5.5.09

Advance Typing

posted by Elena ♥ at 5.5.09
"Elena! Taip cepat, taip cepat!!!"

Dush~!! Tengah cepatkan jari jemari aku laa nii..
Nnt aku kene g rumah Atira lagi :P Mak aku nak tolong mak dia buat kuih.
Aku? Buat h/w, teman Firdaus mandi kolam, tengok citerh Indon.
Banyak nyerrhhh homework! Kol 5 kang Syafiqah plak yg dtg ke rumah aku
Untuk study :D Lepas study, tengok tv sambel tunggu Maza dtg ke rumah aku pada kol 7/8
Pastu kita bertiga akan practise drama :D Bla3...
BM best gilerh ari ni :D Ketawa x putos2...
Pn. Azlina Abu ada tanya "Sape g lawatan ke Melaka?"
Aku x angkat...tak pasti lagi. Ayah aku dh benarkan =D
Tapi, mak aku kata, kalau ada kawan baru pergi.
Yelaaa...nanti karang keseorangan :(
Dush~!! Lagipown dh dua tahun g tmpt sama.
Takpe, mana tahu ada pembaharuan di suatu tmpt tuuu..
Kalau g, aku x sabar nk masok Taman Buaya (ada rumah hantu)
Pastu cikgu mintak sesiapa bawak bunga g skola
Vanessa, beli SATU tangkai mana cukop =.="
Imran, blurrrrrr =.="
Dush~!! Aku nak angkat tangan..tp takot :P
Ntaaa apa yg ditakutkan. Pn. Azlina bukannya buaya nak baham aku =.="

Maths merisaukan orang...
En. Zaidi kata nanti lps cuti ada rombakan kelas.
Dush~!!! That's the main reason aku nk tules cpt2, nk blaja plak :D
Nak dpt 5A!!! Aku nk dpt 90+...Aku suka blaja dlm 6R
Aku harap yg tu bukan omong kosong arh...hehe
Bla2...ada laaa cikgu cakap nombor 121
Kepala hotak aku memikir "Wan, tuan"
=)) Memang laaa...nama Wan pown Sir Wan!!!
Nampaknya Wan mmg terkenal dlm Maths :P


English...best bilerh buat ayat tu jeee...
"One day, Sarah was hungry" bla bla bla
Lepas habes baru aku teringat yg aku bleyh mulakan ayat tu =.="
Alien~~~!!! =))
Syafiqah menjadi seorang yg baek hari ni.
=D Dah tak marah aku. Mungken terlampau khusyuk memandang *seseorang*
Kekalkan laa camtu selama beberapa bulan lagi, camtu x de laa aku menangis kesakitan :))
Spek aku, menjadi baik hari ni :D
Sayangggg spek xD

Agama..best2!!! Macam BM...hihi
"Warrrrr"
Pastu aku & Arifah "Wan Abdul Rahman"
Lepas tu...Shakir tanya "Perang apa ustazah"
Aku ckp kat Zureen "Perang AYAMMMM"
Telinga Zureen kuar asap dhh masa tu :P
Best perh perang AYAM mcm dlm cbox Imran masa tu
Berdush~!! Dengan pedang dengan pisau kitorang perang.
Tikam menikam!!!

Sabar~~~ bukan tikam orang...bukan bunuh orang...
Kitorang tikam ayam tu je =.=" Nak goreng...mesti potong dulu kan? =.="
K larh~~~ aku rasa dh cukop dh niii~~~
Bye!!!

(takes 20 minutes to rite this dumb post)

0 comments. on "Advance Typing"

Post a Comment