3.5.09

Lurus Bendul?

posted by Elena ♥ at 3.5.09
Td si Zureen call aku bila aku tpt tpt habes habes baca entry terbaru Zureen.
Dush~!! Dia kata dlm blog dia at the end of the post "Byk sesat jalan, kene perah otak"
Aku pown ckp ahhh kat dia...

Elena : Weyh, Zureen! Dlm blog ko, ko kata yg ko byk sesat jalan. Pastu ko kene perah otak...kan?
Zureen : Ha ah...
Elena : Macam mana dan buat apa ko nk perah otak? Ko nk dpt air darah ke???
Zureen : Eeee...bongok lah ko ni!!!

=.=" Bengapppp
Pastu...

Zureen : Aku rasa kan, kalau org yg betol2 lurus bendol, kalau kitorang suruh dia perah otak, dia betol betol potong kpl dia dn perah
Elena : Hahahaha!!!

Dush~!! Lurus bebendull ekkk???
Kenapa x bengkang bengkok bebendul??
Sori..talking craps je kat sini :D

Anyways!!! Tadi aku check ah wedding invitation card dr sorang sodare ni...
Aku belek belek belek...ada tules nama 'Che Yah'
Aku gelak gilerh gilerh laaa
Aku bitau mak aku "Ma!!! Ni ada tules nama Che Yah!!! Ena slalu ejek Arifah Che Yah!!!"
And in my heart "ARIFAH SAUDARA AKU!!!"
LMAO

Okeyh! Tu jolah yg nk disampaikan kat kamu suma...
Happy reading over and over again =.="
Tak yah pown =.=""

0 comments. on "Lurus Bendul?"

Post a Comment