27.3.09

Kelakar siot!

posted by Elena ♥ at 27.3.09
Yup! Hari ni kelakar gila.
Masa tengah panas terik dan rumah sukan mula untuk acara tarik tali,
Aku, Syafiqah ngan beberapa rakan yang lain, ataupun lebih spesifik, hampir SEMUA memekik untuk sokong rumah sukan pilihan mereka!!!
Ada orang kata final, Temenggong VS Laksamana
ada orang kata final, Laksamana VS Bendahara

apa-apa pown, good luck lah korang!

Dalam kelas BM tadi, bongok lah Aqasyah
Kasi fakta dalam gambar yang salah!!!
Tapi, dia selamba dan buat bodoh je...
Orang ketawa sebab dia punya jawapan bongok pown tak sedar...
Cikgu pown ketawa!!! :D

Pastu, cikgu tanya Zureen pasal maskot tah pape tah...
and....(the hand the rocks the cradle, rules the world!)
The convo is SOMETHING like this

Pn. Azlina : Siapa ada baju melayu, putih yang kamu pakai ke sekolah gama
Imran : Saya! Saya cikgu!!! (dia cikgu ke?)
Pn. Azlina : Boleh pinjam?
Imran : Boleh! Tapi saiz apa?
Pn. Azlina : Kamu ada saiz apa?
Imran : Saya ada banyak, cikgu! Ada yang tak pakai....
Pn. Azlina : Saiz Zureen

XD XD XD
SUME ORANG GELAK TERBAHAK-BAHAK

Mula2 Zureen dah bitau kitorang yg cikgu nk dia pakai baju melayu,
tapi lebih sehari, dia bitau yg cikgu kasik dia pakai baju kurung...
Akhir skali, Zureen tarik diri
"I SURRENDER"
Dia x nk dpt malu :P
Lagipown ayah dia x kasik dia pakai baju mlayu...

Pompuan pakai baju melayu...
Salah ke? Tak kan???
Tapi...klakar je
But actually, GURU Syahbandar kreatif gak,
suruh maskot pakai lain daripada yg lain...
P/S = Smlm, bukan main lagi kutok aku ye Zureen? Princess sesat lah konon... =.=" Skarang....haihhhh

Aku masih tak tahu maskot Temenggong bertemakan apa...
Marshiela cakap "Be whatever u want"
Pn. Muniroh kata, ada baju pelik tak?
and No, I don't
So...I guess aku bleyh pakai apa2 kowt...ehehe
Aku nak mengerbangkan rambut...malas nk ikat atau pakai tudung
tapi, aku x tahu accecories apa nk pakai...
So harap2 sesiapa yg ada accecories yg best and nice and YELLOW, kasik aku ESOK!!!
pls...
Mak aku belikan aku tudung yellow tadi...
YES!
Cantik tudungnya...tapi aku pkai, cacat sikit sbb baju kurong kuning, tudung kuning, macam...
DEMAM KUNING!!!

lol!

So, aku x tau nk buat apa...
Esok aku akan bawak baju kurung n tudung tu g skolah tunjuk cekgu.
Mungkin aku nk pinjam kwn aku nyerrr tiara
Hentah lah...tema maskot pown x tau =.="
I have 3 decisions

1. Pkai baju kurung ngan tudung... (mungkin dengan tiara skali)
2. Pkai baju kurung x pakai tudung... (mungkin dgn veil and tiara)
3. Ikot je apa cikgu kasik...

Geram...cikgu pown satu, knp bitau last minute?
Ok lah tuuuuuuuuuuu (Trademark Stacy AF6)

Ustazah Azizah~~~
Apa tema maskot???!!!

Urgh...dah lah mungkin kena ada gaya nk persembah kat dpn V.I.P
Aku x kesah tu...
Buat bodoh jolah...

------------
Change topic
------------

Aku klakar ngan minda dan hati Syafiqah
Ni nk ckp hal cinta skolah rendah yg aku tahu hanya cinta monyet
Syafiqah kan prnh bitau yg dia suka seseorang yg suka buat dia ketawa...
Dan aku tahu org tu! Dn org tu bukan dlm 6R
Ttp...Hari Isnin yg lps, dia bitau yg dia x suka budak tu lagi...
And...dia suka sorang Plakon Indonesia (APESAL ARTIS YG DIA KENA SUKA???)
Semalam, aku tanya dia, "Siapa yg ko suka selain Plakon Indon tu?"
And dia kata...seorang yg aku tak pernah jangka...
Seorang yg pernah menjadi kawan baikku (lelaki) yang pertama pada darjah 1,2 and 3...
Seorang yg sedikit bongok dan sedikit gila
=.=" Org tu ialah _________
Aku? Expresi aku macam O_______________O
I thought yg laki dia suka tu ialah...sorta a big fan of Ryan
Hehe...Jangan marah ye kalau big fan of Ryan tu tahu...
Muhahahahaha! Big fan of Ryan ada banyak...
Tapi aku tgh ckp pasal Big fan of Ryan yg sewel dan telah create invention terbaru pada minggu lepas...
fhm fhm lahhh sendiri =.=" Korang x kan tau siapa nyerrrrrr
'Big fan of Ryan' tu je yg tahu....

Ok...throw that Big Fan Of Ryan away into the dustbin (XD)
Pastu...hari ni bila BM, bila cikgu kuar, dia (Syafiqah) tarik aku ngan Maza dkt ngan dia...
Dia bitau yg hatinya...bergelora...memikirkan...
URGH! STOP THE DRAMATIC MOVIE LAH!!!
Yg tu bukan apa yg dia ckp...
Dia ckp yg dia rasa dia suka.... __________

Bengap...kelas kitorang, tapi yg dipilihnya...
Orang yg...sedikit gila...lebih gila dari the big fan of ryan...
well, bukan exactly gila lah...
Tapi...
But anyways...diorang tetap secocok :P :P :P
Tahun lalu, syafiqah sibok mengutok org tu...
Skarang, suka plak


Pintu hati Maza masih tertutop...
X tau siapa dia suka...x nk ckp
ataupon x de org...
Aku? Aku dah terbuka lama dah...
Tapi x de org kowt yg suka :P
Maklumlah...macam makhluk asing >_>

Tapi...at least aku dh bitau 2 org yg mmg leh dipercayai lah
Tak menyesal bitau diorang...
Tapi sorang tu...mulut x de insuran
Nk ckp je ckp..
bukan ckp namanya, tapi ckp clue utk org tahu sape aku suka
naseb baik x de org nk dengar dia =.="

ok lah..tata

0 comments. on "Kelakar siot!"

Post a Comment