31.3.09

Dramatic =P

posted by Elena ♥ at 31.3.09
I was watching a chinese show just now on Astro WLT like usual = Channel 311
Sorang pompuan tu ngan laki tu kawen...yadda3
Pas2, tetiba, lepas diorang kawen, ada lah plak babak gaduh antara kuarga mak tiri ngan ank tiri tu..
Sdg aku minum Ribena yg dh x sedap sbb TERLAMPAU manis, aku tergelak terbahak bahak tengok babak sedih ngan dramatic tu!!!
Klakar siot diorang gaduh! Lebih2 lagi bila mak tiri tu nk tetak suami dia!!!
xD xD xD
Tapi at last pisau tu jatuh ke atas lantai sbb wanita tu kesian kowt..
MASA TU LAGI AKU KETAWA!!!
SIAP TERGOLEK BAWAH SOFA LAGI!!!
LMAO!!!
Mak aku pulak marah =.="

~teehee~

Anyways...masih klkr!!!
=.="
K ah...gtg sleep :P
Malam2 ni spttnya dh tido, aku gak yg lembab!
Mak aku x tau agi...
Eh jap...
Mak aku dh tau dh!
:D Tapi mak aku ckp by 10:30 mesti tutup pc and SLEEP!!!
Esok pagi mesti bangon lambat lagi :P
Takpe...aku dh reti mcm ne nk jadi seorang yg buat keje lebih cpt!!
Nk tau? X leh ahhh...Secret Recipe tuuuuu :D

tata ^^

0 comments. on "Dramatic =P"

Post a Comment