28.3.09

T___T

posted by Elena ♥ at 28.3.09
Hadoi...
Skarang baru balik dari raptai Hari Sukan tu =.="
Masa berlatih perbarisan, panas siot!!!
Urgh! Berpeluh peluh! Agaknya kalau tadah baldi, penuh agaknya...
Tak tau lah esok cam ne! Kitorang x de gaya kt dpn V.I.P
Laksamana ada lah latihan kat kelas apa ntah tadi...
Tapi yg aku tahu, baju kurong aku ngan kasut aku diterima,
Tudung aku x tunjok jadi buat bdh je...
Aku akan lpskan rambot cikgu ckp, nnt cari tiara kat Mydin =.="
Tak silap aku, tiara kat Mydin RM 100 lebih...
=.=" Mahal siot...
Nnt kena cuba cari 'something' weird =.="
Something weird tu apa cikgu???

Lps sume org dh belah, ada latihan poco poco anjuran PIBG untuk persembahan esok...
Ada lebih kurang 20 org masuk..
My mom is performing tomorrow =.="
Mangsanya tetap aku sbb aku dh hafal step and my mom belom, so I have tu ajar her T_T

Lps tu...ada letihan utk nari nari yg Syafiqah join tu...
Aku dh hfl step dh slps 3 minggu blatih ngan diorang dlm dewan masa latihan sukan..
so aku ikot kat blkg diorang
Tapi, aku x join arhhh sbb Pn. Norlela kata x de tmpt utk aku nari T_T

Biarlah...apa aku kesah
Ustazah kata mungkin aku akn pgg spanduk, mungkin x
Tapi kalu bleyh aku x nk, sbb malas
Lagipown Marshiela nk spandok tu...

Td...dikatakan bahawa Nursyafiqah Liyana, darjah 1, adik kpd Nursyafiqah Sahira, Nursyafiqah Faqihah dan Nursyafiqah Sabrina telah hilang =.="
Penat nyerr nk tulis Nursyafiqah dua tiga kali =.="
Tapi sbnrnya..dia berlatih kat klas apa ntah utk rumah sukan laksamana :P
Aku nk masuk Laksa di mana mana, tapi Pn. Aida pilih aku masuk Temenggong...
Dulu aku Pang berlima-lima ...

So..all this way, aku x sokong sgt pown kat Temenggong XD XD XD
I BETRAY MY GROUP!!! MUHAHAHAHA
Here's a chart of 'kedudukan rumah sukan, yesterday and today'

Yesterday

1. Laksamana
2. Bendahara
3. Syahbandar
4. Temenggung

Today's latest chart...

1. BENDAHARA
2. LAKSAMANA
3. SYAHBANDAR
4. TEMENGGUNG

Wow...it's a big fight among Laksa and Benda eh...
Let's see tomorrow...
=.="

Bye for now...
C' ya later

0 comments. on "T___T"

Post a Comment