1.5.09

Semua maseh tido ke?

posted by Elena ♥ at 1.5.09
Aku on kol 8:00 pagi...
Tak ada orang pown on :(
Sekarang 8:38...x de org on :(
Korang sume maseh tido ke?
Dush~~~ Bangon la balek!!!

-Ayam...
-Tweety...
-Archuleta...
-Weee...
-Politic...
-Icha...

Skarang kalau g skolah...spttnya blaja Kemahiran Hidup.
Aku melancong lagi 3 hari ni...
Aku nak g surf!!!



Surfing the net...
Melancong ke dlm dunia computer...lebeyh scientifik, dunia Science...
Sbb computer - invention
Invention - Science

Hahaha...alasan yg begitu baek aku bleyh kasik kat mak aku ;D
"Elena tengah belajar Science"
=.=" Padahal ngah main lagu dlm WMP, chatting, blogging, downloading, playing and youtube-ing...

Skarang maen game Diner Dash =.="
-fatality-
Level 4 rite na na na...
Moshi Monster...dah lama aku tinggalkan
Aku pown x tahu kalau kalau Fluffy dah mati blom...
Kalau dah... (al-fatihah)
-teehee-

Rasa macam nak potong rambut petang kang...
layered it more?
atau potong another 4 inches...
or should I just cut till my shoulders?
ataupun potong je sampai ke leher...

Humph...
-sleeps-
to lazy to think about my hair =))
ok...bye lah weyh!!!
dah membosankan kalau blogging tanpa tak ada sesapa on =.="
Bukannya ada org nk baca pown

-fire burning on the dance floor, bye!!!-

0 comments. on "Semua maseh tido ke?"

Post a Comment