15.3.09

:D

posted by Elena ♥ at 15.3.09
Tadi gi kenduri kahwin. Best jugak rrrr =D

Rendang dia...sedap...
ada aje aku nak cakap "Mantoopppppp"
tp...sibuk sangat makan, takde masa nak cakap :P

Lepas makan, aku makan lagi!!!
Aku makan Ice-Cream :P
F.O.C, takyah bayar. Bape bape nak ambik, ambik lah
Mula mula, aku ambik 2, one for me and one for my cuz
pastu, my cuz ambik 2, one for her and for me
Masa aku nak balik, aku ambik 1 lagi :P

lepas makan ice-cream, baru aku buat keja!
aku jadik orang yang kasik party pack kat luar and...
aku jadik...tukang ikat tali >_>
Tali party pack tu banyak yang terkeluar jadik aku lah kena pasang dan ikat balik.
Tak susah, tapi...dah hampir kesemuanya tercabut dan terkeluar...ko bayanglah sendiri...

Tapi best arhhh :D

-------------------

Arifah misses me!
Arifah misses me!
Ooooh yeah!
Arifah misses me!!!
Ooohhhh yeah!

Gitchi gitchi goo means that I love u!

ewwww...no way I'm lez O_O"

But anyway...

ARIFAH MISSES ME!!!

I never go online from 11 till 4...and...
SHE MISSES ME!!!

I only go online from 10 till 11 in the morning just now...

AND SHE MISSES ME!!!

----------------

Selepas kenduri kahwin, aku gi Summit jap...
Ayah aku nak bli DVD
Aku masuk Guardian
Aku beli 'cologne' and 'Dried Guava'

----------------

Thats all...bye!

0 comments. on ":D"

Post a Comment