16.3.09

Comelnya!!!

posted by Elena ♥ at 16.3.09
16th March

Ooooh yeah! My cousin is here! Well that's not the main story I wanna tell...I love my niece!!! So cute and adorable...and likes to suck her finger (the baby)

The elder sister (4 years young) - Iffah Syahira a.k.a Iffah
The baby (10 months young) - Iffah Khairina a.k.a Khairina

Masa makan, Khairina buat muka sedih ah sebab dia nak makan apa entah...
dan kakaknya ketawa...>_>
dan yang paling best skali...adiknya pergi tendang kakanda-nya...>_>

Dan selepas beberapa minit, Khairina gi tarik alas meja!
>_>
Rupanya dia nak makan kaki dia =_="

Mak aku : Eh, Khairina lapar sangat ke???
Orang lain kat dapur : -ketawa-

Lepas aku makan malam, aku main lah dengan Khairina...
Suka sangat menangis!!!
Tapi takpa! Berbaloi aku pujuk dia selama beberapa minit! Dia comel!!! :D
Bagi aku lah...

Aku main dengan dia 'Boo Chak!'
pastu dia pandang aku...
kali kedua dan seterusnya, dia ketawa!
Last sekali...

Elena : Boo (tutup muka)
Khairina : (tangan dah kat atas)
Elena : Chak!!! (lepaskan tangan dan dia lempang aku...)

Memang sah! Pandai punya anak buah!!!
Kakaknya pulak...sibuk main masak masak ngan racing car...

a'ah, aku simpan lagi keta keta aku kumpul dulu :O
...pastu aku kuarkan 2 kucing comel!!!
biar ah! Diorang main...aku senyum!!!
SEBAB COMEL!!!

Aku sudah bergelar 'busu'
Apa itu busu? Busu tu macam 'Mak Su' lah...
Su tu apa? Su tu bongsu lah...

KO TAK TAHU APA MAKSUD BONGSU, KO BELAH DARI SINI!!!

>_< masam ahhh air limau ni! (tuka topik)
Siapo lah yang bancuh... (aku)
Tak cukup air ahhh...biar ah!
Tinggal sikit lagi dan kemudian...
bolehlah aku menikmati air warna purple!!!

Ri-be-na

bukan Raihan!!! tapi kalau nak tukar jadik David Archuleta boleh lah <3

>>> But no matter what Nessa, David's still yours...=D <<<

0 comments. on "Comelnya!!!"

Post a Comment