markah rendah...
Pn. Azlina ajar format MANTOOPPPP!!!
baru best! :D

~teehee~

English...bolehlah.
Sachdave banyak buat kecoh >_>

pastu rehat...
Syahira start talking bout' Anis, kawan diorang masa 1 Berani dulu...
then Syafiqah...
then Syasya...
and all of the sudden...Syahira n Syasya talks about the turtle's owner...
Imran...>_>
His turtle bag has been use from standard one...
and Syasya wants to pull the turtle's head...
but tak jadik...sebab ada banyak laki =_="

oh well...
lepas rehat, kitorang g dewan...
Maths was fun...hearing stories...
and the same time...bored ;D
but best lah...

masa Science...
b.o.r.e.d 55.5%
...the rest is not THAT bored...

dari depan aku dengar budak laki menjerit...tapi x cukup suara...

"Teacher! Number 14 and 15 not yet dooooo"

and the boys clapped >_>

C'mon lah...aku ingat celebrity mana masuk dewan... haih....

5 minit lagi nak balik...fuuuhhhhhh

~FREEDOMMMMMMMMMMMMMM~

:P cpt cpt pack barang, cpt cpt blah!

12:20 aku kuar...mak aku sampai 12:30
sebagai seorang 'transporter', mak aku hantar Nanthinny balik rumah,
followed by Joanna then Marshiela (tumpang)
dah hantar Marshiela, mak aku drive lagi ke depannnnn
(rumah aku dgn Marshiela sama lorong)
and..."Ma, botol Ena tinggal dalam keta ek?"
and yadda yadda yadda...we went back to school cuz I remembered I left my bottle kat atas telefon awam...
then aku g kantin, aku tengok masih ada kat situ (selamat!)
then g kat 'flat', beli sayur...
then g kat rumah Aunty Murni a.k.a nenek Ikhtiar nk ambik baju yg dh habis dijahit...
then, g kat kedai, aku beli ice-cream
pastu, g rumah Syafiqah (dkt ngan rmh aku gak) hantar barang...

zup zap zup zap...pukul 1:20

AKHIRNYA AKU SAMPAI RUMAH!!!

mula mula...mandi dulu! sejuuuuuuuk air dia :D

~weeeee~

pastu solat! pastu skarang baru guna pc...aku x sempat nk bitau kwn baik aku pasal mimpi tu...banyak sangat orang mengelilingi kitorang...=(

tp esok, ada lagi masa...takpe...

oh well harap2, esok x de halangan ahhh!

with lots and lots of double triple hopes,
banana =D

0 comments. on "16/3/2009"

Post a Comment