25.5.09

You hafta love my blog

posted by Elena ♥ at 25.5.09
Chakkkk~~~
Blog aku dah BERUBAH and 100% BERUBAH...
Layout blog aku dah agak menarik :D
Tapi, to boys...mmg aku rasa saket mata larh memandang blog aku yg berpink geli geli nih (hahaha)
Macam mana aku tuka? Bukanke aku cakap yg aku nk tuka jerh mesti ada error?

Memang larh...tapi aku dah fix.
Aku buat blog baru...ni laa blog barunyerh. Tapi semua post yg sama.
Sebenarnya aku export. Blog yg lama aku tukarkan kepada www.sks-elena.blogspot.com
Dan blog baru, www.sk-seafield.blogspot.com
Dan dari blog yg lama, aku export post yg ada kat sana kepada blog yg nih.
Kenapa? Sebab aku dah naek bosan + geram memandang blog lama aku yg apsolutely plain.
Takde corak langsong! Terasa pilu tengok org laen nyerh blog warna warni
So, aku download blom template dari website mana tah, and aku copy & paste the code kat code bar blog baru.
Seperti biasa, blog baru mmg tak ada error. So senang crita, hidop aku senang sekarang.

Cantik tak blog aku skarang? Bitau aa dalam cbox :P
"Cantik lagi blog ataupun pemilik blog nyerh?"
Itu yg aku tanya Arifah (LMAO)
Aku puas hati gilerh ngan blog aku skarang.
I hope you do too, with the layout, songs anddddd of course, the post!!!
Alright....byeeeee

0 comments. on "You hafta love my blog"

Post a Comment