19.5.09

Cinta Palsu...Kisah Bukan Benar!!!

posted by Elena ♥ at 19.5.09
Hari sekolah dimulakan dengan Segar Minda Maths.
Check kertas ujian. Syafiqah mendapat kertas Hadi dan aku dapat kertas Imran manakala Mazarina masih lagi mendapat kertas aku =.="
Check check check dan kemudian gi perhimpunan untuk perutusan dari menteri pelajaran bla3.
Aku duduk kat belakang...bila dah habes sumerh tepok tangan.
Gembira dapat balek kelas. Mula dengan Music yg aku benci bilerh terpaksa menyalin lagu.
Habes Musik, English. Miss Geetha tampil dihadapan kelas dan menyuruh kitorang kuarkan buku didik English.
Aku x bawak buku tu sebab aku tak pasti nak bawak ke tak.
Lagipown, terlupe =.="
Naseb aku sama seperti Zetie dan Zureen - kena marah.
Mazarina nanges sbb kena marah kerana tidak menumpukan perhatian.
Aku mengajak dia gi tandas, aku pown nk betolkan tudong.
Sesampai di tandas....Maza berubah perangai. Jangan tanya =.="
Pastu naek kelas, berlaku flash flood dari botol Syafiqah yg berisi 100 Plus.
Haihz...Masa tu masa sains. Naseb Mdm Nita tak ada :D
Kemudian Agama. Agama, kitorang melepaskan pendapat kitorang ttg Kem Insaniah.
Kebanyakannya NEGATIF. Benci part2 buat gaya Crazy Frog naik moto tuh...
-gerammmmmm-
Rehat, aku tetap beli sandwich memandangkan ada dijual di kantin.
Honestly, sandwich berisi sambal tu lebeyh pedas daripada masakan nasi goreng beribu ribu cili padi Aunty Maz yg dibawa oleh Maza hari ni.
Menanges aku T_T
Aku teros bertugas di blok B dan kembali ke kelas selepas rehat.
Aku benci benci benci tudung aku hari ni >_> Kembang sini..kuar sana...
Pastu ada quiz agama, laki lawan pompuan.
Aku pileh soalan senang ;) Takpe larh...tak kesah pown :P
Pastu BM. Nothing special just lots of laughs...and I mean SUPER LOTS of laugh.
Pastu Maths. Berlawan lawan jawapan siapa yg betol dengan Shaqeel.
Shaqeel SENTIASA kalah ;P ;P ;P
5 minit seblom balek, En. Zaidi dtg kat kitorang...

En. Zaidi : Syafiqah, betulke kamu suka -tunjuk kat penjuru klas-
Syafiqah : O________o
Elena : -nods head-
Maza : -ikot aku-

p/s - aku angguk je sbb ingatkan en. zaidi kata luqman. mana tahu pn. azlina yg bitau. walaupun syafiqah suka orang laen.

Syafiqah : Mana ada cikgu!!!
En. Zaidi : Betolke? ____ kata kamu suka dia.
Elena : o___O (hati : alamak...rupanya ___ bukan luqman)
En. Zaidi : Betol keeee???
Syafiqah : Mana ade!!!
Maza & Elena : -terpaksa anggok-

andddd...Syafiqah marah dan dia pown...

Syafiqah : Cikgu nk tahu tak siapa Elena suka?
En. Zaidi : -geleng kepala-
Maza : Ketua....
Elena : =.=" Woiiii...sape kata kat ko aku suka dia aa?
En. Zaidi : Ketua pengawas?
Maza & Syafiqah : -sesedap hati menggangguk-
Elena : -ketok kepala atas meja sambel gelak-
Elena : Mana adaaaaaa~!! xD xD xD
Maza : Iyeeee
En. Zaidi : Syafiqah suka ___ ye?
E & S & M : -=.="-

Pastu En. Zaidi blah...and kemudian dia dtg balek

Elena : Cikgu, bukan Imran. Orang laen >_>
En. Zaidi : -angguk-

Tolonglah! Siapa laaa yg menyebarkan kisah bukan benar sampai ke telinga kawan baek aku?
=.=" C'mon laaa..Imran cume KAWAN BAIK aku. Sama juga seperti Wan and Luqman!!!
Takde keje aku nak suka diorang? Kalau aku suka Imran, he won't be in my best friend list okay!!!
Habeslaa...En. Zaidi akan bersangka buruk selepas ni :(
Harap2 citerh bukan benar ni takkan sampai ke telinga guru kelas serta mak bapak aku D;<
Tak suka means TAK SUKA laaaa~!! Susah sangat ke nak faham yg aku tak suka ketua pengawas...ataupun mana mana ketua! T___T

Bila time2 balek, Syafiqah cube beletkan hakikat yg dia suka ___.
Mencuba untuk tipu kitorang? =.=" Tak berjaya..
Aku tahu, Syafiqah dh takkan percaya aku ngan Maza dah...
>____<>
Aku takkan suka orang yg aku suka lagi dah.
Dia dah kabur dalam ingatan aku and that means he's never in there again!
Dan aku berjanji...aku akan cuba untuk tak menyukai sesiapa lagi sehingga tahun depan...or when I'm Form 2/3...
If I do like someone, I won't and I mean WON'T tell anyone.
Susah betol hidop menyukai seseorang ye?
Dahlaaaaa lagu dlm Fly FM lagu 'Mad - Neyo'...sedeyh =.="
My love life...STARTS ALL OVER AGAIN STARTING FROM...NOW!!!

Bye.....and again...I don't like anyone ;)

0 comments. on "Cinta Palsu...Kisah Bukan Benar!!!"

Post a Comment