27.3.09

Hadoiiiiii---

posted by Elena ♥ at 27.3.09
Kenapa tak de air dari tengah hari sampai sekarang???!!!
Dah lah x kasik notis!
Mak aku call Aunty Ogy (mak Fiqah), pown sama...x de air
Kawan mak aku yg tinggal kat USJ 2 pown x de...
Mak ai...nk buat apa ni? Give me back my water!!!
Aku balik skolah mandi...ptg aku nk mandi lagi skali, x de air
Bengap ah! Skarang baru dpt mandi, tapi blom lagi ada air.
Aku dapat air dari paip kat luar rumah...
Itu pown air dia nipis.
Tapi tadah, dpt lah 2 tiga baldi...
Aku skarang ni pown blom makan malam...
Hari ni diet kowt :P
Makan junk food je!!!

Tadi aku berada dlm operasi mencari charger camera
Camera tu bukan aku punya...
Well, it is, tapi turun-menurun
Mula mula, ayah aku pakai camera jenama Sony tu,
Pastu ayh aku x guna, kasik kakak aku
Pastu kakak aku x guna, kasik aku :P
Kebanyakan barang sume turun temurun...
Ada baju kakak aku punya, aku pakai sbb dh mmg x muat utk kakak aku dh
Ipod kakak aku dulu yg dihadiahi oleh ayah aku bila aku drjh 4 atau 3,
sekarang milik aku...
Tapi aku grm...
Kakak aku dpt MP4 ngan Ipod Nano utk hadiah bufday dia tahun ni dari abg ipar aku...
INI TIDAK ADIL!!!
Takpe...skarang menunggu PSP dari kakak aku.
PSP, dia dpt bila bufday tahun lalu, dari suaminya juga, tapi sebelom kahwin.
Cis, masa tu aku dah 100% cemburu seyh!

Haha x pe...
Back to the topic, camera...
Aku jumpa charger tu kat semak semak berhabuk kat computer yg ada kat atas
Semenjak aku ada pc dlm bilik and ayh aku ada laptop...
dah tak disentuh komputer ats tu..
Cuma kdg kdg je lah mak aku guna bila malam2
Aku pown x tau kenapa
Laptop kakak aku yg dulu digunakan bila universiti dn kini sedikit lembab,
masih diguna...
tapi utk kerja kerja yg ringan je lah
sbb kalau berat, nnt hang laptop tu =.="

Tu je lah...aku nk ambik ais kosong ngan anggur, oren and mangga
Have a gud watery day...
Bye ^^

0 comments. on "Hadoiiiiii---"

Post a Comment