27.5.09

Menangis? Tak larh!!!

posted by Elena ♥ at 27.5.09
zzzzZZZzzzz
Aku sumpah weyh, sedap gilerh tido dua jam tadi.
Yang tak bestnyerh, skarang rambot aku mengembang.
Baru bangun dan Elena sekarang malas nak capai sikat =.="
Oh tidk! Jatuh prestasi aku untuk mengekalkan kecomelan.
Bodo punya rambot =.="""
Aku bangon punya bangon...satu inci lagi nak jatoh katil.
Hahahaha. Tahon lalu, bila aku tido ngan kakak aku lagi best.
Tendang menendang. Ada sekali, aku tido ganas sikit sampai kakak aku terpaksa bangon semula dan tido dalam bilek dia sendiri (syok tuuu)
Tapi biasanya aku yg jatoh =.=' Aku tak sedar pown jatoh. Bangon2 je..."eh? kenapa aku bawah ni?" pastu naek balek, tido balek ==

Lepas bangon tido (6 minutes before now), aku tros bukak lampu ngan pc.
Radio aku biarkan dahulu sbb blog aku ni dah mmg macam dancefloor =.="
Berdetam detum...apakejadah la yg aku ngah buat dalam pc.
Mak aku pown tertanya (mmg la...speaker on volume berapa? paleng tinggi beb)
1 minit nk tunggu bende yg tules password tu kuar kat skrin.
Masa menaip password...
Bersin...
Keyboard jatoh =.="""

-----------
-----------
-----------
-----------
-----------

Asal tetibe aku rasa diri aku ni macam gergasi? =.="

2 minit selepas aku bersin, aku minom Ribena yg dah jadi cam tunggul kat depan komputer menunggu aku utk meminomnya.
Pastu aku dapati...
Aku nanges :( :( :(
Aku nanges jadi esok korang jangan lupa belanja aku tau! Pujok pujok aaa sikit. 10 ringgit pun dah cukup :DD

Hal sebenar ::: Bukan nanges =.=" Cumerh badan aku panas menyebabkan mata aku berair laa bengong. Esok rasa cam...mls nk gi skolah == Takpe aa, aku pegi aa...tapi tak pakai tudung. Haihz...kesian aku tengok tudung aku :( Dia tak dipakai pakai lagi dowh. Huhuhuhuhu~~~

Blarhhh aaa..
nak kuarkan buku.
Dan TERMENUNG.
hehehe...
Byeee

0 comments. on "Menangis? Tak larh!!!"

Post a Comment